LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krasse uitspraak Radar?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Louis2

Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Louis2 »

Geplaatst op 10 Aug 2004 16:55 door Tros Radar

Beste forumbezoekers,

De onderwerpen zijn verwijderd, omdat ze nergens meer over gingen. Tuurlijk is iedereen weer vrij een nieuwe discussie te openen over dit onderwerp. Hopelijk ontstaat er dan weer een leuke, interessante, chatvrije discussie. Ik sluit dit onderwerp weer en hoop dat er dan een normale discussie over Krasreizen opgestart wordt.

Radar Internetredactie
Beste Radar, het onderwerp ging wél ergens over. Echter steeds wordt een topic o.a. om zeep geholpen door vermoedelijk een en dezelfde persoon (alias Satellite, alias kappa) die blijkbaar niets anders te doen heeft dan topics af te schuimen naar reacties van een paar personen. En dan vervolgens reacties uitlokt door de geplaatste opmerkingen. Telkenmale is hij/zij naar mijn idee mede de aanleiding dat topics uiteindelijk gesloten worden danwel verwijderd en telkens is het enige wat hij/zij aan zo'n onderwerp toevoegt, nul, komma. nul.

Wanneer topics gesloten worden om redenen zoals hierboven genoemd dat lijkt het mij dat daarvoor meerdere topics op het forum in aanmerking komen. Toch gebeurt dat niet overal. Wanneer reacties zwaar op de hand liggen (ja zelfs beledigingen geuit worden), en ook afgeweken wordt van het onderwerp, heet dat discusiëren. Wanneer aan de reacties een "vrolijke noot" gegeven wordt, en er reacties tussen zitten die inhoudelijk ook niet over het onderwerp gaan, heet dat ineens chatgedrag. Dat is met 2 maten meten Tros Radar!

In dat kader zou o.a. voor het hele forum ook verplicht gesteld moeten worden dat iedereen zich registreerd (bijv. 1 per adres). Dat kan misschien al veel narigheid voorkomen. Ik denk dat veel gebruikers daar ook zo over denken.

dens

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door dens »

Mee eens, Louis! Meer heb ik er niet aan toe te voegen.

Konijn

Ongelezen bericht door Konijn »

Oke Krasse Taal helemaal met je eens maar ja ik hou deze naam ff.

Neem het een keer voor de Konijnen op joh bij dieren.

Bedankt!!!!

Konijn

AK

Ongelezen bericht door AK »

Klasse weer Louis. Echt klasse. Heel goed weergegeven. Ik ben ook blij dat jij het woord in deze voor ons voert, want ik geef eerlijk toe, dit was mij niet gelukt zo!

Verder heb ik ik er op dit moment niets aan te toe te voegen.
Bedankt Louis en de groeten, ook voor Nel en natuurlijk de anderen die zelf wel weten wie.

:wink: AK

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Even hier Nel-foppe Nu maar afwachten.Heb veel geprint en het is een hoop werk geweest,maar de klus is geklaard.Goed gedaan louis.Ik heb ook nog trosradar gemail zowel internet en tros radar.Ik heb de buik vol ervan. Dens was net uit en zodoende ben ik aan de slag gegaan.Iedere keer htzelfde liedje alleen om inhoud te geven aan een forum wat op gezet was wat kant nog wal raakt. Hun zouden uitmaken wat er op het forum mocht komen ,vandaar de mail ophet forum plus mailtjes gestuurd..Ik heb nu alle papieren en nu mogen we het nog een keertje over doen ???no weay.Dan bannen ze maar de verziekers uit en niet het gehele forum was op gezet om ons een kunstje te flikken.Vandaar dat ik er niet meer op gekomen ben. En als we nu weer gaan proberen en inhoudelijk te gaan en hun verzieken het weer dan is de pagina wederom weg.Maar Dens is weer ondergesneeuwd.Een keer moet het ophouden en met een naam geregistreerd staan of inloggen.Dan heb je kans dat het vuil buiten blijft en er goed inhoudelijk op ingegaan kan worden.Dit was het dus van mijn kant uit.Genoeg is genoeg.
Iedereen de groetjes van : nel-foppe :!: :!:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zou iemand deze wartaal nog serieus nemen?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik snjap er helemal cheen biedt fan. Wad is de strecking fan het ferhaal? Echt cheen idej. Het gaat van de hack op de tack, er sit tootaal geen sinsopbauw in (als ju al fan sinnen kund spreeken). Nellllll, hebbie gesopen ofso?

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ik sluit me volledig bij Louis aan.
Verplicht registreren en als iemand dan nog zit te zieken voorgoed bannen van het Forum.
:evil:

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Louis we sluiten ons ommiddelijk bij je aan en hopen dat et effect heeft bij radar.En laten we hopen dat het helpen zal om de topic weer inhoud te kunnen geven,en weer leven in te blazen.Dat is de wens om weer verder te kunnen gaan.En hopelijk dat er geen topics gaan verdwijnen wegens vervuiling.De tijd zal het leren.Iedereen heel veel succes en laten wij er wat van maken.Iedereen een goede nachtrust en wie weet tot horens.!!!! nel-foppe :wink:

gast500

Ongelezen bericht door gast500 »

Bekkum, ben je ineens om? Ik kan me een paar duscussies tussen ons herinneren waarin IK aangaf dat registreren verplicht moest worden. Jij was daar nooit zo voor en nu ineens wel?? Welkom, join the club :P

Bekkum

Gast500,

Registreren moet verplicht worden zodat figuren zoals jij niet ongeregistreerde namen kunnen jatten om die snel te laten registreren.
Je kon kennenlijk zelf geen naam verzinnen?
Zielig hoor :!: :!: :!:

gast500

Nou zeg, Bekkum. Rustig maar, hoor! Het was gewoon een constatering van mij. Niet exploderen....en begin je nu weer opnieuw over die naam?? Het was een tijdje rustig en dan plots moet je er weer mee doorgaan??? Ik zeg het nog 1 keer op een normale manier, dus niet direct uit je slof gaan schieten: IK ben de enige echte gast500 :!:

gast500

En dan. Je hebt toch zelf ook een naam geregistreerd, Jan?

