LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Ik heb een groot probleem met UPS. Zij reageren niet of niet correct en ik krijg mijn zending maar niet.
Onderstaand e.e.a ter illustrtaie. WAt kan ik nog doen???
+++++++++++Mijn Klacht:
Vandaag 3 -12 -2020 belde ik, nadat ik door tig(!) menu’s heen moest met de klantenservice van UPS. Nou ja service…. Probleem is als volgt. Vandaag zou mijn pakket afgleverd worden volgens een door hen aan mij verzonden e-mail. Check op de site van UPS gaf aan dat er een Reschedule Delivery Requested gedaan zou zijn. Dat heb ik niet! Maar ik wil graag weten hoe dit komt en vooral waneer het wel bezorgd wordt.De dame die ik om 15.20 aan de lijn had (gesprek is opgenomen) kwam niet verder dan ik weet het ook niet, ik zou afwachten excuses. Dit bleek haar mantra. Gevraagd of zij mij kon doorverbinden met iemand die het wel weet. Verder dan haar matra kwam ze niet en nadat ze zei “het zal wel morgen” zijn hing ze op met “nou dag hoor!” Zeer onebeschoft, zeer ondeskundig en totaal niet geholpen. Wat een slechte tent dat UPS!!
Gewenste Oplossing:
Dat A: UPS zijn eigen berichtgeving nakomt B) De medewerkers een antwoord geven op je vraag C) mij uitgelegd wordt hoe het kan dat iets wat ik NIET gevraagd heb wel als zodanig gemeld wordt. D) UPS mij laat weten waneer het nou WEL bezorgd wordt!! Ik zou graag de betreffende teamleider spreken en samen het gesprek na luisteren,. Dit kan echt niet!!!
Reageer als bedrijf
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
UPS
Heeft op 03 december 2020 om 16:41 geantwoord
Geboden Oplossing:
Hi Henk, ontzettend bedankt voor je bericht.
Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat het zo gelopen is, en ik zou je graag verder helpen. Hiervoor heb ik echter een trackingnummer nodig, zodat ik ook daadwerkelijk met je mee kan kijken. Zonder trackingnummer kan ik helaas niets voor je betekenen.
Met vriendelijke groet,
P., UPS Klantenservice
Reactie van de melder van de klacht henkhaar
4 dagen geleden - Trackingnummer 1Z1512946872543893
Reactie van de melder van de klacht henkhaar
4 dagen geleden - Inmiddels is nog gekkerf! Nu zie het volgende: ====Nieuwe afleverdatum aangevraagd Dit pakket wordt vastgehouden voor een toekomstige afleverdatum.==== Ik wil gewoon mijn pakket zoals door jullie aangekondigd!!!! Was al niet op 3-12, zoals wel aangegeven, nu dus blijkbaar ook niet op 4-12 zoals door de"dame"van de klantenservice toegezegd!
henkhaar
Heeft op 07 december 2020 om 17:28 geantwoord
Hallo UPS,
Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer
1Z1512946872543893.
Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan.
Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!!
FACEBOOK CHAT
Hallo UPS,
Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer
1Z1512946872543893.
Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan.
Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!!
08:16
Hi Henk, je pakket lijkt vast te blijven staan. Excuses voor het ongemak. Ik raad je aan contact met de verzender hier over op te nemen. Hopelijk kan het snel worden doorgezet, of heeft die een andere oplossing voor je.
10:48
Wat betekend dat "vast te blijven staan"Waarom is dat? Levert het nou eens gewoon af zoals de verzender betaald heeft!
Ja, Henk, dat is ook wel de bedoeling natuurlijk. Met dat het pakket vast staat bedoel ik dat het al enige tijd niet meer te traceren is in mijn systeem.
Ah, kijk, Jullie zijn het dus kwijt! Waarom duurt het nou zolang voordat dat vertelt wordt.
Oké, als jij het zo wilt noemen, is dat ook prima.
Huh?? JUILLIE KUNNEN HET NIET MEER VINDEN!!! Dt heet in normaal Nederlands kwijt!! Stelletje prutrsers!!!! Onvoorstelbaar dit. Hier is zeker het laatser woord niet over gezegd
===============================================================
Wie o wie kan mij verder helpen?
Onderstaand e.e.a ter illustrtaie. WAt kan ik nog doen???
+++++++++++Mijn Klacht:
Vandaag 3 -12 -2020 belde ik, nadat ik door tig(!) menu’s heen moest met de klantenservice van UPS. Nou ja service…. Probleem is als volgt. Vandaag zou mijn pakket afgleverd worden volgens een door hen aan mij verzonden e-mail. Check op de site van UPS gaf aan dat er een Reschedule Delivery Requested gedaan zou zijn. Dat heb ik niet! Maar ik wil graag weten hoe dit komt en vooral waneer het wel bezorgd wordt.De dame die ik om 15.20 aan de lijn had (gesprek is opgenomen) kwam niet verder dan ik weet het ook niet, ik zou afwachten excuses. Dit bleek haar mantra. Gevraagd of zij mij kon doorverbinden met iemand die het wel weet. Verder dan haar matra kwam ze niet en nadat ze zei “het zal wel morgen” zijn hing ze op met “nou dag hoor!” Zeer onebeschoft, zeer ondeskundig en totaal niet geholpen. Wat een slechte tent dat UPS!!
Gewenste Oplossing:
Dat A: UPS zijn eigen berichtgeving nakomt B) De medewerkers een antwoord geven op je vraag C) mij uitgelegd wordt hoe het kan dat iets wat ik NIET gevraagd heb wel als zodanig gemeld wordt. D) UPS mij laat weten waneer het nou WEL bezorgd wordt!! Ik zou graag de betreffende teamleider spreken en samen het gesprek na luisteren,. Dit kan echt niet!!!
