Meubels SeatSofa niet geleverd
Geplaatst: 24 mar 2021 08:07
Ik kom op voor een goede Afghaanse vriend van mij die de Nederlandse taal goed spreekt, maar in schrift niet bij machte is om goed uit te leggen omtrent dit debacle.
Op 3 September 2020 heeft hij een Bankstel besteld bij SeatSofa in Amersfoort ter waarde van €1857,75,
Bij de 1e afhaal levering begin December 2020 bleek de bestelde kleur niet juist, hij heeft toen na overleg dit terug gebracht, en hem werd beloofd binnen 8 tot 10 weken het nieuwe bankstel te komen halen.
Inmiddels zitten we nu diep in Maart 2021 en hij heeft het bankstel nog steeds niet.
Ik heb samen met hem al tig emails gestuurd en geprobeerd te bellen, maar er wordt niet op gereageerd.
Dus dit komt er op neer dat hij in principe al bijna 6 maanden wacht op zijn Bankstel, hij is de wanhoop nabij!
Hij vreest nu dat hij zijn geld kwijt is omdat ze nergens op reageren.
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is de K.V.K. verwittigen over het niet nakomen van een contract en hun daar mee confronteren.
En als laatste redmiddel heb ik in samenspraak met hem dus nu gekozen om contact op te nemen met RADAR in de hoop dat u dit bedrijf kunt uitlichten om hun negatieve reactie wereldkundig te maken, want het is gewoon schandalig voor woorden!
Hij wil graag zijn geld terug, maar ook daar wordt tot op heden niet op gereageerd!
Hij hoopt dat u hem kunt helpen zodat hij gerechtvaardigd zijn geld terug krijgt, want hij gaat er niet meer van uit dat dit bankstel ooit nog komt!
Op 3 September 2020 heeft hij een Bankstel besteld bij SeatSofa in Amersfoort ter waarde van €1857,75,
Bij de 1e afhaal levering begin December 2020 bleek de bestelde kleur niet juist, hij heeft toen na overleg dit terug gebracht, en hem werd beloofd binnen 8 tot 10 weken het nieuwe bankstel te komen halen.
Inmiddels zitten we nu diep in Maart 2021 en hij heeft het bankstel nog steeds niet.
Ik heb samen met hem al tig emails gestuurd en geprobeerd te bellen, maar er wordt niet op gereageerd.
Dus dit komt er op neer dat hij in principe al bijna 6 maanden wacht op zijn Bankstel, hij is de wanhoop nabij!
Hij vreest nu dat hij zijn geld kwijt is omdat ze nergens op reageren.
Het enige wat ik nu nog kan bedenken is de K.V.K. verwittigen over het niet nakomen van een contract en hun daar mee confronteren.
En als laatste redmiddel heb ik in samenspraak met hem dus nu gekozen om contact op te nemen met RADAR in de hoop dat u dit bedrijf kunt uitlichten om hun negatieve reactie wereldkundig te maken, want het is gewoon schandalig voor woorden!
Hij wil graag zijn geld terug, maar ook daar wordt tot op heden niet op gereageerd!
Hij hoopt dat u hem kunt helpen zodat hij gerechtvaardigd zijn geld terug krijgt, want hij gaat er niet meer van uit dat dit bankstel ooit nog komt!