Buitengewoon vervelende ervaring met hotels.com!
Geplaatst: 08 dec 2020 14:56
Wij hadden van 3 tot 5 mei jl. een hotel in Wenen via hotels.com geboekt. Vanwege de Corona lockdown moest de boeking jammer genoeg geannuleerd worden. Wij ontvingen een coupon voor een nieuwe boeking en hebben als nieuwe data 16 tot 18 oktober jl. aangehouden. Erg verrast werden er voor deze boeking extra kosten in rekening gebracht. Na een telefoongesprek met een van de medewerksters van hotels.com over deze extra kosten werd ons gemeld de bewijzen van betaling voor verrekening naar hotels.com te mailen. Wij hebben wij echter nooit een reactie cq. bedrag van hotels.com retour ontvangen.
Omdat door de nieuwe tweede Corona lockdown wij ook noodgedwongen de boeking van 16 tot 18 oktober jl. moesten annuleren was het voor ons wachten op een nieuwe voucher of coupon van hotels.com. Deze ontvingen wij echter niet en daarom hebben wij gisteren (7 december 2020) een mail naar hotels.com gestuurd en daarna telefonisch contact opgenomen met een van de medewerksters van hotels.com (EXPEDIA). Zij deelde ons mee dat wij geen recht meer hadden op een coupon omdat dat in de voorwaarden (kleine lettertjes) van hotels.com staat. U kunt zich misschien voorstellen dat wij met stomheid geslagen zijn. Zij meldde ons tevens dat als wij voor het annuleren met hotels.com contact hadden opgenomen dan had hotels.com hoogstwaarschijnlijk nog met het hotel een nieuwe boeking kunnen regelen. Nu kon dat niet meer en wij zijn dan ook het volledige bedrag ad 903,16 euro gewoon kwijt. Ongelooflijk!!!
Omdat door de nieuwe tweede Corona lockdown wij ook noodgedwongen de boeking van 16 tot 18 oktober jl. moesten annuleren was het voor ons wachten op een nieuwe voucher of coupon van hotels.com. Deze ontvingen wij echter niet en daarom hebben wij gisteren (7 december 2020) een mail naar hotels.com gestuurd en daarna telefonisch contact opgenomen met een van de medewerksters van hotels.com (EXPEDIA). Zij deelde ons mee dat wij geen recht meer hadden op een coupon omdat dat in de voorwaarden (kleine lettertjes) van hotels.com staat. U kunt zich misschien voorstellen dat wij met stomheid geslagen zijn. Zij meldde ons tevens dat als wij voor het annuleren met hotels.com contact hadden opgenomen dan had hotels.com hoogstwaarschijnlijk nog met het hotel een nieuwe boeking kunnen regelen. Nu kon dat niet meer en wij zijn dan ook het volledige bedrag ad 903,16 euro gewoon kwijt. Ongelooflijk!!!