Vaatwasser kapot
Geplaatst: 22 mar 2021 13:17
In juli 2019 is onze nieuwe keuken met apparatuur geplaatst.
Sinds september 2020 hebben jij problemen met de vaatwasser.
Inmiddels 5 monteurs verder is het probleem nog steeds niet opgelost.
In januari 2021 is er voor het laatst iemand geweest en sinds dien hebben wij niets meer gehoord.
Diversen e-mails gestuurd naar de Whirpool en telefoontjes gepleegd maar we worden NIET geholpen.
Ook contact opgenomen met Brugman, de winkel waar we de producten hebben aangekocht. Zij zeggen ons niet te kunnen helpen en ik moest contact opnemen met de klantenservice ( waar ik niet wordt geholpen)
Ik vind het schandalig dat er geen terugkoppeling vanuit hun komt en vanuit Whirphool. De enigste oplossing is een nieuwe vaatwasser! het vertrouwen in het product en de service is compleet weg.
Sinds september 2020 hebben jij problemen met de vaatwasser.
Inmiddels 5 monteurs verder is het probleem nog steeds niet opgelost.
In januari 2021 is er voor het laatst iemand geweest en sinds dien hebben wij niets meer gehoord.
Diversen e-mails gestuurd naar de Whirpool en telefoontjes gepleegd maar we worden NIET geholpen.
Ook contact opgenomen met Brugman, de winkel waar we de producten hebben aangekocht. Zij zeggen ons niet te kunnen helpen en ik moest contact opnemen met de klantenservice ( waar ik niet wordt geholpen)
Ik vind het schandalig dat er geen terugkoppeling vanuit hun komt en vanuit Whirphool. De enigste oplossing is een nieuwe vaatwasser! het vertrouwen in het product en de service is compleet weg.