| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio Lease WinstVerDriedubbelaar
-
Alper Celik
Legio Lease WinstVerDriedubbelaar
Geachte Heer/mevrouw, ik heb zo een 3 jaar terug een contract getekend met de Legio Lease WinstVerDriedubbelaar, maar ik heb nu nog 4 maanden te gaan en ik heb rond de 8000.- geinvesteerd. Ik krijg nu te horen dat ik zelfs na die 4 maanden een bedrag van 300.- euro erbij moet betalen, terwijl ik eigenlijk rond de 22000.- zou worden uitbetaald en op z'n minst zou ik mijn 9000.- weer terug krijgen, maar daar is geen sprake van zeggen ze. Ik hoop dat u wat kan met mijn verhaal, ik heb mijn contracten en mijn betalingsbewijzen allemaal bij de hand. Alvast bedankt, Alper Celik, Brahmsstraat 8, 2901 HG Capelle A/D IJssel
-
J.M. Hendriks
Re: Legio Lease WinstVerDriedubbelaar
Maastricht 16 april 2002
Ook ik heb bij Legio Lease nu precies 3 jaar geleden een overeenkomst Winstverdriedubbelaar afgesloten en ook hoogstwaarschijnlijk met een negatief resultaat.Mijn vraag is nu echter de afhandeling van de exacte eindafrekening. Moet ik hier mee accoord gaan en event. tekenen ,of zegt U wacht hier even mee i.v.m. de lopende acties tegen Legio Lease?Ook ik heb gereageerd op Radars oproep. Bij voorbaat hartelijk dank voor Uw antwoord. M. Hendriks
Ook ik heb bij Legio Lease nu precies 3 jaar geleden een overeenkomst Winstverdriedubbelaar afgesloten en ook hoogstwaarschijnlijk met een negatief resultaat.Mijn vraag is nu echter de afhandeling van de exacte eindafrekening. Moet ik hier mee accoord gaan en event. tekenen ,of zegt U wacht hier even mee i.v.m. de lopende acties tegen Legio Lease?Ook ik heb gereageerd op Radars oproep. Bij voorbaat hartelijk dank voor Uw antwoord. M. Hendriks
-
de Vries R
Ook wij hebben bij legio lease een winstverdriedubbelaar
afgesloten die binnenkort afloopt,wij hebben op de site van
legio onze resultaten eens bekeken maar dat viel vies tegen,
wat ik hieruit begrepen heb krijgen wij op dit moment 149 euro uitbetaald in plaats van minstens onze inleg van toen het contrakt afgesloten werd een bedrag van FL3600.
P.S wat mij betreft bedrog van de bovenste plank!!!
wat ik hieruit begrepen heb krijgen wij op dit moment 149 euro uitbetaald in plaats van minstens onze inleg van toen het contrakt afgesloten werd een bedrag van FL3600.
-
de Vries R
Ook wij hebben bij legio lease een winstverdriedubbelaar
wat ik hieruit begrepen heb krijgen wij op dit moment 149 euro uitbetaald in plaats van minstens onze inleg van toen het contract afgesloten werd een bedrag van FL3600.
wat ik hieruit begrepen heb krijgen wij op dit moment 149 euro uitbetaald in plaats van minstens onze inleg van toen het contract afgesloten werd een bedrag van FL3600.
-
i. de hoog
Ok wij hebben verleden jaar een contract afgesloten. met de woorden dat het nog nooit voor is gekomen dat je hoefd bij te betalen Net nu 5 minuten geleden heeft mijn man opgebeld en gevraagd hoe het er voor staat .Onze inleg is 350 gulden per maand.Ik ben gewoon een beetje uit het veld geslagen de stand is nu 5500,oo gulden in de min hopelijk gaat het in een jaar goed omhoog anders weet ik het niet .Ik heb ook begrepen dat je er op geen kant onderuit kan
-
Helma Maas
Ik heb zo'n 3 jaar geleden een contract voor de Winst Verdriedubbelaar afgesloten en ik heb gehoord van Legio Lease dat ik na mijn laatste termijn in juni maar liefst
€ 100,- krijg.
