Pagina 1 van 1
Delta glasvezel: tv en telefonie nog steeds niet geactiveerd
Geplaatst: 28 jan 2021 21:51
door fheijd1
Sinds 12 januari JL zijn wij aangesloten bij Delta glasvezel met internet, interactieve tv, telefoon en mobiele telefoon.
Alles werkte 2 dagen. Toen ging alles eruit, dus geen tv, internet en telefoon.
Iedere dag gebeld, een week later was er internet, maar tot op de dag van vandaag, 28 januari zien ze geen kans om tv en telefoon te activeren.
Op dit moment, 's avonds alles er weer uit.
Een grof staaltje van onkunde en amateurisme.
Je staat machteloos! Kan wel overstappen, maar dat duurt ook weer een paar weken.
We zijn laaiend en voelen ons zwaar tekortgedaan door Delta.
Graag hoor ik of er andere soortgelijke ervaringen zijn met dit bedrijf.
Mijn vraag is of door Radar aan de kaak gesteld kan worden.
Re: Delta glasvezel: tv en telefonie nog steeds niet geactiveerd
Geplaatst: 30 jan 2021 14:24
door Seinhuis
Controleer eerst of alle kabels op de juiste manier aan zijn gesloten. Het klinkt misschien vervelend, maar je zal niet de eerste zijn.
Daarna is het tijd om te klagen bij Delta. Dit kan je het beste via chat, Facebook of Twitter doen. Verzorg dat je bewijs hebt van het gesprek. Geef hun 14 dagen de tijd om de storting op te lossen. Uiteraard moet je meewerken (bijvoorbeeld toegang geven voor een monteur). Als hun beloven dat de storting op is gelost maar het werkt nog steeds niet, ga dan gelijk opnieuw klagen.
Mocht Delfa niet mee willen werken, of na 14 dagen de storting niet op is gelost, dan kan je voor een bindend uitspraak naar geschillencommissie Telecommunicatiediensten toe. Dit kost 50, dit geld krijg je terug als jij in het gelijk wordt gesteld.
https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/
Re: Delta glasvezel: tv en telefonie nog steeds niet geactiveerd
Geplaatst: 30 jan 2021 16:41
door PeterPeters1966
Hoe ziet de set up er uit? Eerst uiteraard de unit waar de glasvezel op termineert, maar wat zit daarachter? Modem, setopbox? Draadloos of bekabeld? En heeft Delta de boel in huis geïnstalleerd of heb je dat zelf gedaan/moeten doen?
Re: Delta glasvezel: tv en telefonie nog steeds niet geactiveerd
Geplaatst: 01 feb 2021 14:40
door DELTAFiber
Goedemiddag,
Ik vind het jammer om te lezen dat jouw overstap niet goed verloopt. Uiteraard is dit niet de bedoeling en sta ik graag voor jou klaar om deze situatie op te lossen.
Om jou van dienst te kunnen zijn, heb ik meer gegevens nodig. Ik nodig je daarom uit om jouw postcode, het huisnummer en de geboortedatum van de contractant toe te sturen. Dit mag per e-mail via
[email protected] t.a.v. de afdeling Social Care. Vermeld hierbij ook dat het om jouw bericht op deze website gaat.
Ik zie jouw gegevens graag tegemoet, zodat we snel tot een oplossing komen.
Met vriendelijke groet,
Kelly
DELTA Fiber Nederland