Pagina 1 van 1
Besteld en betaald product niet geleverd door LuuQx
Geplaatst: 08 feb 2021 13:08
door HBrobbel
Op 19 december hebben we een bestelling geplaatst en betaald bij de webwinkel LuuQx. Nu, bijna 2 maanden later is de bestelling nog steeds niet geleverd. Verzoeken voor levering worden beantwoord met een automatisch gegenereerde email. Na annuleren van de bestelling is 4 weken geleden beloofd het reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen terug te storten maar tot op heden hebben wij niets ontvangen.
De vele reviews op bv Trust-pilot geven ook al aan dat wij niet de enige zijn.
Boodschap aan een ieder die dit leest is om NIETS te bestellen bij deze webwinkel.
HB
Re: Besteld en betaald product niet geleverd door LuuQx
Geplaatst: 09 feb 2021 09:48
door Jablan
https://nl.trustpilot.com/review/luuqz.com/transparency
Het begon goed, sinds eind december is het mis. Wel alle gegevens aanwezig. Moment, dat adres is op dit forum nog niet zo lang geleden langsgekomen...
Re: Besteld en betaald product niet geleverd door LuuQx
Geplaatst: 09 feb 2021 10:46
door tampie74
Re: Besteld en betaald product niet geleverd door LuuQx
Geplaatst: 09 feb 2021 12:16
door Seinhuis
Als je met je creditcard hebt betaald, vraag dan aan je creditcard maatschappij of ze het geld terug kunnen storten.
Anders kan je bij je rechtsbijstandverzekering terecht.
Als dat ook niet kan, dan is de deurwaarder de enige optie. Echter, ik denk dat de deurwaarder duurder is dan jouw betaalde bedrag.
Dien ook een klacht in bij ACM op
https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm . Hun kunnen de zaak onderzoeken, en het bedrijf een boete geven. Hun kunnen niet verzorgen dat jij je geld terug krijg.
Re: Besteld en betaald product niet geleverd door LuuQx
Geplaatst: 10 feb 2021 16:07
door sephora30
Waarschijnlijk een dropshipper. Je spullen komen rechtstreeks van AliExpress, daarom duurt het zo lang.