Reageer als bedrijf
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
UPS
Heeft op 03 december 2020 om 16:41 geantwoord
Geboden Oplossing:
Hi Henk, ontzettend bedankt voor je bericht.
Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat het zo gelopen is, en ik zou je graag verder helpen. Hiervoor heb ik echter een trackingnummer nodig, zodat ik ook daadwerkelijk met je mee kan kijken. Zonder trackingnummer kan ik helaas niets voor je betekenen.
Met vriendelijke groet,
P., UPS Klantenservice
Reactie van de melder van de klacht henkhaar
4 dagen geleden - Trackingnummer 1Z1512946872543893
Reactie van de melder van de klacht henkhaar
4 dagen geleden - Inmiddels is nog gekkerf! Nu zie het volgende: ====Nieuwe afleverdatum aangevraagd Dit pakket wordt vastgehouden voor een toekomstige afleverdatum.==== Ik wil gewoon mijn pakket zoals door jullie aangekondigd!!!! Was al niet op 3-12, zoals wel aangegeven, nu dus blijkbaar ook niet op 4-12 zoals door de"dame"van de klantenservice toegezegd!
henkhaar
Heeft op 07 december 2020 om 17:28 geantwoord
Hallo UPS,
Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer
1Z1512946872543893.
Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan.
Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!!
FACEBOOK CHAT
Hallo UPS,
Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer
1Z1512946872543893.
Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan.
Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!!
08:16
Hi Henk, je pakket lijkt vast te blijven staan. Excuses voor het ongemak. Ik raad je aan contact met de verzender hier over op te nemen. Hopelijk kan het snel worden doorgezet, of heeft die een andere oplossing voor je.
10:48
Wat betekend dat "vast te blijven staan"Waarom is dat? Levert het nou eens gewoon af zoals de verzender betaald heeft!
Ja, Henk, dat is ook wel de bedoeling natuurlijk. Met dat het pakket vast staat bedoel ik dat het al enige tijd niet meer te traceren is in mijn systeem.
Ah, kijk, Jullie zijn het dus kwijt! Waarom duurt het nou zolang voordat dat vertelt wordt.
Oké, als jij het zo wilt noemen, is dat ook prima.
Huh?? JUILLIE KUNNEN HET NIET MEER VINDEN!!! Dt heet in normaal Nederlands kwijt!! Stelletje prutrsers!!!! Onvoorstelbaar dit. Hier is zeker het laatser woord niet over gezegd
===============================================================
Wie o wie kan mij verder helpen?
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Neem contact op met de verzender van het pakket, want die moet er voor zorgen dat u uw pakket zult krijgen. Zij zijn nl. de opdrachtgever van UPS.
Desnoods sturen ze het nogmaals.
Desnoods sturen ze het nogmaals.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
En TS is natuurlijk de Oppergod in zijn eigen universum, dus iedereen MOET nu naar zijn tweedehands natuurfilms (ahum) zoeken.
juliomariner
vindt dit leuk
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Meneer beseft blijkbaar niet dat hij geen klant van UPS. Wat een onbeschofte hork.
Dorfje
en juliomariner
vinden dit leuk
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
De afzender, want die heeft UPS ingeschakeld. En of uw pakje kwijt is? Geen idee. Het zijn drukke tijden en er gaat wel eens iets mis. Gelukkig is het percentage dat mis gaat zeer klein te noemen. Het kan zijn dat het pakje in een verkeerde vrachtwagen beland en ligt ergens waar niemand het nu weet. Kan zijn dat het etiket beschadigd is geraakt, of is verdwenen (als de verzender dit er bv niet goed op gedaan heeft). Kan zijn dat het pakje van de band afgevallen is er ergens tussen ligt. Tja, zoveel opties.
Wat nu te doen? Zoals meerdere keren aangegeven, de afzender contacteren. Daar hebt u een afspraak mee en deze is zijn belofte niet nagekomen. En die afzender moet u of terugbetalen of een nieuwe bestelling opsturen. Ook zal deze het uit moeten vechten met UPS. U bent geen partij voor UPS.
Dorfje
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
De enige die niet correct reageert ben je echt zelf. Denk je echt dat iemand op de klantenservice sneller voor jouw gaat rennen als je ze op deze manier benaderd? Ik kan je uit de droom helpen dat doen ze niet! Je loopt zelfs het risico dat ze minder snel geneigd zijn iets voor je te doen.
Dorfje
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5218
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Daar sluit ik mij helemaal bij aan . Vliegen vang je met stroop niet met het accuzuur dat TS gebruikt.
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Uiteraard de verzender. Maar ik had een maand ook zoiets met abebooks.com. Alsof het pakket vast stond in mijn track&trace, zoals de uwe. Na 14 dagen kwam het los, werd gevonden en bezorgd. Ik zou om te beginnen gewoon 14 dagen afwachten en dan opnieuw actie ondernemen.
-
- Berichten: 1264
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Wat netjes van UPS dat ze blijven reageren naar zo’n onbeschofte klant.
Bob Schurkjens
en Dorfje
vinden dit leuk
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Je kan dit soort klantenservicewerk met recht een hondenbaan noemen.
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Hele topic doorgelezen, niets over een tent. Wij willen echt gaan kamperen in het voorjaar, nog nooit gedaan.
Bob Schurkjens
en Justmeagain
vinden dit leuk
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Ha ha! Ja, zo is het maar net. En wat een fijne gedachte om uit te mogen kijken naar het voorjaar.
Brahms
vindt dit leuk
Re: Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Niets aan toe te voegen.Nou dag hoor