Pagina 1 van 1
Doorschakelen **21 KPN Telecom
Geplaatst: 03 mar 2021 17:40
door rebco
Doorschakelen naar een ander telefoonnummer? Dat lukt niet met KPN Telecom. Volgens KPN Telecom zijn de USSD codes niet juist, tenminste dit wordt weergegeven op het display. Maar ik voer gewoon de juiste code in. KPN Telecom zegt dat ik de simkaart in een ander toestel moet doen. Maar dat helpt niet. De technische dienst is niet behulpzaam.
Zij komen nu met een verhaal dat de simkaart niet matcht met het toestel. Echter met nieuwe simkaart (ook KPN) werken dezelfde USSD wel.
Voor goeie service hoef je dus niet meer bij KPN Telecom te zijn.
Re: Doorschakelen **21 KPN Telecom
Geplaatst: 03 mar 2021 18:18
door tampie74
Als dit om doorschakelen van een mobiel nummer gaat, zoals ik dit lees. Dat gaat niet met *21* dat is voor de vaste telefoon door schakelen.
Hier kunt u lezen hoe dat met een mobiel gaat.
https://www.kpn.com/service/mobiel/inst ... akelen.htm
Re: Doorschakelen **21 KPN Telecom
Geplaatst: 03 mar 2021 19:12
door PeterPeters1966
Je hebt zeker niet op de site gekeken die je gelinkt hebt?
2G/3G = **21*
4G = *21*
Re: Doorschakelen **21 KPN Telecom
Geplaatst: 03 mar 2021 21:21
door rebco
Ik heb de juiste code ingetoetst, daar waar het werkt met de andere simkaart.
**21*0123456789# bijvoorbeeld.
De technische dienst heeft één simkaart goed ingesteld. Maar de volgende simkaarten willen ze niet meer gaan uitvoeren.
Dan wordt gezegd dat je mobiele telefoon niet goed meer is.
Re: Doorschakelen **21 KPN Telecom
Geplaatst: 04 mar 2021 10:23
door rebco
Inmiddels kreeg ik deze code: #61 en dan de bel toets. Je hoort dan een mevrouw zeggen dat het doorschakelen is geannuleerd. Inmiddels is het probleem verholpen.
De technische dienst wil nu een foto van de foutmelding.