LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ten eerste: MLM is een normale bedrijfstak. Denk je nu echt dateen MLM-bedrijf dom is en geen rekening houdt met verzadiging?Een beetje MLM-bedrijf heeft tientallen produkten.MLM draait nu zo'n 50jaar en er zijn ondertussen 1500bedrijven die met MLM werken.En nog is niet een verzadiging opgetreden. Leg je er nu maar bij neer, MLM verzadigt niet! Jij moet eens de moeite nemen om een goed boek te lezen over MLM. Maar de reden dat je dat niet doet, is gewoon pure angst voor de waarheid.
Een goed boek lezen? Hebben we al gedaan. Goede boeken aangaande economie.
dat MLM niet verzadigt is dus een uitspraak die ingaat tegen de economische wetten.
Maar ja, waarom zou je wetenschappers geloven als je je MLM leider kan geloven?

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

niet overal lukraak vestigingen opent. Die beperking heeft MLM niet (ik ken tenminste geen MLM's die wel een regiobescherming hebben).

Nee, hebben ze ook niet. Maar als je begrijpt hoe mlm werkt, zal je ook zien dat het dus niet nodig is.Als een MLM-bedrijf jou een regio biedt, haal je direct het concept onderuit. En DAN kun je rekenen op verzadiging en dat er DAN wel verliezers komen. Als ik een regio zou krijgen van slechts 15000 mensen, ben je met een paar jaar klaar.En wat is het nut van regiobescherming? Ik zie alleen het nadeel, je kunt niet groter groeien dan het gebied wat jou is opgelegt. Daarom is MLM zo mooi, je kunt werken waar je wilt, heel Nederland, Europa en zelfs is andere wereldelen.
Door deze niet al te slimme opmerking van jou, ben ik er inmiddels wel achter dat de defenitie van MLM jou niet helemaal bekend is.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Maar ja, waarom zou je wetenschappers geloven als je je MLM leider kan geloven?


Misschien omdat een 'wetenschapper' het met een theoretisch oog bekijkt en een MLM-leider in de praktijk werkt?
Geloven is : iets aannemen wat je zelf niet hebt gezien.
MLM is te zien in de praktijk (cijfer, omzet,rijke mensen, mensen met een leuk extra inkomen, mensen die niks verdien,etc.).Dus MLM heeft niks met GELOVEN te maken, maar met keiharde feiten! Had jij toch moeten wetten met dat bulletje van je!

Maarschalk

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Laten we het nog een keer proberen.
Het gaat niet om verzadiging qua regio, maar wel om een verzadiging qua aantal aanbieders.
Als je mensen begint te werven voor je downline of als klant dan zoek je bekenden. Daar horen je buren en mensen van je sociale verenigingen ook bij.
Als al deze mensen al meedoen, bij wie moet je dan nog gaan werven?
Via een krantenadvertentie?

Een deel van je (sociale) netwerk bestaat uit mensen in jouw regio.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Het begint te lijken op een rondritje op Walcheren. Daar staat bij iedere boerderij een bordje 'aardappelen en uien te koop'.
Je vraagt je dan af wat ze daarmee doen. Onderling ruilen?

Maarschalk

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Sorry, gast, die domheid begin ik goed zat te worden.
Ik ga niet op je vergelijking in.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 13 Aug 2004 11:25 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Laten we het nog een keer proberen.
Het gaat niet om verzadiging qua regio, maar wel om een verzadiging qua aantal aanbieders.
Als je mensen begint te werven voor je downline of als klant dan zoek je bekenden. Daar horen je buren en mensen van je sociale verenigingen ook bij.
Als al deze mensen al meedoen, bij wie moet je dan nog gaan werven?


Wat denk jij toch klein, man! Jouw economische gedachtens houden dus bij je familie en een paar buurtjes al op? Heb je die bul GEKOCHT ofzo? Grootverdiener wordt je als je ook groot denkt.En aangezien jij niet verder als je straat denkt, zal JIJ het in mlm nooit redden. Maar gelukkig voor je dat je er niet aan begint.
Wat voor werk doe jij eigenlijk? Of zit je de hele dag naar je bul te kijken en te denken dat je er eigenlijk niks aan hebt?

Maarschalk

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat denk jij toch klein, man! Jouw economische gedachtens houden dus bij je familie en een paar buurtjes al op? Heb je die bul GEKOCHT ofzo? Grootverdiener wordt je als je ook groot denkt.En aangezien jij niet verder als je straat denkt, zal JIJ het in mlm nooit redden. Maar gelukkig voor je dat je er niet aan begint.
Wat voor werk doe jij eigenlijk? Of zit je de hele dag naar je bul te kijken en te denken dat je er eigenlijk niks aan hebt?
Is dit een serieuze reactie of gewoon een ordinaire scheldpartij?

