LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
advocaat

Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door advocaat »

Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?



Maarschalk

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

website is ook netjes, alleen bewijst het juist dat netwerkmarketing als concept niet werkt.

Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

threads is hier!!

tegenstanders bewijs eens de mlm oplichting is.

ga niet van het onderwerp af

ondernemer_2004
Berichten: 162
Lid geworden op: 09 aug 2004 21:02

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

website is ook netjes, alleen bewijst het juist dat netwerkmarketing als concept niet werkt.
wat bewijst dat het niet werkt dan?

ps franchising werkt ook niet en toch werkt het, rara.

Maarschalk

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Helaas is de site zo gemaakt dat ik niet makkelijk iets kan kopieren.
maar er wordt weer gesproken over dat het niet van belang is hoeveel mensen er boven je staan.
Iets wat door Madeleine en student26 al ontkracht is.

Verder worden er aannames gedaan die nergens een bronvermnelding hebben.

bol.com

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door bol.com »

eerste plaast hebben die niets ontkracht. overigens gewoon fout wat madeleine en anderen zegggen.

nogmaals bewijs het dan dat het oplichting zou zijn?

Maarschalk

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Bol.com, als je hun bewijzen negeert, alsmede het concept van verzadiging van de markt, dan kan ik er ook niets meer aan doen.

Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

hun bewijzen. Zij hebben nog niet bewezen.
en tweede het vraag was. Bewijs het dan of het oplichting is.

grasspriet
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2004 09:49

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door grasspriet »

bij de meeste MLM bedrijven is het een keuze om met een team te gaan werken. Bij veel bedrijven hoeft dat helemaal niet om een leuk extra inkomen te verdienen (of zelfs een topinkomen).
Dus.....vergelijkingen die student en madeine maken zijn hierbij ontkracht, want die beweren ten stelligste dat je een team moet bouwen, want dus geenzins het geval is.
Uitgaan van de foute standpunten kan iedereen en dan op die manier je gelijk bewijzen is op een hele slimme manier verdoezelen dat je eigenlijk helemaal geen expert bent in waar je over kletst. What else is new?!

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Heb de website ook even bekeken.

Bij de voordelen staat o.a.:

De gemaakte kosten zijn aftrekbaar van de belasting

Er staat voor het gemak niet vermeld dat er een eigen bijdrage is die je zelf betaald, b.v. 10% van het bruto inkomen is voor eigen rekening. Daarboven kun je pas kosten in mindering brengen (voor de nietrekenaars: als je 20.000€ op jaarbasis verdiend, zijn de eerste 2000€ die je uitgeeft aan kosten voor eigen rekening. Pas als je meer dan 2000€ kosten maakt, kun je deze kosten in mindering brengen. Hiervan krijg je dan maximaal 42% vergoed);

Dat als je kosten aftrekt, inkomen moet opgeven;

Dat niet alle kosten aftrekbaar zijn en de belastingdienst tegenwoordig heel streng hierin is. Als je het als echte bedrijfskosten wilt opvoeren, je je bij de Kamer van Koophandel moet laten inschrijven;

Dat heel veel mensen geen kaas hebben gegeten van belastingformulieren en de angels van het opvoeren van kosten;

Dat dit weer typisch een voorbeeld is van halve waarheden.

Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

dat is juist . gemaakte kosten zijn aftrekbaar van de belasting. Veder hoeft je niet te gaan. Daarvoor heb je een accountant.

tread. bewijs het dan dat het zgn oplichting is. Madeleine.
je hebt genoeg van die uitspraken gedaan.

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Daarvoor heb je een accountant.

Jij weet echt niet waar je het over hebt. Dit is het dieptepunt van onze intelligente voorstanders. Weet jij wel wat een accountant is? Weet jij wel hoeveel een accountant per uur kost? Heb jij wel verstand van de belastingaangiftes?

Hieruit blijkt dus weer van niet.

Leuk, ik heb een omzet van 200€ per maand en dan moet ik een accountant ad 300 € per uur mijn belastingaangifte laten doen voor de kosten waar ik maar een gedeelte van terugkrijg.

