Delta glasvezel
Geplaatst: 28 mar 2021 12:34
Delta glasvezel (voormalig Caiway),
Ik ben woonachtig in een klein dorp in de kop van Overijssel, ons dorp is zojuist aangesloten op het glasvezel netwerk. Één van de leveranciers die zich ingekocht hebben op dit netwerk is Delta glasvezel (voormalig Caiway). Het debakel is al begonnen bij het aansluiten van de glasvezel kabels in de woning. De monteurs zijn niet ter zake kundig en hebben de aansluiting dwars door een gipsen wand heen geboord terwijl er een stenen muur voor handen was om de aansluiting aan te plaatsen.
Nu ben ik sinds 17 maart aangesloten op het netwerk van Delta glasvezel maar heb ik nog steeds geen bereik om mijn alles in 1 abonnement. Na veelvuldig contact heeft Delta glasvezel het probleem nog niet opgelost. Het welbekende kastje naar de muur is bij Delta glasvezel geen vreemde gezegde en staat dan ook bovenaan de Things to Do list van de service medewerkers. Competenties zoals klantvriendelijkheid, communicatief vaardig en oplossingsgericht denken komen niet voor in het woorden boek bij Delta glasvezel.
Nu wil ik mijn automatisch incasso bij Delta glasvezel stopzetten maar ook daar wil men niets van weten. Wel betalen en geen diensten leveren is dan ook 1 van de speerpunten van dit bedrijf.
Het probleem is simpel op te lossen maar Delta geeft aan dat dit niet mogelijk is. tevens geeft delta glasvezel bij het aansluiten aan dat de monteur geheel gratis de aansluiting komt doen maar berekenen dan uiteindelijk € 17,50 euro voor het trekken van een kabel door een loze leiding.
Ik kan zo nog pagina's lang doorgaan over het handelen van dit bedrijf.
Een bedrijf wat mogelijk eens onder de loep moet worden genomen door Tros Radar aangezien er vele klanten zijn die negatieve ervaringen hebben met betrekking tot het frauduleus handelen van Delta glasvezel.
Ik ben woonachtig in een klein dorp in de kop van Overijssel, ons dorp is zojuist aangesloten op het glasvezel netwerk. Één van de leveranciers die zich ingekocht hebben op dit netwerk is Delta glasvezel (voormalig Caiway). Het debakel is al begonnen bij het aansluiten van de glasvezel kabels in de woning. De monteurs zijn niet ter zake kundig en hebben de aansluiting dwars door een gipsen wand heen geboord terwijl er een stenen muur voor handen was om de aansluiting aan te plaatsen.
Nu ben ik sinds 17 maart aangesloten op het netwerk van Delta glasvezel maar heb ik nog steeds geen bereik om mijn alles in 1 abonnement. Na veelvuldig contact heeft Delta glasvezel het probleem nog niet opgelost. Het welbekende kastje naar de muur is bij Delta glasvezel geen vreemde gezegde en staat dan ook bovenaan de Things to Do list van de service medewerkers. Competenties zoals klantvriendelijkheid, communicatief vaardig en oplossingsgericht denken komen niet voor in het woorden boek bij Delta glasvezel.
Nu wil ik mijn automatisch incasso bij Delta glasvezel stopzetten maar ook daar wil men niets van weten. Wel betalen en geen diensten leveren is dan ook 1 van de speerpunten van dit bedrijf.
Het probleem is simpel op te lossen maar Delta geeft aan dat dit niet mogelijk is. tevens geeft delta glasvezel bij het aansluiten aan dat de monteur geheel gratis de aansluiting komt doen maar berekenen dan uiteindelijk € 17,50 euro voor het trekken van een kabel door een loze leiding.
Ik kan zo nog pagina's lang doorgaan over het handelen van dit bedrijf.
Een bedrijf wat mogelijk eens onder de loep moet worden genomen door Tros Radar aangezien er vele klanten zijn die negatieve ervaringen hebben met betrekking tot het frauduleus handelen van Delta glasvezel.