NTI Zeer slechte behandeling, nog steeds niet van af..
Geplaatst: 03 mei 2021 19:44
Taalstudie pakket aangekocht maar helaas was dit niet het product wat we zochten, lesstof startte bij 'Deel 2' in te geavanceerde vertaling.
Als omschrijving stond hierbij dat men een beetje de taal al zou moeten begrijpen zoals simpele zinnen 'Ik ben Piet'.
Dit was niet het geval, tevens was de gehele fysieke lesstof ook in dezelfde taal geschreven. Geen bijhorende vertaling 'van' > 'naar' aanwezig.
Bij inschrijven geen bevestiging ontvangen, na een dag gewacht te hebben zelf het Online portaal bevraagd door 'wachtwoord vergeten' te klikken.
Na wijzigen en wél in kunnen loggen was er een "fout" in het systeem waardoor de online lesstof niet bevraagd kon worden.
Kort hierna besloten het product en service te beeindigen. (Binnen opzegtermijn)
Bevestiging werd akkoord gezien per mail en fysieke lesstof is terug gestuurd.
Maanden later betalingsherinnering ontvangen omdat NTI het pakket nog niet ontvangen heeft.
NTI vraagt om het verzendbewijs welke in niet meer in mijn bezit heb te sturen, dit weggegooid te hebben na het lang geen bericht te hebben ontvangen van NTI.
We zitten nu vast aan het toch te moeten betalen van het gehele bedrag van +- 500 euro.
Getracht te bellen maar meerdere malen uitgekomen op de receptie. Besloten verder het contact te houden over de mail.
NTI dreigt nu met aanmaningen en wilt de situatie niet begrijpen, komt ook alsmaar met de vraag om het verzendingbewijs te laten zien én laatste paar mails die zijn verzonden kwam NTI wéér met de vraag of ik anders de dienst zou willen beëindigen.
Dit hebben we alvorens we überhaupt te lesstof hebben kunnen ervaren gedaan.
Inmiddels afgerond 70 euro kwijt aan deze onzin, hoe duur kost het produceren van het fysieke lesstof?
Als omschrijving stond hierbij dat men een beetje de taal al zou moeten begrijpen zoals simpele zinnen 'Ik ben Piet'.
Dit was niet het geval, tevens was de gehele fysieke lesstof ook in dezelfde taal geschreven. Geen bijhorende vertaling 'van' > 'naar' aanwezig.
Bij inschrijven geen bevestiging ontvangen, na een dag gewacht te hebben zelf het Online portaal bevraagd door 'wachtwoord vergeten' te klikken.
Na wijzigen en wél in kunnen loggen was er een "fout" in het systeem waardoor de online lesstof niet bevraagd kon worden.
Kort hierna besloten het product en service te beeindigen. (Binnen opzegtermijn)
Bevestiging werd akkoord gezien per mail en fysieke lesstof is terug gestuurd.
Maanden later betalingsherinnering ontvangen omdat NTI het pakket nog niet ontvangen heeft.
NTI vraagt om het verzendbewijs welke in niet meer in mijn bezit heb te sturen, dit weggegooid te hebben na het lang geen bericht te hebben ontvangen van NTI.
We zitten nu vast aan het toch te moeten betalen van het gehele bedrag van +- 500 euro.
Getracht te bellen maar meerdere malen uitgekomen op de receptie. Besloten verder het contact te houden over de mail.
NTI dreigt nu met aanmaningen en wilt de situatie niet begrijpen, komt ook alsmaar met de vraag om het verzendingbewijs te laten zien én laatste paar mails die zijn verzonden kwam NTI wéér met de vraag of ik anders de dienst zou willen beëindigen.
Dit hebben we alvorens we überhaupt te lesstof hebben kunnen ervaren gedaan.
Inmiddels afgerond 70 euro kwijt aan deze onzin, hoe duur kost het produceren van het fysieke lesstof?