Bekkum

Je reageert als een klein kind Gast500.
Vroeger zeker erg verwend?
Je bent Gast500 toen je je op 31.7.2004 hebt laten registreren en de berichten daarvoor onder Gast500 waren van mij snap je.
Dat was het voor de laatste keer.
En veel plezier met je naampje Gast500.
Het lijkt wel kleinkinderspel welles nietes .

gast500

Het lijkt wel kleinkinderspel welles nietes
Halooooooohhh, JIJ BEGINT HIERMEE, JAN!!!!! En dan kun je ook een reactie verwachten :?

Louis2

Ik realiseer me ineens dat dit onderwerp eigenlijk op de verkeerde plek staat. Maar hopelijk wordt dit mij vergeven.
Misschien dat Tros Radar het alsnog kan verplaatsen.

Als ik me even mag bemoeien met de discussie tussen Bekkum en Gast500: Dit is nu een mooi voorbeeld hoe het nu kan, maar niet zou mogen gebeuren.

De naam Bekkum was al geregistreerd, echter Bekkum gebruikte die naam voor o.a. Legio Lease. Voor de rest van het forum gebruikte hij de naam Gast500 [naar ik begrepen heb omdat hij/zij dus die naam niet registreren kon omdat hij al geregistreerd stond].

Punt: DIT is dus een voorbeeld waarom verplichte registratie én inloggen zou moeten. Zelfs na registratie kan iedereen nog als "Gast" of onder andere namen gaan reageren.

In een zeer melige topic in het weekend van week 31/32 gingen anderen ineens de identiteit over[aan]nemen van niet geregistreerde forummers [misbruik maken van reeds gebruikte, maar niet geregistreerde gebruikersnamen]. Hierdoor ontstond zeer grote verwarring van wie is nou wie en de beschuldigingen vlogen elkaar om de oren.
De huidige Gast500 heeft zich ook daaraan "schuldig" [niet te zwaar aan tillen Gast500] gemaakt en heeft zich laten registreren met de naam Gast500.

Punt: DIT is dus weer een voorbeeld hoe het mogelijk is dat anderen gebruik gaan maken van namen die al gebruikt worden. Dus weer een reden temeer om verplicht te gaan stellen om te registreren en in te loggen. Dit voorkomt dat talloze "anonieme" forummers als "Gast" kunnen reageren of nog vervelender gebruik gaan maken van reeds gebruikte niet-geregistreerde gebruikersnamen.

Het verplicht registreren en inloggen zou een onderdeel van de gebruikersvoorwaarden moeten worden.
Blijft nog staan dat 1 persoon met meerdere e-mailadressen dus blijkbaar ook meerdere namen kan laten registreren en daardoor alsnog met meerdere namen kan reageren.

gast500

Louis, daar moet ik toch even op reageren. Bekkum heeft die verhaaltjes heel mooi verteld. Volgens hem was hij dus al gast500. Dit is pertinent niet waar. Hij heeft deze naam misbruikt om mij de afgrond in te drukken. Uiteraard heb ik toen de naam geregistreerd om daar vanaf te zijn! Geloof het of niet, het is ij om 't even!

Verder ben ik het met de strekking van je verhaal wel eens :D

Louis2

Ja Gast500 ben blij dat je het met de strekking eens bent.
Hoe het allemaal in elkaar steekt kan ik uiteraard niet beoordelen.
Ik moet ook afgaan op hetgeen iemand vertelt.
Dus eigenlijk kunnen we concluderen dat we met z'n allen het slachtoffer zijn van het systeem zoals dat nu gebruikt wordt.

Dus als jij en Bekkum nou eens samen een "digitaal biertje" gaan drinken en beiden vandaag eens goed over het gebeurde nadenken.....wedden dat na een tijdje een glimlach op je gezicht verschijnt....Wat is het allemaal waard. Dat sommigen er hier hun levenswerk van maken moeten zij weten, jouw leven hangt er toch niet vanaf?

Dus mensen: blijven lachen.... :lol: :lol: Het leven is al zo kort.

Bekkum

Louis,

Bedankt voor je reactie.
Zo is het daadwerkelijk gegaan en of mensen dat nu geloven of niet
waarom zou ik mij anders daar zo druk om maken.
De Tros echter wel maar komen ook nog niet met de oplossing.
Jammer.
Ik vind nog steeds 1 naam verplicht registreren en verder moet er niets mogelijk zijn.
Geen reacties meer met Gast of reacties met ongeregistreerde namen.
Ook niet meerdere e-mail adressen dus mogelijkheid meerdere namen
registreren.
Ik ga nog maar eens een voorstel schrijven aan de Tros.

gast500

Ik blijf er niet te lang meer over bezig. Ik was al een tijdje gestopt zelfs, totdat Bekkum gisteravond ineens, zonder reden weer vuur ging spuwen. Maar ja, misschien had ie een slechte dag gehad. Ik heb hem in het recente verleden al aangeboden om de zaak bij te leggen en een biertje te drinken. Toen kreeg ik echter een paar mailtjes in mijn mailbox waar de honden geen brokken van lusten (om maar even in forum-termen te blijven :D). Maar goed, hoe het ook is, ik blijf lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol:

Gesloten