Gamma levert een verkeerd product en lost het niet netjes op
Geplaatst: 01 dec 2020 17:38
Op 30 september heb ik 4 jaloezieën besteld bij de GAMMA.
Aangezien mijn ramen van maat verschillen, heb ik gebruik gemaakt van de inkortservice van de GAMMA.
Tijdens het bestelproces van de 4 ingekorte jaloezieën kreeg ik bij iedere jaloezie een foto te zien van het product. Ieder product beschikte over 2 lamelbanden. Zie de afbeeldingen ter bewijs.
Echter betreft de levering 3x een jaloezie met 3 lamelbanden en 1x een jaloezie met 2 lamelbanden waardoor er een gek gezicht ontstaat in de woonkamer en dit wijkt dit af van mijn bestelling.
GAMMA bevestigd meerdere malen telefonisch dat ik/de consument niet kan weten dat de bestelde producten afwijken van de geleverde producten. Ondanks dat ik kan aantonen dat GAMMA niet mijn bestelde product levert, iets wat GAMMA ook niet ontkent en ik op meerdere manieren kan bewijzen. Willen zij dit niet kosteloos oplossen en bieden zij mij slechts een korting aan op het moment dat ik opnieuw mijn product bestel.
Iemand anders een slechte ervaring met GAMMA en tips hoe ik alsnog netjes kosteloos mijn bestelde producten geleverd krijg?
Aangezien mijn ramen van maat verschillen, heb ik gebruik gemaakt van de inkortservice van de GAMMA.
Tijdens het bestelproces van de 4 ingekorte jaloezieën kreeg ik bij iedere jaloezie een foto te zien van het product. Ieder product beschikte over 2 lamelbanden. Zie de afbeeldingen ter bewijs.
Echter betreft de levering 3x een jaloezie met 3 lamelbanden en 1x een jaloezie met 2 lamelbanden waardoor er een gek gezicht ontstaat in de woonkamer en dit wijkt dit af van mijn bestelling.
GAMMA bevestigd meerdere malen telefonisch dat ik/de consument niet kan weten dat de bestelde producten afwijken van de geleverde producten. Ondanks dat ik kan aantonen dat GAMMA niet mijn bestelde product levert, iets wat GAMMA ook niet ontkent en ik op meerdere manieren kan bewijzen. Willen zij dit niet kosteloos oplossen en bieden zij mij slechts een korting aan op het moment dat ik opnieuw mijn product bestel.
Iemand anders een slechte ervaring met GAMMA en tips hoe ik alsnog netjes kosteloos mijn bestelde producten geleverd krijg?