OPGELICHT?
Geplaatst: 08 jan 2021 15:21
In november bestelde ik een houten puzzel, als kerstcadeau,
op 26.11. ontving de bevestiging
Homely.nl
![Afbeelding]()
Bedankt voor je aankoop! (€ 34,95)
Hallo , we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.
Omdat ik maar niets ontving heb ik twee keer gevraagd of zei een leverdatum hadden maar kreeg geen reactie.
Toen ik ging googelen, bleek ik niet de enige te zijn en nu blijk ik (en velen met mij) te zijn opgelicht. Bij het aanklikken van de website kreeg ik dit te zien:
Oeps! Er is iets misgegaan.
This shop is unavailable.!
Uiteindelijk kreeg ik 28 december! een puzzel van slechte kwaliteit in een goedkoop uitziend, kartonnen doosje, in plaats van het originele.
Zijn er meer mensen die dit product hebben gekocht en niet geleverd kregen, wat zij bestelden? en kunnen wij onze krachten bundelen?
op 26.11. ontving de bevestiging
Homely.nl
Bedankt voor je aankoop! (€ 34,95)
Hallo , we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.
Omdat ik maar niets ontving heb ik twee keer gevraagd of zei een leverdatum hadden maar kreeg geen reactie.
Toen ik ging googelen, bleek ik niet de enige te zijn en nu blijk ik (en velen met mij) te zijn opgelicht. Bij het aanklikken van de website kreeg ik dit te zien:
Oeps! Er is iets misgegaan.
This shop is unavailable.!
Uiteindelijk kreeg ik 28 december! een puzzel van slechte kwaliteit in een goedkoop uitziend, kartonnen doosje, in plaats van het originele.
Zijn er meer mensen die dit product hebben gekocht en niet geleverd kregen, wat zij bestelden? en kunnen wij onze krachten bundelen?