Probleem met KPN interactieve tv
Geplaatst: 18 mei 2021 13:15
Hallo,
Al jaren heb ik een interactief tv abonnement van KPN, toen ik het net had afgesloten heette het pakket BRONS. Hier zat o.a. in het opnemen van programma's bij.
Voor 3 weken geleden heb ik een verhuizing doorgegeven binnen mijn woonplaats en er werd bij KPN gezegd dat ik mijn pakket BRONS niet mee kon nemen, maar dat ik dan een ander abonnement zou krijgen. Ik zei dat is prima als ik mijn onderdelen die in mijn huidige pakket zitten ook in het nieuwe pakket zitten ben ik helemaal blij. Dat is geen enkel probleem volgens de medewerker van de KPN, wel werd mij nog verteld dat ik ipv € 52,00 die ik per maand betaalde omhoog zou gaan ivm glasvezel. Ik zei ok, maar wat ga ik meer betalen? Het antwoord was € 65,00. Ik zei dat is best veel, maar in de regel was ik best tevreden over KPN en ik ging akkoord.
De installatie verliep verder ok tot het moment dat we tv wilden gaan kijken en wat bleek, geen enkel programma/film die we wilden gaan kijken konden we niet kijken omdat alles weg was? Programma's konden we ook niet opnemen? Ik maar weer bellen met de KPN en hier werd mij doodleuk verteld dat ik maar moest gaan betalen voor het opnemen, terwijl mij toe is gezegd dat ik dat in mijn pakket zou behouden. Ik heb een aantal dagen contact gehad met diverse mensen en telkens werd mij beloofd dat ze terug zouden bellen met een oplossing. Vandaag ook weer contact gehad en ze konden mij een korting van 3 maand geven op het opnemen pakket, maar niet gratis weer terug in het pakket stoppen, terwijl ze het hadden toegezegd. Ik vroeg kan ik met iemand praten die daar wel toe bevoegd is maar ook nu weer een negatief antwoord, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik ben al langer dan 20 jaar bij KPN en ik kan niet begrijpen dat klanten op deze manier worden behandeld. Heeft iemand hier ervaring mee of misschien wel een tip waar ik wel naar toe kan bellen ipv naar de klantenservice die niks kan en mag?
Gr. Roger
Al jaren heb ik een interactief tv abonnement van KPN, toen ik het net had afgesloten heette het pakket BRONS. Hier zat o.a. in het opnemen van programma's bij.
Voor 3 weken geleden heb ik een verhuizing doorgegeven binnen mijn woonplaats en er werd bij KPN gezegd dat ik mijn pakket BRONS niet mee kon nemen, maar dat ik dan een ander abonnement zou krijgen. Ik zei dat is prima als ik mijn onderdelen die in mijn huidige pakket zitten ook in het nieuwe pakket zitten ben ik helemaal blij. Dat is geen enkel probleem volgens de medewerker van de KPN, wel werd mij nog verteld dat ik ipv € 52,00 die ik per maand betaalde omhoog zou gaan ivm glasvezel. Ik zei ok, maar wat ga ik meer betalen? Het antwoord was € 65,00. Ik zei dat is best veel, maar in de regel was ik best tevreden over KPN en ik ging akkoord.
De installatie verliep verder ok tot het moment dat we tv wilden gaan kijken en wat bleek, geen enkel programma/film die we wilden gaan kijken konden we niet kijken omdat alles weg was? Programma's konden we ook niet opnemen? Ik maar weer bellen met de KPN en hier werd mij doodleuk verteld dat ik maar moest gaan betalen voor het opnemen, terwijl mij toe is gezegd dat ik dat in mijn pakket zou behouden. Ik heb een aantal dagen contact gehad met diverse mensen en telkens werd mij beloofd dat ze terug zouden bellen met een oplossing. Vandaag ook weer contact gehad en ze konden mij een korting van 3 maand geven op het opnemen pakket, maar niet gratis weer terug in het pakket stoppen, terwijl ze het hadden toegezegd. Ik vroeg kan ik met iemand praten die daar wel toe bevoegd is maar ook nu weer een negatief antwoord, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik ben al langer dan 20 jaar bij KPN en ik kan niet begrijpen dat klanten op deze manier worden behandeld. Heeft iemand hier ervaring mee of misschien wel een tip waar ik wel naar toe kan bellen ipv naar de klantenservice die niks kan en mag?
Gr. Roger