LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien is het schelden, maar is nog altijd een enorm verschil tussen een organisatie uitschelden en een vrouw voor h**r uitmaken, alhoewel jij dat waarschijnlijk niet zal snappen.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 17 Aug 2004 21:40 door bekijkt het eens positief


--------------------------------------------------------------------------------

het is verplicht om binnen 2 weken je geld terug te kunnen krijgen.
Met grote koeie letters staat het erop. Daar moeten wij aan houden.
overigens doen we dat.wat moeten we met iemand die niets produceerd
nogmaals wij zijn die andere bedrijf niet.
overigens geloof ik die verhalen niet want als je in je recht staat dan had je al allang een rechtzaak aangespannen om herbalife in discretie te brengen. Maar doen ze niet omdat ze weten in het MEESTE gevallen onzin verhalen aan het vertellen zijn.


je beeld is al negatief zonder te weten of dat is. IK GELOOF HET NIET.
Precies wat ik en de vele andere jou NIET GELOVEN MADELEIN>

Op het moment wanneer we een antwoord geven waaruit blijkt dat voor jou postief klinkt is het ineens niet waar of je geloof het niet.

Waarom vraag je het aan ons dan ?? . Je gelooft het toch niet.
nogmaals je wilt het niet eenns weten je bent alleen van plan om mlm belachelijk te maken,

maar goed alles wat je gelooft is waar ,
wat me opvalt.dat madelein graag weer terug gaat naar de andere forum P.M. en hier nergens meer op reageert.

ja het houdt gauw op wanneer je iets niet gelooft.
maar goed nogmaals wie zal madeliene geloven en denk heel wat mindere mensen aangezien wat ze niet vele dingen niet eens begrijpt waarvoor je niet eens mlm voor moet doen. :D

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door crabbel »

Je moet eens lezen op Amerikaanse fora hoe er over citigroup wordt gedacht. Niet echt positief, zelfde probleem als met HM. Een verzekering wordt afgesloten, bonus wordt betaald aan MLM-er. Vervolgens wordt de verzekering premievrij gemaakt en moet een flink stuk van de bonus worden terugbetaald. Zijn al veel mensen mee in de problemen gekomen omdat het geld van de bonus inmiddels al was uitgegeven.

Madeleine

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door crabbel »

madeliene
Ik heb geen flauw idee, ik ken Madeliene niet.
aangezien wat ze niet vele dingen niet eens begrijpt waarvoor je niet eens mlm voor moet doen.
Wat zijn die vele dingen dan die ik niet begrijp? Wel even met voorbeelden komen voordat je in het wilde weg gaat brallen.

Madeleine

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

brallen.
haha wie bralt hier?

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door crabbel »

En wat begrijp ik niet? Voorbeelden aub voordat je weer eens uit den nek &&&& (mag je zelf invullen, dat zal wel lukken met jullie niveau?)

Henny E

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Henny E »

Een verzekering wordt afgesloten, bonus wordt betaald aan MLM-er. Vervolgens wordt de verzekering premievrij gemaakt en moet een flink stuk van de bonus worden terugbetaald. Zijn al veel mensen mee in de problemen gekomen omdat het geld van de bonus inmiddels al was uitgegeven.

Madeleine
Beste Madeleine,

Wat je nu zit uit te kramen is kenmerkend voor jouw hele subjectieve houding t.a.v. MLM: Alles wat maar enigszins als negatief zou kunnen worden aangemerkt haal je erbij !!

Terugbetaling van bonussen wanneer een verzekering (met name een levensverzekering) er vroegtijdig "uitklapt'" was in Nederland 50 jaar lang volkomen gebruikelijk bij ALLE verzekeringmaatschappijen en is nog steeds gebruikelijk bij enkele maatschappijen !!!
Is trouwens ook logisch:
Anders zou ik de ene na de andere verzekering kunnen afsluiten, provisie incasseren en vervolgens de verzekering premievrij kunnen maken !!! Kassa !!!!!!!!!
Kennelijk ontgaat jou de logica hiervan. Mij, als assurantie-tussenpersoon, ontgaat die logica dus niet.

