Vervelend is echter dat er momenteel géén enkele politieke partij anders is. Het geheel van Nederland is vergeven met politieke gelukzoekers die alleen nog maar hun eigen gewin voor ogen hebben en die hebben toegestaan dat de onder Paars ontstane graaicultuur zich in verhevigde mate onder de slapjanus Balkenende met de Pias en Risee van Europa (wie zal dat betalen zoete lieve Gerritje, dat gaat naar Europa toe zoete lieve meid) Zalm heeft voortgezet.
Ook e.e.a. over Dexia
Het is schokkend dat er nog steeds geen parlementaire enquête geëist is door de Tweede Kamerleden over de beleggingsproducten van Verzekeraar en Banken zoals ik al jaren geleden gevraagd heb aan de Klaas Vaken van het Binnenhof. Honderd duizenden gezinnen staan aan de financiële afgrond en het kabinet beslist voor 30% salarisverhoging! Het is waarschijnlijk de krachtige lobby die zo vaak wordt ingezet door Verzekeraars en Banken die met het ontvangen premiegeld hun lobbyisten betalen, zoals ik weet van mijn vriend Gerd Leers, nu burgemeester van Maastricht die met mijn financiële hulp aan het CDA in 1986 voor het CDA daarna kamerlid geworden is. Samen met mij heeft hij in 1999 vragen gesteld over de premieverhogingen inzake de overgang naar een volgend millennium voor de mogelijke optredende calamiteiten in de Verzekeringsbranche, (fouten van computers enz.enz.). Door de toen gestelde vragen heeft het kabinet beslist dat er géén premieverhogingen mochten worden opgelegd aan de Nederlandse Burgers. Hiermede werd een bedrag voor de Nederlandse samenleving bespaard van 75 tot 100 miljoen gulden. Gerd Leers heeft me nog wel bericht dat door de al om aanwezige lobby van de Verzekeraars en Banken op de kamerleden en regering een enorme druk gelegd werd. Uiteindelijk hebben de Verzekeraars tandenknarsend en woedend zoals Gerd Leers het formuleerde moeten afzien om de Nederlandse samenleving met een extra premiedruk te belasten voor iets wat ze al vele jaren geleden hadden kunnen weten. Na 1999 komt 2000!!! Ik zeg het altijd zo, je bent wel of je bent niet verzekerd. Zo zie je maar dat je als een eenvoudig huis, tuin en keuken burger toch iets kunt bereiken als jezelf ook ingangen hebt in de Tweede Kamer!