centerparcs weigert nakomen overeenkomst
Geplaatst: 21 apr 2021 07:57
Vanwege corona konden we onze Centerparcs vakantie afgelopen januari beperkter vieren. Om die reden is ons in december 2020 een compensatie toezegging gedaan van €75 welke uitgekeerd zou worden 4 weken na onze vakantie.
We hebben gezegt dat we dan op basis van die toezegging het gebrek aan zwembad en horecagelegenheden voor lief zouden nemen. Wat betekent dat we niet gratis zouden omboeken naar een ander (voor hun duurder) tijdvak wanneer er wel weer gezwommen kan worden.
Een paar dagen voor vertrek ontvang ik een algemene mail die een compensatie regeling benoemd die anders is dan ons toegezegd dus ik klik beantwoorden maar het was zo'n 'noreply' mail (via Facebook nog een berichtje gedaan dat we er vanuit gaan dat onze eerdere toezegging gewoon geldig was).
6 week later wordt er €30 naar ons overgemaakt.
€45 te weinig dus.
Telefonisch heb ik het verhaal uitgelegd en ik kreeg het verzoek eea digitaal toe te sturen. Heb ik gedaan en ook vermeld dat dit gesprek ook door mij opgenomen is (de opname was al in hun bezit vanwege tainingsdoeleinden) en dat ik het graag aanlever indien gewenst.
Korte versie van hun antwoord:
Ook al zou het toegezegd zijn, dat was dan een foutje en ze blijven bij hun €30 standpunt.
Als laatste stuurde ik nog een 'ingebreke stelling' maar daar wordt niet meer op ingegaan. Hun reactie: uw dossier wordt gesloten.
Al met al frustrerend.... zij weten natuurlijk ook dat vervolg stappen duurder zullen worden dan €45
Heeft iemand nog een idee wat ik hieraan kan doen of moet ik het gewoon accepteren?
We hebben gezegt dat we dan op basis van die toezegging het gebrek aan zwembad en horecagelegenheden voor lief zouden nemen. Wat betekent dat we niet gratis zouden omboeken naar een ander (voor hun duurder) tijdvak wanneer er wel weer gezwommen kan worden.
Een paar dagen voor vertrek ontvang ik een algemene mail die een compensatie regeling benoemd die anders is dan ons toegezegd dus ik klik beantwoorden maar het was zo'n 'noreply' mail (via Facebook nog een berichtje gedaan dat we er vanuit gaan dat onze eerdere toezegging gewoon geldig was).
6 week later wordt er €30 naar ons overgemaakt.
€45 te weinig dus.
Telefonisch heb ik het verhaal uitgelegd en ik kreeg het verzoek eea digitaal toe te sturen. Heb ik gedaan en ook vermeld dat dit gesprek ook door mij opgenomen is (de opname was al in hun bezit vanwege tainingsdoeleinden) en dat ik het graag aanlever indien gewenst.
Korte versie van hun antwoord:
Ook al zou het toegezegd zijn, dat was dan een foutje en ze blijven bij hun €30 standpunt.
Als laatste stuurde ik nog een 'ingebreke stelling' maar daar wordt niet meer op ingegaan. Hun reactie: uw dossier wordt gesloten.
Al met al frustrerend.... zij weten natuurlijk ook dat vervolg stappen duurder zullen worden dan €45
Heeft iemand nog een idee wat ik hieraan kan doen of moet ik het gewoon accepteren?