19 dagen zonder internet, tv en telefoon ondanks overstapservice
Geplaatst: 08 mar 2021 05:22
Nadat ik te kennen had gegeven over te willen stappen van T-Mobile naar KPN van beide providers de garantie (middels overstapservice) gekregen dat ik pas zou worden afgesloten wanneer ik verbinding via KPN zou hebben. Op 15 februari werd ik door T-Mobile zonder waarschuwing afgesloten, ondanks de gegeven garantie. Na contact met beide maatschappijen bleven deze naar elkaar wijzen als de schuldige in deze kwestie, die buiten mijn weten is ontstaan.
Om een klant (van beiden ?) zo in de kou te laten staan is in deze moderne tijd niet meer van deze werelld. Inmiddels heeft KPN voor een noodoplossing gezorgd die ik sinds 7 maart gebruik. Echter T-Mobile heeft al die tijd niets van zich laten horen, en heeft ook geen enkel excuus gemaakt voor het afsluiten. Inmiddels ten einde raad het reeds betaalde abonnementsgeld voor T-Mobile door ING terug laten storten, en U raad het al: een bliksemsnelle reactie in de vorm van een sms (men wist kennelijk dat ik was afgesloten !) om het geld zo vlug mogelijk terug te betalen. De reden voor de overstap was de slechte service van T-Mobile inzake het niet werken van een 2e tv. Daar is een monteur naar wezen kijken, die alleen maar kon constateren dat het signaal te zwak was. Daarna is mij nooit aangeboden om het abonnementsgeld te verlagen. Ook na afsluiting op 15 februari was het vragen om aanpassing van het abonnementsgeld geen onderwerp voor T-Mobile. Kort gezegd: Bijzonder slechte service van T-Mobile die schijnbaar alleen maar geld wil zien !
Om een klant (van beiden ?) zo in de kou te laten staan is in deze moderne tijd niet meer van deze werelld. Inmiddels heeft KPN voor een noodoplossing gezorgd die ik sinds 7 maart gebruik. Echter T-Mobile heeft al die tijd niets van zich laten horen, en heeft ook geen enkel excuus gemaakt voor het afsluiten. Inmiddels ten einde raad het reeds betaalde abonnementsgeld voor T-Mobile door ING terug laten storten, en U raad het al: een bliksemsnelle reactie in de vorm van een sms (men wist kennelijk dat ik was afgesloten !) om het geld zo vlug mogelijk terug te betalen. De reden voor de overstap was de slechte service van T-Mobile inzake het niet werken van een 2e tv. Daar is een monteur naar wezen kijken, die alleen maar kon constateren dat het signaal te zwak was. Daarna is mij nooit aangeboden om het abonnementsgeld te verlagen. Ook na afsluiting op 15 februari was het vragen om aanpassing van het abonnementsgeld geen onderwerp voor T-Mobile. Kort gezegd: Bijzonder slechte service van T-Mobile die schijnbaar alleen maar geld wil zien !