Pagina 1 van 1
Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie
Geplaatst: 26 jan 2021 20:10
door Cynthia_Cynthia
Slechte service van het bedrijf DJB Witgoed, dat handelt onder de naam Dokter Witgoed en adverteert met tevredenheidsgarantie. Nou niet dus. Hij is bij ons geweest voor reparatie van een vaatwasser. Deze was niet meer te herstellen. Prima, er zou een gereviseerde machine komen, ook prima. Deze kwam hij brengen met een andere monteur samen. Hij paste niet, volgens hem omdat de vloer te hoog was en omdat wij de vloer er toch uit zouden halen (i.v.m. waterschade) zou hij wel terug komen op het moment dat de vloer eruit was en de machine er volgens hem wel in zou passen. Hier op dat moment mee akkoord gegaan en dus ook al betaald, niet wetende dat er ook lagere machines bestaan en met het idee dat de machine er dus ook niet meer uit kan als hij over een aantal jaar stuk zou gaan, maar konden hier bij hem niet meer op terugkomen. Alleen als ik extra zou betalen. Het probleem van een verkeerde (te hoge) vaatwasser meenemen was niet zijn fout. Nee wij hebben ons niet aan de afspraken gehouden... Niet tevreden en ook geen garantie... geen aanrader dus. Ben gewaarschuwd.
Re: Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie
Geplaatst: 28 jan 2021 20:54
door rvjapio
U accepteert en betaalt de vervangende machine. Vervolgens verwijt u de leverancier een gebrek aan service omdat u zichzelf verder niet heeft geïnformeerd over alternatieve mogelijkheden? Het moet niet gekker worden...
Re: Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie
Geplaatst: 28 jan 2021 21:53
door Veldt01
U accepteert en betaalt de vervangende machine. Vervolgens verwijt u de leverancier een gebrek aan service omdat u zichzelf verder niet heeft geïnformeerd over alternatieve mogelijkheden? Het moet niet gekker worden...
Die reaktie is naar mijn mening niet helemaal terecht (eigenlijk helemaal niet). Dokter Witgoed is langs geweest om een vaatwasser te repareren en heeft TS meteen een vervangend apparaat aangesmeerd (daar lijkt het hier wel op).
Kennelijk is de reparateur een veel betere verkoper dan dat hij in staat is om de situatie ter plekke in te schatten (hij is de specialist en had minimaal even kunnen meten of zijn revisieapparaat überhaupt wel zou passen of dat er een afwijkende maat nodig was).
TS klaagt in mijn ogen terecht dat Dokter Witgoed niet tegemoet komt aan zijn eigen credo en hier dus kennelijk slechte service heeft geleverd.
Zou wat anders zijn als TS na de niet geslaagde reparatie zelf een oplossing had gezocht (inclusief opmeten en bestellen). dan is je er even in verdiepen wel aan te bevelen (past het dan niet dan is het idd eigen schuld).
Re: Dokter Witgoed geeft geen tevredenheidsgarantie
Geplaatst: 29 jan 2021 00:06
door Bob Schurkjens
Krijg weer zo'n Jacobse-en-Van-Es-gevoel bij dit verhaal.
"Dokter Witgoed"