Schiphol tickets betaalt geannuleerde ticket niet uit
Geplaatst: 07 dec 2020 11:15
23-2-2020 zou ik met een vriendin naar Nepal vliegen middels tickets via Schipholtickets.
Door ziekte moest ik annuleren en dat heb ik 12-2 gedaan voorzien van een verklaring van mijn arts. Wij hadden een annuleringsverzekering afgesloten.
De hoofdboeker is mijn vriendin, die wel de reis heeft gemaakt.
Zij heeft diverse mails gestuurd, 1 x telefonisch contact gehad, waarin verzekerd werd dat uitbetaald zou worden, maar we krijgen geen of onvoldoende reactie.
Heden maar weer eens gemaild en dan krijgt ze nu weer deze reactie:
English:
This is an automatic reply.
We would like to inform you that this email account is no longer working. If you wish to manage your booking, please access your "My Trips" account with the same email address used to make the purchase.
Het is om gek van te worden.
Wat kan ik doen?
Door ziekte moest ik annuleren en dat heb ik 12-2 gedaan voorzien van een verklaring van mijn arts. Wij hadden een annuleringsverzekering afgesloten.
De hoofdboeker is mijn vriendin, die wel de reis heeft gemaakt.
Zij heeft diverse mails gestuurd, 1 x telefonisch contact gehad, waarin verzekerd werd dat uitbetaald zou worden, maar we krijgen geen of onvoldoende reactie.
Heden maar weer eens gemaild en dan krijgt ze nu weer deze reactie:
English:
This is an automatic reply.
We would like to inform you that this email account is no longer working. If you wish to manage your booking, please access your "My Trips" account with the same email address used to make the purchase.
Het is om gek van te worden.
Wat kan ik doen?