LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Nijogeth
Berichten: 10046
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, ik ook. Maar het staat er toch echt. Zou het niet gek vinden als ze uiteindelijk toch aanbellen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hoop dat je ze snel ontvangt :)

erik.fleuren
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2020 22:30

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door erik.fleuren »

Mijn pakket met reparatie onderdelen is door het bedrijf op maandag 22-12 aangeleverd en ik kreeg op de app dat het op pakketje morgen tussen 12:20 en 15:20 bezorgd zal worden.
Op dinsdag bleef de tekst dat ze bezorgen morgen te bezorgen op de zelfde tijden dit bleef ook op woensdag tot dat de tekst veranderde in sorry....
op donderdag en 1ste en 2de kerstdag als ok op zondag geen tekst of vermeldingen, wel dat pakket met met tekst, afzender en code zichtbaar is.
op maandagavond de 28ste in eens de tekst dat ik moet aangeven wanneer ik het pakket wil laten bezorgen, alleen mogelijk op woensdag bij PostNL afhaal punt of op mijn adres op donderdag de 31 ste. Kort om ze hebben er meer dan 9 dagen over gedaan!
LEVE POST NL en de betrouwbare meldingen via de app.

Nog een brievenbus post! op woensdag wordt op de app gemeld dat een blad bezorgd gaat worden, Verassing! dit blad was al op maandag bezorgd!
Maar een aantal enveloppen en een brievenbus pakketje, in de app gemeld in de week van 14 tot 19 december, NOG steeds NIET aangekomen.
Ze maken er echt een zooitje van en dus zeer ONBETROUWBAAR.

ateurlings
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:14

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door ateurlings »

Bij alle pakketjes die ik afgelopen jaar via PostNL ontving heeft nooit de eerste gemeld aflevertijd geklopt. Telkens werd deze op de dag zelf aangepast tot een andere tijd: soms vroeger, meestal later en soms naar volgende dag.
En niet alleen in deze drukke tijd en ook zelfs voor de corona tijd was dit al.

Nijogeth
Berichten: 10046
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hier kloppen ze dan eigenlijk allemaal.

ruudparee
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2020 23:01

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door ruudparee »

Kijk even naar de televisie zou ik zeggen.
Of het nu post.NL betreft of overige bezorgdiensten.
Het aantal postpakketten dit jaar is zo gigantisch groot dat men nog nauwelijks weet waar ze deze kwijt moeten.
De bezorgers die ze rond moeten brengen komen tot overmaat van ramp, dan ook nog eens regelmatig voor een dichte deur.
En lang niet alle buren zijn bereid een pakje voor de buren aan te pakken.

Als je dan al in een tijd als deze een pakje besteld.
Verwacht dat even niet dat er op tijd bezorgd kan worden.
Hoe naïef ben je dan om dát te denken.
En roeren kun je met zo veel dingen daar heb je echt geen pollepel voor nodig.

Nijogeth
Berichten: 10046
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Goh, volgens mij moet je mijn bericht echt op een andere manier lezen. Ik zeg juist dat het me vrij koud laat, het was meer als reactie op al die mensen die zitten te janken om het feit dat hun pakket een half uur te vroeg is of een dag te laat.

Overigens, wat is een tijd als deze? Ik vind dat het niet heel gek is als je tijdens een verhuizing van het ouderlijk huis naar een eigen woning erachter komt dat je nog wat spulletjes nodig hebt. Normaal zou ik even het dorp in lopen, maar daar is momenteel niet veel te kopen. Dan lijkt me dit juist de tijd waarin je spullen moet bestellen, of niet?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door Jablan »

Klopt.

Maandagmorgen nog wat besteld. Verwachte levering dinsdag overdag en dat leek mij onwaarschijnlijk snel vanwege de drukte bij PostNL. Zo kwam het ook, doorgeschoven naar woensdag.
Woensdag: Tring... pakketje ... voor de buren een paar huizen verderop. ;)
Bezorgmoment bleef hangen op woensdag en totaal onverwacht is het vanmiddag bezorgd.
Netjes, bezorgers werken vandaag lang door.

Ton2.1
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jan 2021 14:41

Re: PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt. Bezorgtijd: gister.

Ongelezen bericht door Ton2.1 »

Ongetwijfeld is het mega-druk bij PostNL. Bij andere bezorgdiensten ook. Toch slaat PostNL de plank wel een beetje mis nu. Dat er soms vertraging is, is begrijpelijk, vervelend, maar acceptabel.
Wat ik minder acceptabel vind is dat ze hun 'systemen' niet op orde hebben. Maandag 28/12 zou een pakje bij mij bezorgd worden. Ik zou niet thuis zijn op dat moment en probeerde een alternatief te vragen via de website. Andere bezorgtijden pasten mij niet, dus: afhaalpunt. Ben ik lekker flexibel in het ophaalmoment. Selecteer een punt en het zou 29/12 daar op te halen zijn, na 15:00 u. Mooi niet! Het is in een tot 19 januari 2021 gesloten Bruna-winkel. PostNL heeft geen enkele mogelijkheid het pakje nu om te leiden naar een ander punt, of retour te sturen naar bol.com. Heb nu gekozen voor de oplossing: boek opnieuw bestellen, af laten leveren bij Albert Heijn, het andere boek straks (gratis) naar bol terug te sturen. Dan betaalt bol verzend-/transportkosten dubbel en heeft PostNL wat extra werk.
Ik snap het niet meer...

Gesloten