LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 jan 2021 17:04
Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Ik heb begin november in de winkel van Blokker een keukenmixer gekocht. Erg blij mee! Op 29 december bij de 6e keer gebruiken, begon hij een raar geluid te maken. Ik machine uit gezet, even later weer aangezet en toen begon het ineens te stinken en deed het apparaat niks meer. Mijns inziens doorgebrand..
Ik Blokker website bekeken, kan wel retour aanmelden voor online aangeschafte artikelen maar stond niks bij over winkelaankopen.
Ik Blokker bellen, 25 minuten in de wacht gestaan. Binnen een minuut vertelt een klantenservice persoon dat zij niet in het systeem van de winkels kunnen. Ik heb de kassabon bewaard ivm garantie welke ik kan overleggen aan hen. Dit is geen optie.
Ik moest maar wachten tot 19 januari dat de winkels weer open gaan.
Na het bericht van de heer Rutte gaan de winkels voorlopig niet open en blijf ik zitten met een garantie geval waar ik niets mee kan.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen want zo kan 't nog wel even gaan duren
Ik Blokker website bekeken, kan wel retour aanmelden voor online aangeschafte artikelen maar stond niks bij over winkelaankopen.
Ik Blokker bellen, 25 minuten in de wacht gestaan. Binnen een minuut vertelt een klantenservice persoon dat zij niet in het systeem van de winkels kunnen. Ik heb de kassabon bewaard ivm garantie welke ik kan overleggen aan hen. Dit is geen optie.
Ik moest maar wachten tot 19 januari dat de winkels weer open gaan.
Na het bericht van de heer Rutte gaan de winkels voorlopig niet open en blijf ik zitten met een garantie geval waar ik niets mee kan.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen want zo kan 't nog wel even gaan duren
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jan 2021 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen want zo kan 't nog wel even gaan duren
U kunt MET of ZONDER ergernis wachten totdat de winkels weer open zijn/mogen/kunnen.
Zolang er sprake is van lock down zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. U kunt hooguit wensen/bidden/roepen/bevelen tov het virus dat het op moet krassen. Maar dàt helpt niet.
Het enige wat u kunt doen is via de email en die goed bewaren naar Blokker met de melding wanneer uw apparaat het begeven heeft en zodra het weer kan/mag en of de winkel weer open is dit artikel brengen voor garantie of omruiling of reparatie.
Wat u nu ervaart is de minste schade, als het al schade is, die mensen ervaren in deze corona tijd.
U kunt MET of ZONDER ergernis wachten totdat de winkels weer open zijn/mogen/kunnen.
Zolang er sprake is van lock down zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. U kunt hooguit wensen/bidden/roepen/bevelen tov het virus dat het op moet krassen. Maar dàt helpt niet.
Het enige wat u kunt doen is via de email en die goed bewaren naar Blokker met de melding wanneer uw apparaat het begeven heeft en zodra het weer kan/mag en of de winkel weer open is dit artikel brengen voor garantie of omruiling of reparatie.
Wat u nu ervaart is de minste schade, als het al schade is, die mensen ervaren in deze corona tijd.
sjohie
vindt dit leuk
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Waarom belt u niet naar de Blokker? Er zullen vast wel mensen aan het werk zijn daar.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Je kan ook via facebook contact met ze opnemen.
Beste is gewoon wachten , de garantie verloopt niet , sowieso niet vanwege de corona crissis.
Beste is gewoon wachten , de garantie verloopt niet , sowieso niet vanwege de corona crissis.
-
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Dude!! Staat letterlijk in de tekst.
Ik Blokker bellen, 25 minuten in de wacht gestaan. Binnen een minuut vertelt een klantenservice persoon dat zij niet in het systeem van de winkels kunnen. Ik heb de kassabon bewaard ivm garantie welke ik kan overleggen aan hen. Dit is geen optie.
Ik moest maar wachten tot 19 januari dat de winkels weer open gaan.
reggie2
vindt dit leuk
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Ja, wie gaat er nu de landelijke klantenservice bellen, als je iets in een specifieke winkel hebt gehaald. Ik bedoel uiteraard de Blokker waar het is gekocht.
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Het beste is om na de koop altijd schriftelijk te communiceren. Schrijf gewoon een brief en e-mail, en stuur bewijs mee. Je kom een aardig eind met een video filmpje waarop te zien is dat hij niet aangaat. Verder kun je denken aan een buurman of familielid dat dit kan waarnemen en een verklaring wil afleggen.IlonaKlotz schreef: ↑13 jan 2021 17:13Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen want zo kan 't nog wel even gaan duren
-
- Berichten: 559
- Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Ts geeft duidelijk de Blokker webshop of hoofdkantoor gebeld. Advies is dus om lokale winkel te benaderen omdat ze vaak wel aanwezig zijn voor lokale bezorging, voorraadtrlling of klusjes in de zaak.Methusalah schreef: ↑14 jan 2021 20:17Dude!! Staat letterlijk in de tekst.
Ik Blokker bellen, 25 minuten in de wacht gestaan. Binnen een minuut vertelt een klantenservice persoon dat zij niet in het systeem van de winkels kunnen. Ik heb de kassabon bewaard ivm garantie welke ik kan overleggen aan hen. Dit is geen optie.
