Refund Easyjet na 30 dagen nog niet uitgekeerd
Geplaatst: 06 jan 2021 17:11
Op 27 februari 2020 heb ik een retourvlucht geboekt via E-dreams voor een vlucht met Easyjet naar Sicilie.
Ik kreeg een bevestiging van Easyjet voor mijn vlucht, van E-dreams heb ik nooit wat ontvangen.
Vervolgens kreeg ik bericht van Easyjet dat de vlucht gecancelled was i.v.m. Corona. Ik heb gevraagd om een refund.
Ik kreeg een bevestiging van Easyjet dat mijn refund op 30 november op mijn creditcard zou worden gestort. Aangezien ik het bedrag vorig jaar februari betaald heb, ging ik ervan uit dat ik het met mijn creditcard betaald had. Na verschillende keren op mijn rekening kijken, stond het er nog steeds niet op. Vervolgens heb ik Easyjet gebeld en die vertelden mij dat ze het geld naar de tussenpersoon die ik gebruikt had voor mijn boeking, hadden overgemaakt.
Ik ben gaan kijken naar mijn bankrekening en vond daar de overmaking naar E-dreams. E-dreams gebeld en die konden niets vinden. Over 10 dagen hoor ik meer, ze moeten het "uitzoeken".
Ik heb bewijs van mijn overmaking aan E-dreams en het bewijs dat Easyjet het op hun rekening gestort heeft.
Het is vreemd dat ik alleen maar mail ontvangen heb van Easyjet en niet van E-dreams. Logisch dat ik het niet snap. Ik heb ook niets van E-dreams ontvangen als bevestiging toen ik geboekt had, alleen correspondentie van Easyjet.
Moet ik bang zijn dat ik naar mijn geld kan fluiten?
Ik kreeg een bevestiging van Easyjet voor mijn vlucht, van E-dreams heb ik nooit wat ontvangen.
Vervolgens kreeg ik bericht van Easyjet dat de vlucht gecancelled was i.v.m. Corona. Ik heb gevraagd om een refund.
Ik kreeg een bevestiging van Easyjet dat mijn refund op 30 november op mijn creditcard zou worden gestort. Aangezien ik het bedrag vorig jaar februari betaald heb, ging ik ervan uit dat ik het met mijn creditcard betaald had. Na verschillende keren op mijn rekening kijken, stond het er nog steeds niet op. Vervolgens heb ik Easyjet gebeld en die vertelden mij dat ze het geld naar de tussenpersoon die ik gebruikt had voor mijn boeking, hadden overgemaakt.
Ik ben gaan kijken naar mijn bankrekening en vond daar de overmaking naar E-dreams. E-dreams gebeld en die konden niets vinden. Over 10 dagen hoor ik meer, ze moeten het "uitzoeken".
Ik heb bewijs van mijn overmaking aan E-dreams en het bewijs dat Easyjet het op hun rekening gestort heeft.
Het is vreemd dat ik alleen maar mail ontvangen heb van Easyjet en niet van E-dreams. Logisch dat ik het niet snap. Ik heb ook niets van E-dreams ontvangen als bevestiging toen ik geboekt had, alleen correspondentie van Easyjet.
Moet ik bang zijn dat ik naar mijn geld kan fluiten?