Hoezo Verdriedubbelaar!!!????
€ 100,- krijg.
Hoezo Verdriedubbelaar!!!????
-
Kluivingh
Ook ik heb 3 jaar geleden een bedrag gestort in de winstverdriedubbelaar. Volgens de huidige gegevens moet
ik zo rond september even € 300, bijbetalen.
Onbegrijpelijk
ik zo rond september even € 300, bijbetalen.
Onbegrijpelijk
-
N.Boersma
Ook ons contract loopt af over 3 maanden en zie het somber in. Heb mij aangemeld bij de stichting Legiolease verlies. Maar niets nog gehoord ook niet over evt, storting van 45 euro.Ik hoop dat we met zijn allen sterk staan en ten minste ons inleggeld terug krijgen.Want het leek zo mooi!!!
-
F.van Rooijen
Geachte meneer/mevrouw
Ik heb 3 jaar geleden een contract afgesloten met Legio Lease dat eind deze maand afloopt.Volgens Legio Lease is mijn contract,Winstvedriedubbelaar, FL6000.00 waard terwijl ik FL15000.00 heb geinwesteerd,de opties dat aan mij gegeven werd was als eerste voor een periode van minimaal 1 jaar door te gaan met natuurlik ook 1 jaar door te betalen,maar dan met 50% korting op de maandtermijnen,of verkopen en niet eens mijn inleeg terug krijgen zoals belooft of de aandelen van hun inkoopen,wat ik voor de vole bedraag moet ook nog betalen.
Ik wil graag weten wat ik hier mee kan doen.
Alvast bedankt Fernanda van Rooijen,West-Frieslandsingel 94
1705 DC Heerhugowaard TL-0725744158
Ik heb 3 jaar geleden een contract afgesloten met Legio Lease dat eind deze maand afloopt.Volgens Legio Lease is mijn contract,Winstvedriedubbelaar, FL6000.00 waard terwijl ik FL15000.00 heb geinwesteerd,de opties dat aan mij gegeven werd was als eerste voor een periode van minimaal 1 jaar door te gaan met natuurlik ook 1 jaar door te betalen,maar dan met 50% korting op de maandtermijnen,of verkopen en niet eens mijn inleeg terug krijgen zoals belooft of de aandelen van hun inkoopen,wat ik voor de vole bedraag moet ook nog betalen.
Ik wil graag weten wat ik hier mee kan doen.
Alvast bedankt Fernanda van Rooijen,West-Frieslandsingel 94
1705 DC Heerhugowaard TL-0725744158
-
R.Willems
Mensen wij zijn met ons allen bij de neus genomen door Legio. Wat Legio gedaan heeft, is ons aandelen aansmeren, die een abnormale hoogte hadden bereikt vóór de komst van de EURO. Inmiddels hebben deze aandelen hun normale of zelfs onder hun normale trent gaan liggen, hetgeen wil zeggen, dat het verlies als maar groter en groter wordt:immers de prijs van de jaarlijkse aankopen blijft gehandhaafd toen deze abnormaal hoog was, terwijl de werkelijke koers flink gezakt is, maar het verlies wordt gedekt door de leasing. Een voorbeeld Aegon bij aankoop 47.83 thans 24.70, de jaarlijkse aankoop is 143stuk à 47.83=6839.69 dus een verlies van 6839.69-3532.21=3307.48 die nooit meer ingehaald zal kunnen worden omdat, de uitzonderlijke situatie van de afscheid van de gulden zich niet meer zal voordoen. Eerlijk spel zou Legio gespeeld hebben, wanneer hij zijn producten alleen bij normale trent verkoopt en niet bij abnormale hoge koersen die toch zullen crechen. Nu strijkt Legio de inzet gelden op voor de interest van de leasings, tevens het verschil tussen de hoge aankoop koersen die gehandhaafd blijven en de huidige lage waarde. M.a.w hoe langer de contracten lopen des te groter de schulden worden, tenzij een wonder gebeurt dat de koersen agressief gaan stijgen, hetgeen uitgesloten is.
