Pagina 1 van 1

Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 14 mar 2021 17:52
door Hkx
1,5 week geleden 2 autosleutelhoesjes besteld bij en betaald aan easycarshop.nl
Daarbij ging via iDeal/Mollie het aankoopbedrag van 33,95 ineens naar 39,95.
Daarna ook geen bestel-/betaalbewijs via mail gekregen.
Bij check op internet, blijkt easycarshop.nl gewoon veel slachtoffers te hebben.
E-mail gestuurd geen reactie.
Nogmaals e-mail gestuurd en toen kwam als antwoord dat ik het bestelnummer moest doorgeven wat natuurlijk niet kan omdat ik die niet ontvangen had.
Weer e-mail gestuurd om dat uit te leggen, kreeg ik op mijn vragen geen antwoord, wel t verzoek om mijn eerdere melding hier te verwijderen, want ‘ze hebben het beste met mij voor’.
Verder weer geen reactie.
Week later weer e-mail verstuurd en weer retour het verzoek om ordernummer.
Ik ben het meer dan zat, dus aangifte is natuurlijk.

Beste Kassa/Radar pak deze man eens flink goed aan, liefst tot voor de rechter!

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 14 mar 2021 18:30
door Lady1234
Waarom zou Radar of Kassa dat moeten aanpakken? U leest blijkbaar slecht met al die slechte reviews. Dan zou u daar niet gekocht hebben. En dit is ook nog niet eens Kassa.

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 14 mar 2021 19:16
door NeoDutchio
U bestelt dus bij een website waar de ondernemer niet bekend is, waar geen KVK bekend is, die zich voordoet als bemiddelaar, waar veel klachten over te vinden zijn en een ander moet hem dan voor de rechter slepen?
En waartegen wilt u aangifte doen? Uw aankoop moet uit China komen en daar gaat nogal wat tijd overheen. Iets niet leveren is een civiele zaak. De politie heeft wel meer te doen dan onnodige aangiftes opnemen van mensen die niet kijken wat ze doen.

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 14 mar 2021 21:25
door alfatrion
Hebben jullie twee ook nog tips voor de huidige situatie of blijft het bij stellen dat jullie TS een dwaas vinden?

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 14 mar 2021 21:29
door caruso
alfatrion schreef:
14 mar 2021 21:25
Hebben jullie twee ook nog tips voor de huidige situatie of blijft het bij stellen dat jullie TS een dwaas vinden?

TS vraagt helemaal niet om tips maar wellicht zou jijzelf met een wazig wetsartikel kunnen komen?

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 14 mar 2021 21:34
door NeoDutchio
alfatrion schreef:
14 mar 2021 21:25
Hebben jullie twee ook nog tips voor de huidige situatie of blijft het bij stellen dat jullie TS een dwaas vinden?
Of sleep zelf deze onbekende verkoper voor de rechter. TS hoopt op een externe partij die dat graag voor hem wil doen.

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 14 mar 2021 21:55
door rvjapio
Gevonden! Voortaan vooraf doen:).

... Daarna eens naar meer informatie van dit bedrijf gezocht, via internet. En dan blijkt dat veel meer mensen hetzelfde probleem met dit bedrijf hebben...

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 15 mar 2021 07:52
door sake1987
Waarschijnlijk ( aanname van mij) wederom een fantastisch aanbod via Facebook of een ander sociaal media kanaal.
Wat kan hier aan gedaan worden?
Als ik kijk hoeveel hier al voor wordt gewaarschuwd via Radar, Kassa de consumenten bond en ga zo maar door .
En toch blijven de klachten hier en op anderen forums binnen stromen.
Denk ook niet dat er wat aan te doen is, men ziet een prachtige aanbieding, er wordt niet nagedacht en gekocht.
Als je even door denkt / zoekt vind je het voor een fractie van de prijs op AliExpress.
En na de zoveelste schreeuwende topic over oplichting, snap ik sommige stekelige antwoorden hier best wel.

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 15 mar 2021 10:40
door Hkx
Ik kan melden dat vanochtend na verschillende e-mailberichten waarin ik aangaf aangifte te hebben gedaan, het aankoopbedrag compleet teruggestort is op mijn zakelijke rekening.
Derhalve vervallen al mijn vorige berichten over dit onderwerp, die ik met dit bericht dan ook rectificeer!
Desalniettemin blijft waakzaamheid geboden!!!

Re: Easycarshop.nl: ander aankoopbedrag, geen antwoord op mail

Geplaatst: 15 mar 2021 10:48
door sake1987
Hkx schreef:
15 mar 2021 10:40
Ik kan melden dat vanochtend na verschillende e-mailberichten waarin ik aangaf aangifte te hebben gedaan, het aankoopbedrag compleet teruggestort is op mijn zakelijke rekening.
Derhalve vervallen al mijn vorige berichten over dit onderwerp, die ik met dit bericht dan ook rectificeer!
Desalniettemin blijft waakzaamheid geboden!!!
Toch nog een vraag, hoe kwam je op deze site?