Garantie-afwikkeling bij Seats and Sofa's
Geplaatst: 06 jan 2021 11:16
Goedemorgen allemaal,
Wij hebben inmiddels al een tijdje problemen met onze bank. Deze is Oktober 2019 geleverd door Seats&Sofa's.
Afgelopen zomer constateerden wij dat er een zijpaneel los zat van de bank, waarop we contact hebben opgenomen met de bank.
Via de website een serviceformulier ingevuld, waarop we een brief thuis kregen dat wij de bank naar het filiaal moesten brengen ter reparatie.
Dit was voor ons onmogelijk, aangezien wij geen auto hebben, waarop wij Seats&Sofa's weer hebben benaderd.
Uiteindelijk hebben we met seats&sofa's weer contact gekregen (na heel erg veel moeite) via klacht.nl.
Er werd aangeboden om een monteur langs te sturen, om de bank te repareren. Maar, de voorrij kosten moesten we zelf betalen à €50.
Dit hebben wij wederom niet geaccepteerd, aangezien het nogal vreemd is om voorrijkosten te betalen voor een garantie.
Uiteindelijk heeft Seat&Sofa's aangeboden om de helft te betalen van de voorrijkosten, waarmee we akkoord zijn gegaan.
Na lang wachten op de monteur ( wachttijd 2 maanden ) heeft de monteur geconstateerd dat de balk onder de bank was doorgebroken, en een zijpaneel is gebroken, zo bleek.
De monteur zou dit doorgeven aan Seats & Sofa's, daar zou dit dan verder in behandeling genomen worden.
Na 2 weken wachten nog geen reactie van Seats & Sofa's, hebben we weer contact opgenomen, telefonisch lukt dit nooit, maar via mail kregen we ook geen reactie meer.
Daarop hebben we weer een klacht op klacht.nl ingedient, waarop we een email kregen dat ze ervan uitgingen dat het al afgehandeld was, aangezien de monteur dit blijkbaar had aangegeven.
Mensen, ga niet in zee met deze firma, klantenservice erg slecht, ze zijn niet te bereiken via telefoon, via email heel erg slecht.
Kan iemand mij een tip geven wat ik nog kan doen om mijn gelijk te halen?
Met vriendelijke groet,
Jesse
Wij hebben inmiddels al een tijdje problemen met onze bank. Deze is Oktober 2019 geleverd door Seats&Sofa's.
Afgelopen zomer constateerden wij dat er een zijpaneel los zat van de bank, waarop we contact hebben opgenomen met de bank.
Via de website een serviceformulier ingevuld, waarop we een brief thuis kregen dat wij de bank naar het filiaal moesten brengen ter reparatie.
Dit was voor ons onmogelijk, aangezien wij geen auto hebben, waarop wij Seats&Sofa's weer hebben benaderd.
Uiteindelijk hebben we met seats&sofa's weer contact gekregen (na heel erg veel moeite) via klacht.nl.
Er werd aangeboden om een monteur langs te sturen, om de bank te repareren. Maar, de voorrij kosten moesten we zelf betalen à €50.
Dit hebben wij wederom niet geaccepteerd, aangezien het nogal vreemd is om voorrijkosten te betalen voor een garantie.
Uiteindelijk heeft Seat&Sofa's aangeboden om de helft te betalen van de voorrijkosten, waarmee we akkoord zijn gegaan.
Na lang wachten op de monteur ( wachttijd 2 maanden ) heeft de monteur geconstateerd dat de balk onder de bank was doorgebroken, en een zijpaneel is gebroken, zo bleek.
De monteur zou dit doorgeven aan Seats & Sofa's, daar zou dit dan verder in behandeling genomen worden.
Na 2 weken wachten nog geen reactie van Seats & Sofa's, hebben we weer contact opgenomen, telefonisch lukt dit nooit, maar via mail kregen we ook geen reactie meer.
Daarop hebben we weer een klacht op klacht.nl ingedient, waarop we een email kregen dat ze ervan uitgingen dat het al afgehandeld was, aangezien de monteur dit blijkbaar had aangegeven.
Mensen, ga niet in zee met deze firma, klantenservice erg slecht, ze zijn niet te bereiken via telefoon, via email heel erg slecht.
Kan iemand mij een tip geven wat ik nog kan doen om mijn gelijk te halen?
Met vriendelijke groet,
Jesse