Pagina 1 van 1

Webshop Fruugo betrouwbaar?

Geplaatst: 15 jul 2018 10:31
door PussyDestroyer911
]Beste forumgebruikers,

Ik ben van plan om iets te bestellen op fruugo.nl. aangezien zij een groot assortiment tegen een zeer lage prijs aanbieden.
Maar deze prijzen lijken te mooi om waar te zijn. Ik heb ook al verhalen gehoord over problemen met fruugo.nl ( bestelling wordt niet geleverd).


Graag hoor ik van jullie over ervaringen met fruugo, zodat ik niet iets verkeerd doe en veel geld weggooi.
Alvast Bedankt,
PussyDestroyer911

Re: FRUUGO

Geplaatst: 15 jul 2018 10:47
door NeoDutchio
PussyDestroyer911 schreef:]Beste forumgebruikers,

Ik ben van plan om iets te bestellen op fruugo.nl. aangezien zij een groot assortiment tegen een zeer lage prijs aanbieden.
Maar deze prijzen lijken te mooi om waar te zijn. Ik heb ook al verhalen gehoord over problemen met fruugo.nl ( bestelling wordt niet geleverd).


Graag hoor ik van jullie over ervaringen met fruugo, zodat ik niet iets verkeerd doe en veel geld weggooi.
Alvast Bedankt,
PussyDestroyer911
Er zijn dus redelijk wat klachten over het niet leveren van bestellingen. Wat wilt u nog meer horen voordat u niet gaat bestellen? Alles wat te mooi is om waar te zijn is ook zo. Voor klachten en problemen moet u in Engeland zijn. Oftewel, bij het eerste probleem met bestellen bent u het prijsvoordeel weer kwijt.
Gun de Nederlandse winkels ook hun omzet. Personeel wordt aan het werk gezet en iedereen verdient een boterham.

Re: FRUUGO

Geplaatst: 31 mei 2019 15:37
door Doesel
Schrok wel een beetje van de negatieve ervaringen hier. Maar ik had al besteld en betaald, dus maar duimen dat het goed gaat.
Na de bestelling te hebben gedaan, keurig een email dat de bestelling en de betaling was ontvangen. Ok, DAN kom je er pas achter de je bestelling uit de USA komt, dat kan beter. 2 dagen erna een nieuwe email. Bestelling is verzonden en zal worden afgeleverd tussen 29 mei en 10 juni. Dat is lang, maar waarschijnlijk om kosten te besparen. 30 mei wordt mijn bestelling keurig netjes afgeleverd. Geen douane kosten niets. Ik ben er blij mee!

Re: FRUUGO

Geplaatst: 31 mei 2019 15:47
door Theotrucker
Soms kan er ook iemand geluk hebben. Maar zoals altijd, iets positiefs uit het verleden geeft geen garantie voor de toekomst!

Re: FRUUGO

Geplaatst: 31 mei 2019 16:09
door Costnix
Er wordt steekproeven genomen, niet alle pakketjes worden hierop gecontroleerd. Het hangt ook af waar het pakket vandaan wordt gestuurd.

Re: FRUUGO

Geplaatst: 31 mei 2019 16:13
door Theotrucker
Voor al ook van de afmetingen!

Re: FRUUGO

Geplaatst: 31 mei 2019 21:15
door wilhelmima1
Bestel nog wel eens wat
Gaat eigenlijk altijd vrij snel en goed.
Geen klachten. Reageren bij vragen rap.

Re: FRUUGO

Geplaatst: 01 jun 2019 08:03
door Komkommertijd
Fruugo.com LTD zal ik staan bij intikken website dus duidelijke geen NL site...

Verder normale producten en normale prijzen.
Denk dat ik beter bij het kleine winkeltje van Jack Ma in China kan bestellen.

Re: FRUUGO

Geplaatst: 30 jun 2019 19:13
door jessica.willink
Ik heb op zaterdag 29 juni een Eminem shirt besteld,maar ik heb geen mail ter bevestiging gekregen, maar het geld is wel van mijn rekening. Is het erg dat ik die mail niet heb ontvangen?

Re: FRUUGO

Geplaatst: 01 jul 2019 08:24
door Costnix
Wat dacht er van om zelf een mail naar Fruugo te sturen?
https://www.fruugo.nl/help

Hier kan je je bestellingen nakijken:
https://www.fruugo.nl/help/detail?page=6029768

Re: FRUUGO

Geplaatst: 01 jul 2019 09:07
door NeoDutchio
Doesel schreef:
31 mei 2019 15:37
Schrok wel een beetje van de negatieve ervaringen hier.
Knap, iemand stelt een vraag of het betrouwbaar is en u schrikt van de negatieve ervaringen hier? Het is dat Fruugo niet Nederlands is, anders viel uw reactie wel erg op.

Re: FRUUGO

Geplaatst: 03 apr 2021 21:07
door sandersemichel
Via deze weg wil ik graag mensen waarschuwen voor de webwinkel Fruugo. Ze leveren niet en zodra je contact zoekt wordt er of niet gereageerd, of je ontvangt een onpersoonlijk bericht van telkens weer een ander persoon die niet betrokken is bij de organisatie maar voor een paar cent mails moet beantwoorden voor Fruugo. Waarschijnlijk is dit een strategie van Fruugo om mensen wanhopig te maken en daarmee doen opgeven hun product te krijgen. Het mailen en zoekwerk om mijn product te ontvangen heeft me al meer gekost dan de 90 euro van het product zelf. Contact met Fruugo voor mijn product heb ik ondertussen opgegeven. Hopelijk gaan mijn slechte recensies ze meer kosten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Re: FRUUGO

Geplaatst: 04 apr 2021 13:22
door Jablan
Fruugo is een verkoopplatform met veel verschillende verkopers. Wat heb je daar besteld?

Re: FRUUGO

Geplaatst: 04 apr 2021 14:38
door D34M0N
sandersemichel schreef:
03 apr 2021 21:07
Het mailen en zoekwerk om mijn product te ontvangen heeft me al meer gekost dan de 90 euro van het product zelf.
Je hebt iemand ingehuurd voor het mailen en zoekwerk?

Re: FRUUGO

Geplaatst: 04 apr 2021 17:25
door Seinhuis
Mijn advies is om niet te kopen.

Het bedrijf zit in UK. Als je problemen mee hebt, dan is het juridisch lastiger.

Zeer vermoedelijk moet je aan de pakket bezorger 21% BTW betalen, in misschien invoerrechten. Hierdoor wordt de prijs duurder dan je oorspronkelijk dacht.
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... se-webshop

Als er iets mis is, dan moet je op eigen kosten retour zenden naar ergens in de wereld.


Grote kans dat de producten rechtstreeks uit China worden besteld, zogenaamde dropshipping.


Mocht je toch doen, betaal dsn verzekerd met je creditcard.

Re: FRUUGO

Geplaatst: 04 apr 2021 17:29
door rvjapio
Nou bedankt. Hier nog ruim 400 klachten. https://www.ervaringen.nl/fruugo.nl .
Voortaan eerst googlen op 'klacht ..(bedrijf' voordat uw kooplust de overhand krijgt.