Booking.com annulering: al vier maanden bezig
Geplaatst: 12 jan 2021 13:55
Toelichting op de ingediende zaak: Wij hebben bij Booking .com in september 2019 een huis gehuurd zie onderstaande periode. Bevestigingsnummer 3848.416.116 Villa Boutique Can Bellotera 11-09-2020 / 20-09-2020
Op het moment dat wij hoorden dat er een code oranje was, hebben wij geannuleerd. Dit werd bevestigd door Booking.com men zei dat we te laat waren, maar dit is vreemd wij konden niet eerder annuleren omdat wij hadden verwacht dat er geen code oranje zou zijn.
Booking heeft ons daarna een mail gestuurd of wij de reis op een ander moment wilden boeken, wij gingen hiermee akkoord.
Helaas ook toen werd er code oranje afgegeven, en werd onze reis weer geannuleerd, hierbij heeft booking aangegeven dat ze het bedrag van 2800 euro zouden terug boeken "schriftelijk en met de vraag mijn visanummer nog eens op te geven. Dit is nog steeds niet gebeurt. Na lang wachten wij maar weer contact opgenomen met Booking die vertelde ons dat wij maar contact moesten opnemen met de huis verhuurder in Spanje en iets regelen. Ook dit hebben wij dan maar gedaan en de reis omgeboekt naar sept 2021. De eigenaar ging akkoord, maar liet hierna niets meer van zich horen.
Dit vond booking.com ook vreemd en stelde een ultimatum aan de verhuurder. hierop is geen antwoord gekomen. De verhuurder ging eerst akkoord en uiteindelijk heeft de verhuurder gezegd vol te zijn en ons niet te willen helpen.
Booking heeft hierop 100 euro annuleringskosten teruggestort maar niet de 2800 euro. Wij zijn nu 4 maanden heen en weer aan het schrijven. Wat we ook proberen contact met Booking.com is niet mogelijk omdat ons reserveringsnummer en de gebruikelijke pincode niet meer via de site werken, via de telefoon ( inloggen) is gewoon niet meer mogelijk. We hebben een word document, met bijna alle correspondentie. Mijn vriendin Reina Flentge heeft in eerste instantie alles willen oplossen, maar heeft opgegeven nu ga ik het maar eens breder neerleggen. wie kan ons helpen, het is bij de beesten af zo schofterig als er met ons word omgegaan.
Op het moment dat wij hoorden dat er een code oranje was, hebben wij geannuleerd. Dit werd bevestigd door Booking.com men zei dat we te laat waren, maar dit is vreemd wij konden niet eerder annuleren omdat wij hadden verwacht dat er geen code oranje zou zijn.
Booking heeft ons daarna een mail gestuurd of wij de reis op een ander moment wilden boeken, wij gingen hiermee akkoord.
Helaas ook toen werd er code oranje afgegeven, en werd onze reis weer geannuleerd, hierbij heeft booking aangegeven dat ze het bedrag van 2800 euro zouden terug boeken "schriftelijk en met de vraag mijn visanummer nog eens op te geven. Dit is nog steeds niet gebeurt. Na lang wachten wij maar weer contact opgenomen met Booking die vertelde ons dat wij maar contact moesten opnemen met de huis verhuurder in Spanje en iets regelen. Ook dit hebben wij dan maar gedaan en de reis omgeboekt naar sept 2021. De eigenaar ging akkoord, maar liet hierna niets meer van zich horen.
Dit vond booking.com ook vreemd en stelde een ultimatum aan de verhuurder. hierop is geen antwoord gekomen. De verhuurder ging eerst akkoord en uiteindelijk heeft de verhuurder gezegd vol te zijn en ons niet te willen helpen.
Booking heeft hierop 100 euro annuleringskosten teruggestort maar niet de 2800 euro. Wij zijn nu 4 maanden heen en weer aan het schrijven. Wat we ook proberen contact met Booking.com is niet mogelijk omdat ons reserveringsnummer en de gebruikelijke pincode niet meer via de site werken, via de telefoon ( inloggen) is gewoon niet meer mogelijk. We hebben een word document, met bijna alle correspondentie. Mijn vriendin Reina Flentge heeft in eerste instantie alles willen oplossen, maar heeft opgegeven nu ga ik het maar eens breder neerleggen. wie kan ons helpen, het is bij de beesten af zo schofterig als er met ons word omgegaan.