Laptop van bol.com na reparaties nog steeds defect
Geplaatst: 17 mar 2021 22:09
Ik heb een paar maanden geleden een laptop bij bol.com gekocht. Dit was allemaal prima tot na twee maanden ik een tweede scherm erop wou gaan gebruiken en dit niet lukte.
Ik heb contact met bol.com genomen en de laptop naar hun toe gestuurd voor reparatie. De laptop is 1 dag bij de reparateur geweest en daarna terug gestuurd dat alles goed is en de laptop geen mankementen had. Toen ik de laptop weer had ben ik hem meteen gaan testen en mij probleem was er nog steeds + de camera werkte nu ook niet meer. Gelijk weer bol.com gebeld en alles aangegeven en mevrouw vertelde mij dat ze waarschijnlijk gewoon niet goed hebben gekeken en dat ik hem maar weer even moest op sturen. Ik heb een brief ingebrekestelling naar hun opgestuurd en na hun ontvangst via de mail contact gehad, ik moest allemaal bewijzen maar toe sturen (ik heb dit ook gedaan).
Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik hem nog 1x weer wil opsturen voor hun echter is dit wel de laatste kans. Nu is de laptop weer terug en hebben ze volgens hun de moederbord en camera vervangen, ook al staat in het digitale rapport en papieren rapport allebei wat anders. De laptop heeft nu haren onder de licht gevende toetsen en krassen aan de zijkant, ook werkt het tweede scherm nog steeds niet. Ik heb meteen contact met hun opgezocht en de laptop niet meer gebruikt. Bol.com zegt dat ik hem nog een keer moet opsturen en dat zij recht op 3 reparatie mogelijkheden hebben.
Mijn vraag is. Wat kan ik doen en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn geld terug krijg.
Voordat je de problemen bij het scherm zet:
Het scherm werkt op twee andere laptops + 1 pc
Ja ik heb andere kabels geprobeerd de kabel is prima
Ik heb contact met bol.com genomen en de laptop naar hun toe gestuurd voor reparatie. De laptop is 1 dag bij de reparateur geweest en daarna terug gestuurd dat alles goed is en de laptop geen mankementen had. Toen ik de laptop weer had ben ik hem meteen gaan testen en mij probleem was er nog steeds + de camera werkte nu ook niet meer. Gelijk weer bol.com gebeld en alles aangegeven en mevrouw vertelde mij dat ze waarschijnlijk gewoon niet goed hebben gekeken en dat ik hem maar weer even moest op sturen. Ik heb een brief ingebrekestelling naar hun opgestuurd en na hun ontvangst via de mail contact gehad, ik moest allemaal bewijzen maar toe sturen (ik heb dit ook gedaan).
Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik hem nog 1x weer wil opsturen voor hun echter is dit wel de laatste kans. Nu is de laptop weer terug en hebben ze volgens hun de moederbord en camera vervangen, ook al staat in het digitale rapport en papieren rapport allebei wat anders. De laptop heeft nu haren onder de licht gevende toetsen en krassen aan de zijkant, ook werkt het tweede scherm nog steeds niet. Ik heb meteen contact met hun opgezocht en de laptop niet meer gebruikt. Bol.com zegt dat ik hem nog een keer moet opsturen en dat zij recht op 3 reparatie mogelijkheden hebben.
Mijn vraag is. Wat kan ik doen en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn geld terug krijg.
Voordat je de problemen bij het scherm zet:
Het scherm werkt op twee andere laptops + 1 pc
Ja ik heb andere kabels geprobeerd de kabel is prima