Heet dit niet water naar de zee dragen?

Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

website is ook netjes, alleen bewijst het juist dat netwerkmarketing als concept niet werkt.
Wat ben jij voor een vreemde vogel?
Kort geleden vraag je om info over MLM, je wil naar een presentatie en nu kom je al tot de ontdekking dat MLM niet zou werken.
Onderbouw nu eens dat MLM als concept niet werkt?
En als MLM als concept niet werkt, hoe moet het dan werken volgens jou? Je hebt zelf al aangegeven dat je niet weet wat MLM is. Beetje dom om een paar minuten later te zeggen dat het niet werkt. Waar baseer je dat op?

Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

vraag was , Bewijs het dan of mlm oplichting is!!!


genoeg mensen die geen bedrijf hebben,maar als prive al een accountant hebben (wel eens aan te raden voor veel mensen)
de kosten die je maakt voor een accountant verdien dubbel dwars terug van de belasting (meer teruggave cq minder belasting betalen)

voor eenmalig advies! En sommige kosten had je toch al zonder mlm te doen en kun je nu mooi aftrekken.

ga je naar boekhouder op de hoek.
of naar de belastingdienst (vrij).

nogmaals wij zijn geen accoutants. Wij zijn een bedrijf.
de kosten vallen reuze mee zeker wat je er voor krijgt,
(vast bedrag per jaar afspreken)


o

Maarschalk

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

[/quote]Wat ben jij voor een vreemde vogel?
Kort geleden vraag je om info over MLM, je wil naar een presentatie en nu kom je al tot de ontdekking dat MLM niet zou werken.
Onderbouw nu eens dat MLM als concept niet werkt?
En als MLM als concept niet werkt, hoe moet het dan werken volgens jou? Je hebt zelf al aangegeven dat je niet weet wat MLM is. Beetje dom om een paar minuten later te zeggen dat het niet werkt. Waar baseer je dat op?

In de eerste plaats ben ik geen vogel maar een mens.
Ten tweede heb ik gezegd dat ik meer info wilde voordat ik naar een bijeenkomst zou gaa, maw dat ik het nog aan het overwegen was of ik er uberhaupt heen zou gaan.

Ik kom tot deze conclusie op basis van de genoemde website.
Hoe het zou moeten werken? Geen idee, kan me ook niet schelen. Ik werk op de oude vertrouwde manier, zoals alle andere bedrijven.

Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

En heb zelf ook enkele opmerkingen geplaatst als iemand weer eens een ononderbouwde uitspraak deed.


Maarschalk, waar ben jij mee bezig?
Je wilt ervaringen van een voorstander.Als ik jou zo inschat, ben je niet echt de slimste.
Ik wil een auto kopen, dan ga ik toch niet aan een mileu-freak vragen wat HIJ het beste vindt? En je gaat toch ook niet naar een Opel-dealer om te vragen wat voor merk je het beste kunt kopen? Denk je nu echt dat hij je een Fiat zal adviseren? Het lijkt er meer op dat je een smerig spelletje probeert te spelen.
Ga gewoon naar die presentatie ( ALS JE WILT!!!!!!!!!!!!!), en oordeel zelf op jouw bevindingen of je iets wel of niet doet.

Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Maarschalk

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Gast. dank voor het op de man spelen.
Mijn IQ is geschat op 150+ en ik heb een universitaire studie afgerond.
Slim, ach het is maar hoe je het bekijkt.

Waarom moet ik naar zo'n bijeenkomst, zodat mensen als jij me kunnen hersenspoelen?
Alles wat je niet kan uitleggen zonder een grote schare vorstanders riekt naar oplichting.

Verder heb ik niet gevraagd naar de ervaringen, maar om advies.
Waarom van iemand die positieve ervaringen heeft?
Omdat ik de argumenten van de "anti's" al had gelezen, en nu eens een goed uitgelegd verhaal van de "pro's" wilde lezen, wat alleen door MLM-er is geplaatst.

Gesloten