VGZ blokkeert de chat zodra ze ontevreden zijn
Geplaatst: 20 jan 2021 15:06
Ik heb diverse keren geprobeerd: ik heb op 31ste gebeld waarom de premie die collectief is via Rotterdam, voor mij hoger uitvalt: ik betaal 200 per maand en Rotterdampakket of Capelle aan den IJssel komt met de voorwaarden voor max verzekeringen uit op EUR 160 of EUR 150.
Ik heb vervolgens van de medewerker begrepen dat dit binnen 10 werkdagen gecorrigeerd wordt. Vandaag gechat, ik kon niet bellen en vervolgens heb ik printscreens gemaakt. Op gegeven moment vraag ik mevrouw of VGZ profileert. Dat vindt ze niet leuk, vervolgens duurt het ongeveer 20 min en blokkert ze de chat: ik kan dit niet meer zelf intikken, het balkje onderaan is gedeselecteerd.
Mevrouw is zeer geagiteerd, vooral als ik zeg dat ik de chat opneem nadat ik zo lang op de wacht wordt gezet. Dan stelt ze een vraag en natuurlijk kan ik niet erop antwoorden als de technische dienst de intoetsregel deselecteert.
Hoe is het mogelijk dat dit soort zaken nog door de privacy en IT Audit heen komen als zij te onpas zelf bepalen of jij uberhaupt kunt reageren??
Dan nog iets: hoe is het mogelijk dat ik het bedrag van 2019 nooit heb ontvangen, ik had nog een tegoed die in 2020 zou worden betaald. Ook nooit ontvangen en niet eens na een brief in augustus te hebben verstuurd!
Oplossing: de premie per direct terugzetten op de collectieve verzekering, het tegoedbedrag van 2019 verrekenen met de komende premies en een officieel antwoord en verontschuldingsbrief. Met minder gaat dit naar de autoriteiten. Genoeg is genoeg.
Ik heb vervolgens van de medewerker begrepen dat dit binnen 10 werkdagen gecorrigeerd wordt. Vandaag gechat, ik kon niet bellen en vervolgens heb ik printscreens gemaakt. Op gegeven moment vraag ik mevrouw of VGZ profileert. Dat vindt ze niet leuk, vervolgens duurt het ongeveer 20 min en blokkert ze de chat: ik kan dit niet meer zelf intikken, het balkje onderaan is gedeselecteerd.
Mevrouw is zeer geagiteerd, vooral als ik zeg dat ik de chat opneem nadat ik zo lang op de wacht wordt gezet. Dan stelt ze een vraag en natuurlijk kan ik niet erop antwoorden als de technische dienst de intoetsregel deselecteert.
Hoe is het mogelijk dat dit soort zaken nog door de privacy en IT Audit heen komen als zij te onpas zelf bepalen of jij uberhaupt kunt reageren??
Dan nog iets: hoe is het mogelijk dat ik het bedrag van 2019 nooit heb ontvangen, ik had nog een tegoed die in 2020 zou worden betaald. Ook nooit ontvangen en niet eens na een brief in augustus te hebben verstuurd!
Oplossing: de premie per direct terugzetten op de collectieve verzekering, het tegoedbedrag van 2019 verrekenen met de komende premies en een officieel antwoord en verontschuldingsbrief. Met minder gaat dit naar de autoriteiten. Genoeg is genoeg.