Ikea Bring back friday
Geplaatst: 27 nov 2020 21:33
Vrijdag 27 november 2020 had ik mij ingeschreven op de site van Ikea voor een leuke bring back friday actie. Daar kon je dan je meubels aanmelden die je niet meer wilden en waardebonnen voor terug krijgen.
Ik had 3 meubelstukken daarvoor aangemeld en een tijdsslot gekregen plus een bevestigingsmail. Mijn meubels waren nog in prima staat, bij het aanmelden heb ik dan ook ‘goede staat’ aangeklikt met lichte gebruikssporen. Na mij helemaal aangemeld te hebben kreeg ik op de webpagina te zien dat ik er €160,- voor terug zou krijgen.
Eenmaal aangekomen bij Ikea in Amersfoort werd mij verteld dat ik een code nodig had (die ik nooit gehad heb) en toen ik aantoonde dat ik die code nooit ontvangen had kreeg ik vervolgens te horen dat ze mijn meubels niet terugnemen want het is teveel beschadigt.
Al met al ben ik ontzettend ontevreden over de manier waarop ik werd aangesproken en het feit dat er totaal niet klantgericht meegedacht werd. Ik was anderhalf uur kwijt en ze kwamen mij in niets maar dan ook niets tegemoet. Toen ik kon aantonen dat ik die code niet gehad heb dus dat die fout bij hun ligt zeiden ze: ja maar goed, ze zijn toch teveel beschadigd.
Ikea, ik stond volledig achter deze actie maar na deze aanfluiting ben ik er helemaal klaar mee. Voor mij geen ikea meer voorlopig.
Ik had 3 meubelstukken daarvoor aangemeld en een tijdsslot gekregen plus een bevestigingsmail. Mijn meubels waren nog in prima staat, bij het aanmelden heb ik dan ook ‘goede staat’ aangeklikt met lichte gebruikssporen. Na mij helemaal aangemeld te hebben kreeg ik op de webpagina te zien dat ik er €160,- voor terug zou krijgen.
Eenmaal aangekomen bij Ikea in Amersfoort werd mij verteld dat ik een code nodig had (die ik nooit gehad heb) en toen ik aantoonde dat ik die code nooit ontvangen had kreeg ik vervolgens te horen dat ze mijn meubels niet terugnemen want het is teveel beschadigt.
Al met al ben ik ontzettend ontevreden over de manier waarop ik werd aangesproken en het feit dat er totaal niet klantgericht meegedacht werd. Ik was anderhalf uur kwijt en ze kwamen mij in niets maar dan ook niets tegemoet. Toen ik kon aantonen dat ik die code niet gehad heb dus dat die fout bij hun ligt zeiden ze: ja maar goed, ze zijn toch teveel beschadigd.
Ikea, ik stond volledig achter deze actie maar na deze aanfluiting ben ik er helemaal klaar mee. Voor mij geen ikea meer voorlopig.