Pagina 1 van 1

Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Geplaatst: 07 mar 2021 19:30
door steven.vd-brink
Vanwege trage wifi van kpn, 6 Mb/sec had ik volgens de app van kpn recht op een gratis monteur . Deze is langsgeweest maar kon niets voor me betekenen. Op de factuur staat echt een rekening voor de monteur van €30. KPN zegt dat er meerwerk is geleverd maar kan niet meer zeggen wat. Ik kan zeggen dat de beste man niets kon doen, dat heeft hij letterlijk zo gezegd. KPN zegt dat ik desondanks toch moet betalen. Wie moet aantonen dat er meerwerk is geleverd?

Re: Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Geplaatst: 09 mar 2021 03:50
door Seinhuis
De vraag is, wat is er precies afgesproken? En wat zijn de kleine lettertjes?

Voor €50 krijg je een bindend uitspraak van de geschillencommissie. https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/

De uitspraak is afhankelijk wat er precies is afgesproken en gebeurt.

Re: Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Geplaatst: 09 mar 2021 04:13
door Bob Schurkjens
Je kan je klacht ook op Klachtenkompas zetten. Redelijke kans dat ze het dan voor je oplossen:

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/k ... 9a0f02f547

Re: Betalen voor niet geleverd meerwerk door KPN

Geplaatst: 11 mar 2021 12:53
door PeterPeters1966
steven.vd-brink schreef:
07 mar 2021 19:30
Vanwege trage wifi van kpn, 6 Mb/sec had ik volgens de app van kpn recht op een gratis monteur . Deze is langsgeweest maar kon niets voor me betekenen. Op de factuur staat echt een rekening voor de monteur van €30. KPN zegt dat er meerwerk is geleverd maar kan niet meer zeggen wat. Ik kan zeggen dat de beste man niets kon doen, dat heeft hij letterlijk zo gezegd. KPN zegt dat ik desondanks toch moet betalen. Wie moet aantonen dat er meerwerk is geleverd?
Heeft de monteur naar meer zaken gekeken dan hetgeen door KPN geleverd is? En hoe lang is hij bezig geweest?