LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] How to screw your parents
How to screw your parents
This is a short course in how to screw your parents.
Karel is door zijn ouders wel opgevoed.Zijn ouders hebben zijn
opvoeding en studie betaald.Deze mensen hebben hiervoor
krom gelegen.Nu is Karel volwassen en stemt hij op de VVD.Hij
verdient bergen geld.Karel is zijn ouders erg dankbaar maar
desondanks stemt hij toch op de VVD.De partij die zijn ouders korten
op hun AOW-uitkering,ziektekostenvergoeding etc..ZIjn ouders zijn er vele euro's op achteruit gegaan en Karel is er vele euro's op vooruit gegaan.
Karel gaat nog wel bij zijn ouders langs om ze 100 euro extra op
hun uitkering te geven.Wat een toffe gozer die Karel.Had Karel op een
partij gestemd met een groter sociaal gezicht,dan hadden zijn
ouders hun zelfrespect niet hoeven verliezen.
Met Joop hetzelde verhaal.Hij stemt op het CDA.Deze hypocritische
partij doet het zelfs met het bijbeltje in de hand.Praise the Lord.
Karel en Joop stemmen hun ouders beiden het armenhuis in.
What ever happened to the likely lads?
We moeten bezuinigen anders kan het bedrijfsleven niet concurreren
met het buitenland.Als ik naar RTL Z kjik,zie ik dat deze bedrijven nu
al miljarden euro's winst maken.Hoeveel meer miljarden euro's
willen ze nog extra maken?
Karel is door zijn ouders wel opgevoed.Zijn ouders hebben zijn
opvoeding en studie betaald.Deze mensen hebben hiervoor
krom gelegen.Nu is Karel volwassen en stemt hij op de VVD.Hij
verdient bergen geld.Karel is zijn ouders erg dankbaar maar
desondanks stemt hij toch op de VVD.De partij die zijn ouders korten
op hun AOW-uitkering,ziektekostenvergoeding etc..ZIjn ouders zijn er vele euro's op achteruit gegaan en Karel is er vele euro's op vooruit gegaan.
Karel gaat nog wel bij zijn ouders langs om ze 100 euro extra op
hun uitkering te geven.Wat een toffe gozer die Karel.Had Karel op een
partij gestemd met een groter sociaal gezicht,dan hadden zijn
ouders hun zelfrespect niet hoeven verliezen.
Met Joop hetzelde verhaal.Hij stemt op het CDA.Deze hypocritische
partij doet het zelfs met het bijbeltje in de hand.Praise the Lord.
Karel en Joop stemmen hun ouders beiden het armenhuis in.
What ever happened to the likely lads?
We moeten bezuinigen anders kan het bedrijfsleven niet concurreren
met het buitenland.Als ik naar RTL Z kjik,zie ik dat deze bedrijven nu
al miljarden euro's winst maken.Hoeveel meer miljarden euro's
willen ze nog extra maken?
Re: How to screw your parents
DeJongh,
Praat je over vrijheid of praat je over gebondenheid in onderdanigheid?
En wie zegt jou dat juist de partij van de ouders van Karel, karel een behoorlijke en langdurige pootje had uitgedraaid en dat hij geen andere keuze had zijn eigen weg te gaan?
Praat je jezelf niet tegen of praat je over gedwee volgen wat anderen je oplegt? Iedereen zal wel een eigen verantwoordelijkheid hebben ook binnen hun eigen machts sfeer m.b.t. anderen. Sinds ik mijn eigen brood eet, spreek ik dan ook mijn eigen woord en niet dat van anderen!
DeJongh gezien jouw stukken, praat jejezelf tegen of anders zonder kennis van zaken of je doet aan goedkoop politiek zoals het jou goed uitkomt en hiervoor word je zeer kwalijk genomen!
Praat je over vrijheid of praat je over gebondenheid in onderdanigheid?
En wie zegt jou dat juist de partij van de ouders van Karel, karel een behoorlijke en langdurige pootje had uitgedraaid en dat hij geen andere keuze had zijn eigen weg te gaan?
