Waardebon Coolblue bij contract Vattenfall niet ontvangen
Geplaatst: 08 mar 2021 09:32
Ik heb in oktober 2020 een contact afgesloten bij Vattenfall, met een actie, namelijk een Coolbluewaardebon t.w.v. 300.
De waardebon krijg je toegestuurd na de 3e afschrijving van het maandbedrag, inmiddels is die termijn bereikt.
Ik heb mijn contract afgesloten als nieuwe klant, Vattenfall heeft de opzegging van de oude leverancier overgenomen.
Hierbij heb ik telefonisch contact gehad na het ontvangen van het contract op mijn meterstanden door te geven, online ging dit niet goed. Bij dit contact heb ik gevraagd naar de Coolblue aanbieding en mij werd aangegeven dat ik dit na 3maanden toegestuurd zou krijgen.
Jullie raden het al, na 3maanden en 3 afschrijvingen verder nog geen waardebon ontvangen, toch maar eens telefonisch contact opnemen want in de voorwaarde wordt verteld dat het een week na de 3e overschrijving verstuurd zou worden.
Bij het telefonisch contact wijst uit dat ik niet heb gekozen voor een aanbieding, geen Coolblue aanbieding wordt aangegeven.
Aangezien de aanbieding de enige reden was waarom ik overstap heb gemaakt naar Vattenfall, krijg ik hier een hele rare nasmaak van.
1. Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding zoals die werd weergegeven op Vattenfall, zonder tussenaanbieder, mijn aanmelding voldeed aan de voorwaarden.
2. Er wordt nu aangegeven dat ik helemaal geen aanbieding heb geselecteerd, anders zou dit zichtbaar moeten zijn voor de klantenservice in het contract. Er wordt gevraagd naar het contract waarin aangegeven wordt dat ik recht heb op een Coolblue waardebon. Dit heb ik niet. Als nieuwe klant heb ik mij ingeschreven middels het linkje die werd weergegeven op de website. Daarnaast werd er in het formulier gevraagd welke aanbieding ik graag zou willen, 1. de Coolblue aanbieding, 2. Een korting op het contract, echter aan het eind van het contract wordt de korting toegepast. Uiteraard heb ik voor 1. gekozen.
3. Er wordt aangegeven dat ik geen keuze gemaakt tussen beide keuzes. Waarop ik heb geantwoord, dat ik dan het contract niet kon afsluiten, omdat dit een verplicht veld is. Er is geen keuze "ik maak geen gebruik van geen enkele aanbod".
4. Nadat het duidelijk werd dat ook geen korting was toegepast op het gehele contract werd mij alsnog de korting op het gehele contract aangeboden. Dit omdat dit een aparte actie zou zijn die nog toegepast kan worden.
Er wordt nu alweer geadverteerd op Vattenfall, dit keer met een bol.com waardebon. Ook weer voor nieuwe klanten.
Ik heb zeer zeker gebruik gemaakt van de Coolblue actie, al heb ik niks schriftelijk om op terug te vallen, enkel een telefonische gesprek. Nadat ik heb aangegeven een topic op Radar te willen plaatsen, om erachter te komen of meer mensen hetzelfde ervaren, zou er een melding gemaakt worden om een "extra" korting toe te passen.
Ik heb gepasseerd voor de overige kortingen en wil graag weten of er meer mensen zijn die hetzelfde ervaren, voor mij voelt het alsof ik keihard ben opgelicht. Ik weet namelijk 100% zeker welke keuzes ik heb gemaakt tijdens het afsluiten van het contract, echter als nieuwe klant ben ik ervan uitgegaan dat dit geregeld zou zijn na het telefonisch contact en de voorwaarden die destijds van toepassing waren, golden ook voor mij als nieuwe klant. Zijn er mensen die eventueel wel gebruik hebben kunnen maken van de Coolblue-Vattenfall waardebon?
De waardebon krijg je toegestuurd na de 3e afschrijving van het maandbedrag, inmiddels is die termijn bereikt.
Ik heb mijn contract afgesloten als nieuwe klant, Vattenfall heeft de opzegging van de oude leverancier overgenomen.
Hierbij heb ik telefonisch contact gehad na het ontvangen van het contract op mijn meterstanden door te geven, online ging dit niet goed. Bij dit contact heb ik gevraagd naar de Coolblue aanbieding en mij werd aangegeven dat ik dit na 3maanden toegestuurd zou krijgen.
Jullie raden het al, na 3maanden en 3 afschrijvingen verder nog geen waardebon ontvangen, toch maar eens telefonisch contact opnemen want in de voorwaarde wordt verteld dat het een week na de 3e overschrijving verstuurd zou worden.
Bij het telefonisch contact wijst uit dat ik niet heb gekozen voor een aanbieding, geen Coolblue aanbieding wordt aangegeven.
Aangezien de aanbieding de enige reden was waarom ik overstap heb gemaakt naar Vattenfall, krijg ik hier een hele rare nasmaak van.
1. Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding zoals die werd weergegeven op Vattenfall, zonder tussenaanbieder, mijn aanmelding voldeed aan de voorwaarden.
2. Er wordt nu aangegeven dat ik helemaal geen aanbieding heb geselecteerd, anders zou dit zichtbaar moeten zijn voor de klantenservice in het contract. Er wordt gevraagd naar het contract waarin aangegeven wordt dat ik recht heb op een Coolblue waardebon. Dit heb ik niet. Als nieuwe klant heb ik mij ingeschreven middels het linkje die werd weergegeven op de website. Daarnaast werd er in het formulier gevraagd welke aanbieding ik graag zou willen, 1. de Coolblue aanbieding, 2. Een korting op het contract, echter aan het eind van het contract wordt de korting toegepast. Uiteraard heb ik voor 1. gekozen.
3. Er wordt aangegeven dat ik geen keuze gemaakt tussen beide keuzes. Waarop ik heb geantwoord, dat ik dan het contract niet kon afsluiten, omdat dit een verplicht veld is. Er is geen keuze "ik maak geen gebruik van geen enkele aanbod".
4. Nadat het duidelijk werd dat ook geen korting was toegepast op het gehele contract werd mij alsnog de korting op het gehele contract aangeboden. Dit omdat dit een aparte actie zou zijn die nog toegepast kan worden.
Er wordt nu alweer geadverteerd op Vattenfall, dit keer met een bol.com waardebon. Ook weer voor nieuwe klanten.
Ik heb zeer zeker gebruik gemaakt van de Coolblue actie, al heb ik niks schriftelijk om op terug te vallen, enkel een telefonische gesprek. Nadat ik heb aangegeven een topic op Radar te willen plaatsen, om erachter te komen of meer mensen hetzelfde ervaren, zou er een melding gemaakt worden om een "extra" korting toe te passen.
Ik heb gepasseerd voor de overige kortingen en wil graag weten of er meer mensen zijn die hetzelfde ervaren, voor mij voelt het alsof ik keihard ben opgelicht. Ik weet namelijk 100% zeker welke keuzes ik heb gemaakt tijdens het afsluiten van het contract, echter als nieuwe klant ben ik ervan uitgegaan dat dit geregeld zou zijn na het telefonisch contact en de voorwaarden die destijds van toepassing waren, golden ook voor mij als nieuwe klant. Zijn er mensen die eventueel wel gebruik hebben kunnen maken van de Coolblue-Vattenfall waardebon?