Ervaring met Go smart watch 9 (Yunexpress)
Geplaatst: 14 mar 2021 19:44
Beste Consument,
Na wat surfen op internet en een aantal dingen vergeleken te hebben kwamen we uit op deze Go smart watch 9, i.v.m. goede prijskwaliteit verhouding. De tijd tussen de bestelling en ontvangen van het product duurde ruim 3 a 4 weken, maar vooruit dat neem je maar voor lief!!!
Maar het euvel is na programmeren van deze Go smart watch 9 dat er een aantal functies het niet doen:
- Zuurstofmeter
- Bloeddrukmeter
- Hartslag
-Tevens doet de app het ook niet die bij deze smartwatch hoort
Op dezelfde dag contact gezocht met de klantenservice, slot van het liedje krijg je 2 mogelijkheden,
1, 40% van het aankoopbedrag terug krijgen en je mag de Go Smartwatch 9 houden of
2 De smartwatch 9 terug sturen en misschien je geld terug krijgen mits het aan allerlei eisen voldoet, het MAG OOK NIET GEBRUIKT ZIJN OF GEPROBEERD want daar deden ze al moeilijk over, o u heeft het gebruikt dus je krijgt geen geld terug!!! TJa hoe kun je anders iets testen en er achter komen of het het er wel of niet doet!!!
Mijn vragen zijn:
Mag deze werkwijze en de klant 2 keuzes geven?
Kun je verplichten dat de klant het product niet mag uitproberen en daarop argumenterend, je hebt het gebruikt?
Mag een bedrijf 60% van het aankoopbedrag houden als een product niet naar behoren werkt?
Ik heb maar voor de meest zekere opties gekozen zodat ik zeker weet dat ik nog wat geld terug krijg! Aangezien de reviews ook niet veel belovend zijn om het het gehele bedrag te retourneren.
Hierbij de link van de website waar je never nooit iets moet bestellen!
https://gosmartwatch.nl/products/smartw ... 2571492406
Na wat surfen op internet en een aantal dingen vergeleken te hebben kwamen we uit op deze Go smart watch 9, i.v.m. goede prijskwaliteit verhouding. De tijd tussen de bestelling en ontvangen van het product duurde ruim 3 a 4 weken, maar vooruit dat neem je maar voor lief!!!
Maar het euvel is na programmeren van deze Go smart watch 9 dat er een aantal functies het niet doen:
- Zuurstofmeter
- Bloeddrukmeter
- Hartslag
-Tevens doet de app het ook niet die bij deze smartwatch hoort
Op dezelfde dag contact gezocht met de klantenservice, slot van het liedje krijg je 2 mogelijkheden,
1, 40% van het aankoopbedrag terug krijgen en je mag de Go Smartwatch 9 houden of
2 De smartwatch 9 terug sturen en misschien je geld terug krijgen mits het aan allerlei eisen voldoet, het MAG OOK NIET GEBRUIKT ZIJN OF GEPROBEERD want daar deden ze al moeilijk over, o u heeft het gebruikt dus je krijgt geen geld terug!!! TJa hoe kun je anders iets testen en er achter komen of het het er wel of niet doet!!!
Mijn vragen zijn:
Mag deze werkwijze en de klant 2 keuzes geven?
Kun je verplichten dat de klant het product niet mag uitproberen en daarop argumenterend, je hebt het gebruikt?
Mag een bedrijf 60% van het aankoopbedrag houden als een product niet naar behoren werkt?
Ik heb maar voor de meest zekere opties gekozen zodat ik zeker weet dat ik nog wat geld terug krijg! Aangezien de reviews ook niet veel belovend zijn om het het gehele bedrag te retourneren.
Hierbij de link van de website waar je never nooit iets moet bestellen!
https://gosmartwatch.nl/products/smartw ... 2571492406