Praat je jezelf niet tegen of praat je over gedwee volgen wat anderen je oplegt? Iedereen zal wel een eigen verantwoordelijkheid hebben ook binnen hun eigen machts sfeer m.b.t. anderen. Sinds ik mijn eigen brood eet, spreek ik dan ook mijn eigen woord en niet dat van anderen!
DeJongh gezien jouw stukken, praat jejezelf tegen of anders zonder kennis van zaken of je doet aan goedkoop politiek zoals het jou goed uitkomt en hiervoor word je zeer kwalijk genomen!
Laatst gewijzigd door Willems op 14 aug 2004 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Bless you my son.
Heer Willems uw woorden zijn als paarlen voor de zwijnen, U kunt het beter laten !!!
en het eerste "zwijn" komt er gretig op af en als er een over de dam is volgen er meer prettige middag geniet lekker van dat gehakketak en gekrakeel. Ge kunt beter van het mooie weer genieten aleer men weer aan de dagelijkse arbeid gaat vvolgende week
JH ik zou U geen zwijn durven noemen en wens u een goed weekend !
Luidens,
Die woorden waren voor jou bedoeld. En ja, mochten ze zijn zoals jij het zegt, dan is het zonder meer zeer terecht.
Dat het jouw wens is, dat ik dit forum zal moeten laten, misschien voor jou, moet het een vergissing zijn. Dit forum bewondert je niet, bedondert je indien nodig en kan bovendien zonder je, Luidens!
Luidens je moet nog leren lezen en schrijven, wat je doet is wat anderen zeggen, je eigen maken om het weer te gebruiken in de gedachte slim te zijn. Een tweedehands figuur is een waardeloos crapule hier op het forum en heeft geen recht van spreken!
JH,
Nooit belangstelling gehad voor jouw prietpraat. Je komt nooit met iets
interessant, dan als een spin in de web loeren wat er voorbijkomt om te kunnen prieten om mee te tellen. Je heb geen recht van spreken man
wat je doet is parasieteren net als Luidens!!
Die woorden waren voor jou bedoeld. En ja, mochten ze zijn zoals jij het zegt, dan is het zonder meer zeer terecht.
Dat het jouw wens is, dat ik dit forum zal moeten laten, misschien voor jou, moet het een vergissing zijn. Dit forum bewondert je niet, bedondert je indien nodig en kan bovendien zonder je, Luidens!
Luidens je moet nog leren lezen en schrijven, wat je doet is wat anderen zeggen, je eigen maken om het weer te gebruiken in de gedachte slim te zijn. Een tweedehands figuur is een waardeloos crapule hier op het forum en heeft geen recht van spreken!
JH,
Nooit belangstelling gehad voor jouw prietpraat. Je komt nooit met iets
interessant, dan als een spin in de web loeren wat er voorbijkomt om te kunnen prieten om mee te tellen. Je heb geen recht van spreken man
wat je doet is parasieteren net als Luidens!!
Laatst gewijzigd door Willems op 14 aug 2004 22:53, 4 keer totaal gewijzigd.
Nou willems, je moet wel een beetje tussen de regels doorlezen. Wat ik schreef was ook voor jou bedoeld.Of had ik je naam expliciet moeten melden.
Heer Willems u bent geniaal in uw beschouwingen, het gepeupel veegt echter zijn voeten eraan af. Ook U een goed weekend !
Wat origineel Luidens van wie heb je het weer gehoord en overgenomen tweedhands lummel! Wat het gepeupel doet of niet doet gaat mij niet aan.
Dexia gaat mij aan,omdat zij mijn geld hebben. Dit kan jij niet zeggen, je bent geen gedupeerde, je komt hier voor goedkoop politiek en de voetknecht van Dexia uithangen. Indien je goed oppositie doet ok, maar als een straathond en een str*ontvlieg fungeren, walg iedereen van je!!
Dexia gaat mij aan,omdat zij mijn geld hebben. Dit kan jij niet zeggen, je bent geen gedupeerde, je komt hier voor goedkoop politiek en de voetknecht van Dexia uithangen. Indien je goed oppositie doet ok, maar als een straathond en een str*ontvlieg fungeren, walg iedereen van je!!