Rotterdampas weigert restitutie
Geplaatst: 13 feb 2021 10:22
Ik heb vorig jaar twee Rotterdampassen gekocht, dit is een product dat door de gemeente verkocht wordt. Ik heb deze pas er ruim niet uitgehaald door de lockdowns en andere maatregelen van die zelfde overheid.
Ik heb met de twee passen 2 gratis kaartjes bij de Pathe gekregen en 2 bij de Cinerama, ik was 90,- voordeliger uit geweest als ik die kaartjes zelf gekocht had.
Ik heb 3 mailtjes gestuurd naar Rotterdampas met 2 met een afwijzende houding mbt restitutie. Op derde mailtje heb ik helemaal geen antwoord gehad.
Vervolgens heb ik onlangs een brief van Rotterdampas gehad waarin ik de Rotterdampas kon verlengen, dat zou dan weer 120,- kosten...
Dit terwijl de lockdowns en maatregelen nog lang niet voorbij zijn
Ik vind dan dus dat Rotterdampas wel een erg hoog bedrag vraagt voor de pas voor de mensen die boven de norm komen en dus het volledige bedrag voor de pas moeten betalen.
Van het Isala Theater in Capelle aan den Ijssel heb ik van al mijn voorstellingen restitutie gekregen van Stichting Klassieke Concerten (Laurenskerk) ook.
Ook deze bedrijven hebben kosten gemaakt tickets die ze verkocht hebben en voorstellingen die niet door zijn gegaan, artiesten die misschien ook gedeeltelijk betaald zijn en die niet opgetreden hebben
Maar hun hebben wel volledige restitutie gegeven van alle tickets. Ook voor hun is dit een financiële strop natuurlijk.
Daar kan Rotterdampas nog wat van leren.
Vorig jaar was ook nog de eerste keer dat ik 2 Rotterdampassen gekocht heb (1 voor mij 1 voor mijn moeder), naar het nu er uit ziet ook meteen de laatste keer gezien het risico je loopt het er niet uit te halen met de huidige maatregelen van de overheid en de starre houding van Rotterdampas.
Ik heb met de twee passen 2 gratis kaartjes bij de Pathe gekregen en 2 bij de Cinerama, ik was 90,- voordeliger uit geweest als ik die kaartjes zelf gekocht had.
Ik heb 3 mailtjes gestuurd naar Rotterdampas met 2 met een afwijzende houding mbt restitutie. Op derde mailtje heb ik helemaal geen antwoord gehad.
Vervolgens heb ik onlangs een brief van Rotterdampas gehad waarin ik de Rotterdampas kon verlengen, dat zou dan weer 120,- kosten...
Dit terwijl de lockdowns en maatregelen nog lang niet voorbij zijn
Ik vind dan dus dat Rotterdampas wel een erg hoog bedrag vraagt voor de pas voor de mensen die boven de norm komen en dus het volledige bedrag voor de pas moeten betalen.
Van het Isala Theater in Capelle aan den Ijssel heb ik van al mijn voorstellingen restitutie gekregen van Stichting Klassieke Concerten (Laurenskerk) ook.
Ook deze bedrijven hebben kosten gemaakt tickets die ze verkocht hebben en voorstellingen die niet door zijn gegaan, artiesten die misschien ook gedeeltelijk betaald zijn en die niet opgetreden hebben
Maar hun hebben wel volledige restitutie gegeven van alle tickets. Ook voor hun is dit een financiële strop natuurlijk.
Daar kan Rotterdampas nog wat van leren.
Vorig jaar was ook nog de eerste keer dat ik 2 Rotterdampassen gekocht heb (1 voor mij 1 voor mijn moeder), naar het nu er uit ziet ook meteen de laatste keer gezien het risico je loopt het er niet uit te halen met de huidige maatregelen van de overheid en de starre houding van Rotterdampas.