Pagina 1 van 1

Terugkijken/begin gemist bij T-Mobile Thuis

Geplaatst: 31 mei 2021 21:13
door brendavenlo
Ik heb al een tijd een internet/televisie-abonnement bij T-Mobile Thuis. In december 2020 kreeg ik een blij bericht van ze: ik zou een nieuw platform krijgen waardoor ik meer mogelijkheden zou krijgen met programma’s terugkijken en/of begin gemist. Helaas, vanaf die tijd zijn mijn mogelijkheden juist beperkt. Ik kan alleen nog maar “gewoon” televisie kijken. Bij iedere andere keus krijg ik een zwart beeld en kan ik alleen weer terug naar “normale” televisie als ik de stekker uit het kastje haal en opnieuw opstart. Ik ben al vanaf december bijna wekelijks aan het bellen, maar na 4 nieuwe kastjes en een nieuwe afstandsbediening ben ik nog geen stap verder. Ook op mijn officiële klachtenbureau wordt niet gereageerd. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb al aangegeven dat ik niet meer betaal maar dan krijg je meteen dreigmeldingen van incassokosten en daar zit ik nu ook weer niet op te wachten. Wie heeft de gouden tip voor mij?

Re: Terugkijken/begin gemist bij T-Mobile Thuis

Geplaatst: 01 jun 2021 12:41
door Seinhuis
Ik denk dat de enige oplossing is om over te stappen naar een andere provider. Informeer wat jou opzegtermijn is en ga naar een vergelijkingssite om te kijken naar welke provider je het beste kan.