Dat mensen geld uitgeven wat ze in feite nog niet verdiend hebben is hun eigen stomme schuld: Daar hadden ze maar rekening mee moeten houden. Je weet dat dat risico levensgroot aanwezig is !!!

Indien je in jouw tekst "MLM-er" en "mensen" vervangt door assurantietussenpersoon heb je echter een in Nederland volledig gangbare en geaccepteerde regeling !!!

In jouw onnozelheid zie jij het weer als een specifieke regeling die uitsluitend door MLM-bedrijven gehanteerd wordt ! Enkel en alleen om steeds maar weer je afkeer van MLM te kunnen uiten !!!

Je moet wel met RELEVANTE feiten komen.
NU ben je net zo demagogisch bezig als die MLM-ers die MLM op de verkeerde wijze in de praktijk brengen.

M.v.g.
Henny E
======

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door crabbel »

Maar een assurantiepersoon weet hoe een en ander in elkaar zit, heeft assurantiediploma's en zal reserves houden omdat hij weet hoe e.e.a. werkt.

Bij HM én bij citigroup mag iedere Jan Boeren L&L verzekeringen gaan verkopen. Krijgen een fikste bonus voor iedere afgesloten verzekering waar vervolgens een nieuwe auto voor wordt gekocht, omdat voor het gemak even geen rekening wordt gehouden met het premievrij maken van polissen of dat wordt voor het gemak ook maar even niet verteld.

Want dat klinkt natuurlijk niet zo gezellig op een "bijeenkomst":

Jullie kunnen wel een bonus krijgen van 5000€!

Ja, dat willen wij ook!

Maar even niet vertellen dat als de verzekering wordt opgezegd, deze bonus ook weer terugbetaald moet worden (procentgewijs uiteraard).

Ben echt niet achtelijk, ik weet hoe de vezekeringen werken met al die fijne dure paketten waar de tussenpersoon zo lekker aan verdiend.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

juist de tussen persoon.
mlm-ers worden ook getraind in verzekeringen en wordt afgesloten door een assurantiekantoor.

probleem mee.dat anderen diploma;s hebben. kunnenze nog genoeg liegen. daar ligt het probleem.

onzin verhaal weer.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »


juist de tussen persoon.
mlm-ers worden ook getraind in verzekeringen en wordt afgesloten door een assurantiekantoor.

probleem mee.dat anderen diploma;s hebben. kunnenze nog genoeg liegen. daar ligt het probleem.

onzin verhaal weer.
Dus nu zijn mlm -ers domme verkopers, die zodra het inhoudelijk wordt hulp nodig hebben?

Je TRAINT een aap. Een verzekeringsverkoper LEID je op.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

waarom moeilijk doen als je simpel kunt doen. wat interesseert mij welke opleiding je hebt gevolgt.als je maar weet waar je over spreekt in je eigen vak. Dan maar een getrainde aap.

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door crabbel »

Dan maar een getrainde aap.
Nee, wij waren het er al over eens dat jullie papegaaien zijn. Gewoon napraten wat er geleerd wordt en niet zelf nadenken.

Op welke fora je ook komt, het geleuter van MLM-ers klinkt overal hetzelfde. MLM schijnt toch iets met de hersenen te doen. Ze stoppen namelijk met nadenken!

Maar even serieus:

Geloof jij nou echt dat iemand die de lagere school heeft en een paar gesjeesde jaren op de LBO precies weet welk verzekeringspakket goed voor mij is? Ja, hij weet welk verzekeringspakket goed voor zíjn portomonnee is, want van verzekeren heeft hij natuurlijk geen verstand.

Een training! Je zal zoiets maar over de vloer krijgen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nee, wij waren het er al over eens dat jullie papegaaien zijn. Gewoon napraten wat er geleerd wordt en niet zelf nadenken.

