Slechte energie contracten via Kosten service
Geplaatst: 27 jan 2021 12:30
Ik heb enige tijd geleden mij aangemeld bij kosten service om ieder jaar een goed energie contract af te laten sluiten.
Ik was daar op gekomen via de consumentenbond
Kosten service heeft voor mij in september 2020 een nieuw contract geregeld.
Ik ging van Engie naar Greennl.
Echter enige tijd later vroeg ik mij af wie eigenlijk de kosten betaald voor dit regelen van de nieuwe contracten.
Ik zocht dit op op de site van kosten service en vond toen dat kosten service een vergoeding vraagt aan de leverancier.
Ik dacht meteen "dat moet toch uit de lengte of de breedte komen" dus ging ik eens beter kijken naar wat voor contract ze voor mij hadden geregeld.
Toen bleek dat het contract niet zo best was.
De prijzen van de energie zijn een stuk hoger dan de aanbieding van het energie collectief van de consumentenbond en ook de eenmalige kortingen ontbreken.
Later bood Engie mij een vervolgcontract aan wat beter was dan wat ik bij Greennl had gekregen via koste service dus ik had beter kunnen blijven waar ik was.
Vooral door het ontbreken van de eenmalige kortingen kom ik tot de conclusie dat kosten service onze kortingen opsnoept en daardoor gewoon slechte contracten regelt.
Ik wil via dit forum eens uitzoeken of er meer mensen zijn die ook onvoordelige contracten via kosten service geregeld hebben gekregen.
Ik was daar op gekomen via de consumentenbond
Kosten service heeft voor mij in september 2020 een nieuw contract geregeld.
Ik ging van Engie naar Greennl.
Echter enige tijd later vroeg ik mij af wie eigenlijk de kosten betaald voor dit regelen van de nieuwe contracten.
Ik zocht dit op op de site van kosten service en vond toen dat kosten service een vergoeding vraagt aan de leverancier.
Ik dacht meteen "dat moet toch uit de lengte of de breedte komen" dus ging ik eens beter kijken naar wat voor contract ze voor mij hadden geregeld.
Toen bleek dat het contract niet zo best was.
De prijzen van de energie zijn een stuk hoger dan de aanbieding van het energie collectief van de consumentenbond en ook de eenmalige kortingen ontbreken.
Later bood Engie mij een vervolgcontract aan wat beter was dan wat ik bij Greennl had gekregen via koste service dus ik had beter kunnen blijven waar ik was.
Vooral door het ontbreken van de eenmalige kortingen kom ik tot de conclusie dat kosten service onze kortingen opsnoept en daardoor gewoon slechte contracten regelt.
Ik wil via dit forum eens uitzoeken of er meer mensen zijn die ook onvoordelige contracten via kosten service geregeld hebben gekregen.