Hoe beweeg ik Kwantum tot serieus nemen van mijn klacht
Geplaatst: 28 feb 2021 12:02
In 2017 bij Kwantum Duiven vloerbedekking voor op de trap besteld inclusief leggen. Toen al 1 groot drama. Kwantum bleek met zzp'ers te werken voor leggen. Die voelde zich uitgeknepen qua tarief en maakte er een potje van. Gebruikte spuitlijm en smeerde dit ook op alle muren naast de trap en de niet beklede en wel geverfde zijkanten van de trap met een schadepost van EUR 800 als gevolg. Na maanden touwtrekken en kastje naar de muur heeft uiteindelijk de verzekeraar van de zzp er de schade vergoed. Kwantum verschool zich continu achter de zzp'er en heeft in dit traject werkelijk niets gedaan. Nu 3 jaar later laat de vloerbedekking op 1 van de 2 trappen volledig los. Niet een beetje, maar echt totaal. Is een open trap. Alle achterkanten en onderkanten laat de lijm los en de vloerbedekking gaat binnen korte termijn er waarschijnlijk helemaal afvallen, zo los zit het.
Weer met Kwantum gebeld en zelfde verhaal als 3 jaar geleden. Nu verschuilen ze zich achter de garantie. Eerst al hemel en aarde moeten bewegen om iemand te spreken en vervolgens korte mail met helaas sorry, twee jaar garantie en die is verstreken. Van gelegde vloerbedekking mag je echter verwachten dat deze langer dan 3 jaar meegaat. Zeker op een trap waar weinig op gelopen wordt en uitsluitend op sokken en ook nog eens de onderkant loslaat en niet de bovenkant. Dit is niet conform het conformiteitsbeginsel. Daarnaast behandelt Kwantum zijn klanten werkelijk schandalig is tot nu toe mijn ervaring. Verschuilen zich altijd achter een ander of hebben excuses. Iemand een idee wat wel werkt bij dit waardeloze bedrijf?
Weer met Kwantum gebeld en zelfde verhaal als 3 jaar geleden. Nu verschuilen ze zich achter de garantie. Eerst al hemel en aarde moeten bewegen om iemand te spreken en vervolgens korte mail met helaas sorry, twee jaar garantie en die is verstreken. Van gelegde vloerbedekking mag je echter verwachten dat deze langer dan 3 jaar meegaat. Zeker op een trap waar weinig op gelopen wordt en uitsluitend op sokken en ook nog eens de onderkant loslaat en niet de bovenkant. Dit is niet conform het conformiteitsbeginsel. Daarnaast behandelt Kwantum zijn klanten werkelijk schandalig is tot nu toe mijn ervaring. Verschuilen zich altijd achter een ander of hebben excuses. Iemand een idee wat wel werkt bij dit waardeloze bedrijf?