Legio speelt vals en is thans Multi Miljardair op de rug van de kleine spaarder. Wij moeten tegen aan, omdat wij overduidelijk een kat in de zak hebben gekregen.
Legio speelt vals en is thans Multi Miljardair op de rug van de kleine spaarder. Wij moeten tegen aan, omdat wij overduidelijk een kat in de zak hebben gekregen.
-
euro
Geachte heer Willems,
Misschien is het voor u verstandig om nog even een economie les te nemen en dan terug te keren naar dit forum om een zinnige reactie te plaatsen. De komst van de Euro heeft niets van doen met aandelen. Succes!
Misschien is het voor u verstandig om nog even een economie les te nemen en dan terug te keren naar dit forum om een zinnige reactie te plaatsen. De komst van de Euro heeft niets van doen met aandelen. Succes!
-
Bert Kamander
Maar een opmerking voor de heer Willems die overal op deze forums opduikt met treurige verhalen: als Legiolease had geweten hoe het koersverloop is, waarom zouden ze dan zaken doen met huilebalken als u? En waarom denkt u dat zij verdienen aan kelderende koersen? Dat is toch onzin. Ga iets leuks doen met u woede, vingerverven of zo.
Het beste,
Bert
Het beste,
Bert
-
R.Willems
Aan de Heer EURO en Bert Kamander,
Wat de EURO betreft: Medio jaar 2000 waren de koersen abnormaal hoog om een paar te noemen AEGON 47.83 nu 25.62
munico 42.19 nu 26.97 kon olie 70.84 nu 61.55
Slimme gast waarom dacht je dat, de koersen kelderden binnen minder dan een paar "maanden" voor het verdwijnen van de gulden en de komst van de euro. Dacht je dat de euro meer vertrouwen schonk dan de oude trouwe gulden? En dit is de reden dan ook dat we nu in de ellende zitten met Legio. Legio had voorkennis en goed geweten, dat wanneer hij NU zijn aandelen aan de man brengt aan deze extreem hoge koersen, dat ze spoedig zullen terug vallen naar hun normale gemiddelde en absoluut niets meer zullen opbrengen en zelfs onder de trentmatige gaan zitten, hetgeen bij betalen betekende. En zo geschiedde het KAMANDER. De grote bizarre truc, die kennelijk Legio de das zal omdoen is zijn egoïstische gulzigheid: Alles voor zich en niets voor een ander!
Legio heeft niet alleen aandelen uitgegeven aan abnormale hoge koersen, die spoedig terug zullen vallen naar hun gemiddelde, dus bedrog, maar tevens deze hoge prijzen te handhaven bij de jaarlijkse nieuwe aankopen voor de clienten:neem bijvoorbeeld KPN extreem prijs 14.46 thans 4.54, maar de aangerekende prijs tot NU toe is 14.46, terwijl deze aandelen practisch waardeloos zijn! Meer hoef ik niet te zeggen aan gluipers zoals Kamander. Nu mag je niet alleen je vingers gaan schilderen, maar tevens kan je de pot op. Huilerd, de ene keer huil je met de wolven mee en de andere keer trek je schaaps kleren aan en staat aan de kant van de gedupeerden. Wat voor prul ben je ben Bert Kamander?Trek nu je conclusie ik had meer economie gehad als julie beiden samen charlatans!!
Met oprechte groetjes,
Willems.
