Volero: slechte service, onterechte doelgroepvergroting, kosten zijn voor klant
Geplaatst: 05 feb 2021 11:44
Enorm slechte service.
Je bestelt een kleed in een bruine kleur categorie op de website. Je betaald netjes de verzendkosten. Blijkt de kleur niet te zijn zoals besteld, geeft de klantenservice aan dat zij zelf hebben besloten de kleur categorie bruin toe te voegen ipv wat de fabrikant aangeeft (enkel grijs) Echter zijn de retourkosten toch lekker weer voor de klant. Voor Volero een win/win situatie lijkt mij. Geen service maar wel onterechte doelgroepvergroting en de gemaakte kosten.... die zijn voor de klant. Ik zal Volero dan ook bij niemand aanraden. Heel slechte starre club.
Je bestelt een kleed in een bruine kleur categorie op de website. Je betaald netjes de verzendkosten. Blijkt de kleur niet te zijn zoals besteld, geeft de klantenservice aan dat zij zelf hebben besloten de kleur categorie bruin toe te voegen ipv wat de fabrikant aangeeft (enkel grijs) Echter zijn de retourkosten toch lekker weer voor de klant. Voor Volero een win/win situatie lijkt mij. Geen service maar wel onterechte doelgroepvergroting en de gemaakte kosten.... die zijn voor de klant. Ik zal Volero dan ook bij niemand aanraden. Heel slechte starre club.