Ik moest maar wachten tot 19 januari dat de winkels weer open gaan.
-
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Het probleem is de lockdown en jij gaat er meteen vanuit dat Blokker de boel probeert te belazeren. Gevalletje zoals de waard is? (als ik ergens slechte ervaringen mee heb qua klantvriendelijkheid zijn het wel juristen).alfatrion schreef: ↑14 jan 2021 23:12Het beste is om na de koop altijd schriftelijk te communiceren. Schrijf gewoon een brief en e-mail, en stuur bewijs mee. Je kom een aardig eind met een video filmpje waarop te zien is dat hij niet aangaat. Verder kun je denken aan een buurman of familielid dat dit kan waarnemen en een verklaring wil afleggen.IlonaKlotz schreef: ↑13 jan 2021 17:13Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen want zo kan 't nog wel even gaan duren
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Als je al het telefoonnummer van een Blokkerwinkel kunt vinden, heeft het totaal geen zin om dit probleem aan het eventueel daar aanwezige personeel voor te leggen. Zij zullen je niet meer vertellen dan het advies wat de klantenservice al gegeven heeft.Justmeagain schreef: ↑14 jan 2021 23:50
Ts geeft duidelijk de Blokker webshop of hoofdkantoor gebeld. Advies is dus om lokale winkel te benaderen omdat ze vaak wel aanwezig zijn voor lokale bezorging, voorraadtrlling of klusjes in de zaak.
Zoals al eerder werd gezegd, wachten tot de winkel weer open gaat en dan met je gekochte spullen er naartoe gaan.
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Alle Blokker filialen hebben een eigen telefoonnummer. Ik zou het in ieder geval proberen. Vanuit veel winkels worden nu locale bestellingen bezorgd (is o.a. het geval bij van Haren, IciParis e.d.).
Dorfje
vindt dit leuk
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Winkels mogen open zijn voor reparatie. Echter begrijp ik ook dat blokker niet voor 2 klanten per dag open gaat.
Mijn advies is om te bellen met jouw lokale blokker. Als dat geen oplossing geboden om een mail [email protected] of Whatsapp of Facebook bericht te sturen naar Blokker. Dan heb je op papier dat je aanspraak op heb gemaakt.
Ik zou voorstellen om het als pakketpost op te sturen (kosten voor blokker). Of blokker mee akkoord gaat dat is aan hun.
Mijn advies is om te bellen met jouw lokale blokker. Als dat geen oplossing geboden om een mail [email protected] of Whatsapp of Facebook bericht te sturen naar Blokker. Dan heb je op papier dat je aanspraak op heb gemaakt.
Ik zou voorstellen om het als pakketpost op te sturen (kosten voor blokker). Of blokker mee akkoord gaat dat is aan hun.
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Ik heb ditzelfde probleem bij Blokker alleen dan met de keukenweegschaal die we in december gekocht hebben. Nu al 4 keer nieuwe batterijen erin moeten doen.
Helaas moet ik ook wachten tot de winkels weer open gaan. Tot die tijd moet ik het anders op zien te lossen.
Helaas moet ik ook wachten tot de winkels weer open gaan. Tot die tijd moet ik het anders op zien te lossen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 mei 2018 11:31
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Heb zelfde ervaring met Blokker.
Vlak voor de lockdown een aanschaf gedaan. Na een week al kapot.
volgens info van hun website Email gestuurd naar [email protected]
Zouden binnen 14 dagen reageren. GEEN reactie!!
Nog eens email gestuurd. Weer geen reactie.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een reactie te geven of een algemeen advies hoe om te gaan met garantie indien filialen gesloten zijn.
Vlak voor de lockdown een aanschaf gedaan. Na een week al kapot.
volgens info van hun website Email gestuurd naar [email protected]
Zouden binnen 14 dagen reageren. GEEN reactie!!
Nog eens email gestuurd. Weer geen reactie.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een reactie te geven of een algemeen advies hoe om te gaan met garantie indien filialen gesloten zijn.
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
Nou Hans, ze zeggen altijd; de beller is sneller, misschien moet je dat eens proberen.
-
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51
Re: Kan geen gebruikmaken van garantie omdat Blokker dicht is
"Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een reactie te geven"hans bijleveld schreef: ↑22 jan 2021 15:12Heb zelfde ervaring met Blokker.
Vlak voor de lockdown een aanschaf gedaan. Na een week al kapot.
volgens info van hun website Email gestuurd naar [email protected]
Zouden binnen 14 dagen reageren. GEEN reactie!!
Nog eens email gestuurd. Weer geen reactie.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een reactie te geven of een algemeen advies hoe om te gaan met garantie indien filialen gesloten zijn.
Wel als er heel veel mails binnenkomen en het ziekteverzuim hoger is dan gebruikelijk. Een bedrijf trekt niet zomaar even een blik mensen open.
Maar ik zou gewoon even 088 - 9494800 bellen. Dat wordt immers als eerste contact gegeven op de blokker website. Het emailadres staat helemaal onderaan.