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Is dit een serieuze reactie of gewoon een ordinaire scheldpartij?


Is er weleens een serieuze reactie geweest op dit forum, dan?

MAARSVERSCHALKER

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door MAARSVERSCHALKER »

Geplaatst op 12 Aug 2004 10:24 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben tijdens mijn studie al eens benaderd voor Wellness wordlwide en later weer voor Hamburger-mannheim.
Laatst ben ik benaderd voor Noni.
Om meer over dit onderwerp (Netwerkmarketing) te weten te komen ben ik wat rond gaan neuzen, o.a. op dit forum.
En heb zelf ook enkele opmerkingen geplaatst als iemand weer eens een ononderbouwde uitspraak deed.

Ik heb laatst een boek gelezen wat ik mijn vrienden heb aangeraden te lezen, en ik kan me voorstellen dat dit ook een soort netwerkmarketing is.
Helaas heb ik nog nergens gelezen wat nu precies netwerkmarketing is.
Voordat ik naar zo'n Noni bijeenkomst ga wil ik toch graag weten wat netwerkmarketing is en hoe ik het kan onderscheiden van een piramide spel.
Zou iemand mij dat kunnen uitleggen.
Het liefst heb ik advies van iemand die een positieve ervaring heeft met netwerkmarketing.

Alsof dit serieus bedoelt was!!!!!
De boel besodemieteren noemen ze jouw gedrag.Zielige ventje met een 'bul'!
Enne.....je raadt het al, dit is een scheldpartij, want je vraagt er tenslote zelf om!

Student 27

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Student 27 »

Op deze topic mag een slot, er komt niks zinnigs meer uit

Dan kan alles hier wel op slot.Is er ooit wel iets zinnings uit jou mond gekomen, Keesjan?

MAARSCHALK

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door MAARSCHALK »

Hee, was jij jarig van de week?
Van harte, joh.Dat je maar een grote jongen mag worden.

Maarschalk

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Weet je, ik sla die "pro mlm-ers" steeds hoger aan. ;-)

Madeleine

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Madeleine »

Is dit nu alles wat je te melden hebt? Weer een bevestiging van het niveau van de gemiddelde mlm-er.

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 13 Aug 2004 13:14 door Madeleine


--------------------------------------------------------------------------------

Is dit nu alles wat je te melden hebt? Weer een bevestiging van het niveau van de gemiddelde mlm-er.


Ik een mlm-er? Wie zegt dat ik een mlm-er ben? Domme aannamens!
Ik ben gewoon iemand die een bloedhekel heb aan mensen die oeverloze discussies aangaan over of iets nu wel of niet goed is. Het is een bepaald slag volk, die je zo nu en dan eens tegen komt.Gelukkig zijn er niet zo veel van die 'mensen'zoals jullie.Uitschot! fnv?
Ik ben net als jij een tegenstander, duzzzzzz! je kunt je ook afvragen dat mijn gedrag nu een niveau heeft van de gemiddelde tegenstander.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:P :roll: 8) :D :o :lol: :twisted: :idea: :evil: :!: :!: :arrow: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
:) :? :? :? :? :? :? :? :? :? 8) 8) :shock: :shock: :lol: :lol: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Gast

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Gast »

Trouwens... Volgens de architecten is de pyramidevorm de sterkste bouwvorm bekent bij de mens. De egyptenaren wisten dit al.

Maarschalk

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Weer een uitspraak zonder onderbouwing.
Met driehoeken kan je inderdaad zeer sterke constructies maken.
Maar dat bewijst je uitspraak nog niet.

De beelden op Paaseiland bestaan ook al zeer lang. Tcoh zijn het geen piramides.

He, ongefundeerd dingen roepen is best leuk.

Slim

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Slim »

Icoontje klikken, dat kunnen ze wel goed.

Tegenstander nwm.

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door Tegenstander nwm. »

Weer een uitspraak zonder onderbouwing.


Een FEIT! hoef je te onderbouwen, oen! Bul? :shock:
EEN VIS ZWEMT IN HET WATER.........
EN DAN HOOR JE ZO'N ONDERONTWIKKELT NEP UNIVERSITEITS MANNETJE MET EEN DITO NEP BUL, ROEPEN...........OJA???? ONDERBOUW HET DAN MAAR EENS! :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
:x :x :x :x :x :x :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

tegenstander nwm

Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd

Ongelezen bericht door tegenstander nwm »

Icoontje klikken, dat kunnen ze wel goed.





ZE? Wie ZE? Ik ben geen ZE! Ik heb al uitgelegt wie ik ben en wat ik hier even kom. Wel ffies opletten....'slim'? :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :o :o :o :o :o :o :o :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Gesloten