Op welke fora je ook komt, het geleuter van MLM-ers klinkt overal hetzelfde. MLM schijnt toch iets met de hersenen te doen. Ze stoppen namelijk met nadenken!

Maar even serieus:

Geloof jij nou echt dat iemand die de lagere school heeft en een paar gesjeesde jaren op de LBO precies weet welk verzekeringspakket goed voor mij is? Ja, hij weet welk verzekeringspakket goed voor zíjn portomonnee is, want van verzekeren heeft hij natuurlijk geen verstand.

Een training! Je zal zoiets maar over de vloer krijgen.
Apen, papegaaien. Fatsoenlijke mensen zijn het in ieder geval niet.
Ik heb ooit gesolliciteerd bij Spaarselect. Leek qua methodiek sterk op mlm.
Joh, dat regelen we wel.
He, ik kom langs dan tekenen we het contract wel even.
Dit is afgesproken, maar het staat anders in het contract. Weet ik, maar daar doen we nooit moeilijk over.

Vandaag weer dat ACN geleuter. We geven gratis minuten weg, want dat verdienen we terug bij de gas en de elektra. Wordt dat al niet 7 jaar beloofd? Zijn de prijzen daar dan niet te hoog?
"jullie snappen het niet."
"klanten zijn macht"

Ik snap het inderdaad niet. Als het je gouden bergen belooft, je geen voorwaarden laat zien, er geheimzinnig over doet, tja dan moet er iets mis zijn.
Alleen dat gaat er bij mlm-ers niet in.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Dit klinkt als een dreigement.
Ja hoor, fatsoenlijk volk.


Jongentje toch, wie heeft gezegt dat ik aan mlm doe?????NOU?????Als ik aan mlm zou doen en jullie maken de boel zwart, zou ik je komen opzoeken voor een duidelijk gesprek, als je begrijpt wat ik bedoel! :twisted:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jongentje toch, wie heeft gezegt dat ik aan mlm doe?????NOU?????Als ik aan mlm zou doen en jullie maken de boel zwart, zou ik je komen opzoeken voor een duidelijk gesprek, als je begrijpt wat ik bedoel!
Volgens mij heb ik op het knopje gedrukt.
Je weet wel, het knopje waarop staat: Ware aard

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door crabbel »

Ik ga vooruit! Na schelden komen de dreigementen. Help!

Ze denken zeker dat ik nu bang wordt en eruit stap! Zal toch niet!
Waarom zijn ze nou zo bang? Dat wij de handel verzieken?

Maar het is weer zo'n Gast/Gastje, zo'n sche%tert die niet eens onder een naam durft in te loggen. Joh, ga lekker de straat op om je telefoonabonnementjes/schoonmaakartikeltjes/verzekeringetjes te verkopen.

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door crabbel »

@Maarschalk:

In principe is het toch mogelijk om na te laten gaan waar door wie die 2 berichtjes zijn geplaatst zonder dat er ingelogd is?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Madeleine, dit is inderdaad mogelijk.
Mijn werkgever maakt hier de software voor.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Kristina »

wat een slap geouweh... op dit forum!!. Het gaat hier echt helemaal nergens over.
twee groepen die hun gelijk proberen te bewijzen en zich verlagen tot het allerlaagste niveau namelijk het afkraken van alles en iedereen....
het is niet meer belangrijk reactie te geven op het onderwerp als het maar zo pijnlijk mogelijk is voor een ander.

Ga vooral door met jullie oeverloos gelul.
GETVERDEMME!

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door crabbel »

VERGEET NIET DAT IK DIE APPERATUUR AL EEN TIJDJE BEZIT, DOMKOPPEN!IK ZOU ZEGGEN......TOT ZIENS!

Sorry dat ik nog even commentaar geef, maar het is geen appEratuur maar appAratuur. Afgeleid van appAraten. Beetje opletten hoor, anders is je schoolgeld ook al voor niets geweest.

Gesloten