Contract Vodafone ontbinden
Geplaatst: 25 apr 2021 22:57
Welke stappen moet ik ondernemen om van vodafone contract af te komen, aangezien ze niet leveren wat ze beloven? bewerken
Ik heb een onbeperkt internet abonment bij Vodafone. Zoals bekend is er een FUP, dus 5GB (bij vodafone) per dag en dan krijg je de eerste 1 GB automatisch erbij en vervolgens moet je via de app of website elke keer 1 GB erbij updaten. Die eerste 6 GB gaan goed, vervolgens moet ik na elke GB die ik bij app, als het lukt om de app te openen, mijn telefoon opnieuw opstarten en/of vliegtuigstand aan en uit zetten om gebruik te kunnen maken van die nieuw GB. In de praktijk komt het er dus op neer dat je na die 6 GB geen actie van meer dan 1 GB kan uitvoeren. Of tijdens een skype meeting moet ik mijn vergadering of gesprek afsluiten en mijn verbinding opnieuw opstarten om verder te gaan.
Ik ben al meer dan 7 maanden bezig om, of dit probleem opgelost te krijgen, vodafone is bekend met het probleem, of om van het contract af te komen. Maar ze willen dan dat ik de rest van de maanden ga afkopen.
Ik hang dus al sinds oktober 2020 met de klantenservice aan de lijn, dit wil niks opschieten.
Ik heb een mail gestuurd dat ze niet leveren wat ze beloven dus dat ik het contract ontbind en dat ze niet meer hoeven te leveren en geen geld meer mogen afschrijven, maar na 2 weken nog geen reactie ontvangen.
ik heb ze bij de acm gemeld.
Ik wil weten welke stappen ik verder nog kan ondernemen?
Ik heb een onbeperkt internet abonment bij Vodafone. Zoals bekend is er een FUP, dus 5GB (bij vodafone) per dag en dan krijg je de eerste 1 GB automatisch erbij en vervolgens moet je via de app of website elke keer 1 GB erbij updaten. Die eerste 6 GB gaan goed, vervolgens moet ik na elke GB die ik bij app, als het lukt om de app te openen, mijn telefoon opnieuw opstarten en/of vliegtuigstand aan en uit zetten om gebruik te kunnen maken van die nieuw GB. In de praktijk komt het er dus op neer dat je na die 6 GB geen actie van meer dan 1 GB kan uitvoeren. Of tijdens een skype meeting moet ik mijn vergadering of gesprek afsluiten en mijn verbinding opnieuw opstarten om verder te gaan.
Ik ben al meer dan 7 maanden bezig om, of dit probleem opgelost te krijgen, vodafone is bekend met het probleem, of om van het contract af te komen. Maar ze willen dan dat ik de rest van de maanden ga afkopen.
Ik hang dus al sinds oktober 2020 met de klantenservice aan de lijn, dit wil niks opschieten.
Ik heb een mail gestuurd dat ze niet leveren wat ze beloven dus dat ik het contract ontbind en dat ze niet meer hoeven te leveren en geen geld meer mogen afschrijven, maar na 2 weken nog geen reactie ontvangen.
ik heb ze bij de acm gemeld.
Ik wil weten welke stappen ik verder nog kan ondernemen?