Pagina 2 van 2

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Geplaatst: 11 jan 2021 19:27
door 16again
Erwin uit Oosterhout schreef:
11 jan 2021 17:03
16again schreef:
10 jan 2021 15:51
Erwin uit Oosterhout schreef:
10 jan 2021 15:30
Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
Niet doen! Daarmee geef je juist aan,dat je wel zo'n box hebt gehad.
Wel doen. Je doet gewoon hetzelfde als zei. Je houdt gewoon vol, dat je het verstuurd hebt. Alsof de administratie bij die grote bedrijven werkt.
Zo verf je jezelf snel de hoek in: Eerstvolgende stap is natuurlijk het moeten overleggen van het verzendbewijs. Wat er niet is.

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Geplaatst: 11 jan 2021 23:03
door Moneyman
Edit: dubbel

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Geplaatst: 11 jan 2021 23:06
door Moneyman
Erwin uit Oosterhout schreef:
11 jan 2021 17:03
16again schreef:
10 jan 2021 15:51
Erwin uit Oosterhout schreef:
10 jan 2021 15:30
Ik zou gewoon aangeven dat je hem verstuurd hebt als aparte zending.
Niet doen! Daarmee geef je juist aan,dat je wel zo'n box hebt gehad.
Wel doen. Je doet gewoon hetzelfde als zei. Je houdt gewoon vol, dat je het verstuurd hebt. Alsof de administratie bij die grote bedrijven werkt.
Heel slecht advies dit. Niet doen dus.

Re: Ziggo vraagt Humax te retourneren terwijl ik deze nooit heb gehad

Geplaatst: 11 jan 2021 23:22
door ateurlings
Zoals al iemand , maar misschien ondersteunt door er niet toe doende reacties:

Log in op Mijn Ziggo en je ziet al je abonnementen en apparatuur in gebruik