Beste Radar, het onderwerp ging wél ergens over. Echter steeds wordt een topic o.a. om zeep geholpen door vermoedelijk een en dezelfde persoon (alias Satellite, alias kappa) die blijkbaar niets anders te doen heeft dan topics af te schuimen naar reacties van een paar personen. En dan vervolgens reacties uitlokt door de geplaatste opmerkingen. Telkenmale is hij/zij naar mijn idee mede de aanleiding dat topics uiteindelijk gesloten worden danwel verwijderd en telkens is het enige wat hij/zij aan zo'n onderwerp toevoegt, nul, komma. nul.Geplaatst op 10 Aug 2004 16:55 door Tros Radar
Beste forumbezoekers,
De onderwerpen zijn verwijderd, omdat ze nergens meer over gingen. Tuurlijk is iedereen weer vrij een nieuwe discussie te openen over dit onderwerp. Hopelijk ontstaat er dan weer een leuke, interessante, chatvrije discussie. Ik sluit dit onderwerp weer en hoop dat er dan een normale discussie over Krasreizen opgestart wordt.
Radar Internetredactie
Wanneer topics gesloten worden om redenen zoals hierboven genoemd dat lijkt het mij dat daarvoor meerdere topics op het forum in aanmerking komen. Toch gebeurt dat niet overal. Wanneer reacties zwaar op de hand liggen (ja zelfs beledigingen geuit worden), en ook afgeweken wordt van het onderwerp, heet dat discusiëren. Wanneer aan de reacties een "vrolijke noot" gegeven wordt, en er reacties tussen zitten die inhoudelijk ook niet over het onderwerp gaan, heet dat ineens chatgedrag. Dat is met 2 maten meten Tros Radar!
In dat kader zou o.a. voor het hele forum ook verplicht gesteld moeten worden dat iedereen zich registreerd (bijv. 1 per adres). Dat kan misschien al veel narigheid voorkomen. Ik denk dat veel gebruikers daar ook zo over denken.