Wat de EURO betreft: Medio jaar 2000 waren de koersen abnormaal hoog om een paar te noemen AEGON 47.83 nu 25.62
munico 42.19 nu 26.97 kon olie 70.84 nu 61.55
Slimme gast waarom dacht je dat, de koersen kelderden binnen minder dan een paar "maanden" voor het verdwijnen van de gulden en de komst van de euro. Dacht je dat de euro meer vertrouwen schonk dan de oude trouwe gulden? En dit is de reden dan ook dat we nu in de ellende zitten met Legio. Legio had voorkennis en goed geweten, dat wanneer hij NU zijn aandelen aan de man brengt aan deze extreem hoge koersen, dat ze spoedig zullen terug vallen naar hun normale gemiddelde en absoluut niets meer zullen opbrengen en zelfs onder de trentmatige gaan zitten, hetgeen bij betalen betekende. En zo geschiedde het KAMANDER. De grote bizarre truc, die kennelijk Legio de das zal omdoen is zijn egoïstische gulzigheid: Alles voor zich en niets voor een ander!
Legio heeft niet alleen aandelen uitgegeven aan abnormale hoge koersen, die spoedig terug zullen vallen naar hun gemiddelde, dus bedrog, maar tevens deze hoge prijzen te handhaven bij de jaarlijkse nieuwe aankopen voor de clienten:neem bijvoorbeeld KPN extreem prijs 14.46 thans 4.54, maar de aangerekende prijs tot NU toe is 14.46, terwijl deze aandelen practisch waardeloos zijn! Meer hoef ik niet te zeggen aan gluipers zoals Kamander. Nu mag je niet alleen je vingers gaan schilderen, maar tevens kan je de pot op. Huilerd, de ene keer huil je met de wolven mee en de andere keer trek je schaaps kleren aan en staat aan de kant van de gedupeerden. Wat voor prul ben je ben Bert Kamander?Trek nu je conclusie ik had meer economie gehad als julie beiden samen charlatans!!
Met oprechte groetjes,
Willems.
-
inge
mijn advies is niets te teken .mijn aandelen lopen deze maand af 24000 gulden zijn we kwijt kreeg een brief van legio dat ik moest bij betalen .zijn gaven drie mogenlijk heden.verlengen...uitleveren...verkoopaandelen..plus teken dat zij nog geld te goed hebben en dat is iets wat ik niet doe nergens reageer ik op .heb alle papieren en overeenkomsten op gestuurd naar de advocaat en die zoekt het maar uit.ze krijgen niets meer ze hebben genoeg gestolen inge hoop dat meer mensen dit doen
-
M V KEMPEN
L.S.
Ik heb afgelopen 16 mei een postuk(aangetekend) op moeten halen van Legio Lease.
Ze beschreven daar mijn eindafrekening van de winstverdriedubbelaar.Wilde ik doorgaan moest ik voor 15 mei reageren, terwijl notabene hij op 16 mei werd bezorgd.
Ik kan nu niet doorgaan (met hoop op beter tijden) en zal nu waarschijnelijk geld moeten bijbetalen.
Telefonisch is mij enige tijd ook toegezegd dat ik door kaon gaan met hetzelfde maadbedrag. Nu moet ik eerst alles aflossen en hierop reageren voor 15 mei eventueel terwijl ik de brief pas op 16 mei ontvangen heb (paraaf van postbode aanwezig).
Wat kan ik nu het beste doen ??
Ik heb afgelopen 16 mei een postuk(aangetekend) op moeten halen van Legio Lease.
Ze beschreven daar mijn eindafrekening van de winstverdriedubbelaar.Wilde ik doorgaan moest ik voor 15 mei reageren, terwijl notabene hij op 16 mei werd bezorgd.
Ik kan nu niet doorgaan (met hoop op beter tijden) en zal nu waarschijnelijk geld moeten bijbetalen.
Telefonisch is mij enige tijd ook toegezegd dat ik door kaon gaan met hetzelfde maadbedrag. Nu moet ik eerst alles aflossen en hierop reageren voor 15 mei eventueel terwijl ik de brief pas op 16 mei ontvangen heb (paraaf van postbode aanwezig).
Wat kan ik nu het beste doen ??
-
Bert Kamander
Meneer Willems,
Wat bedoelt u in hemelsnaam met
"Trek nu je conclusie ik had meer economie gehad als julie beiden samen charlatans!!"
Ik kan er werkelijk geen wijs uit. Weer die emoties niet in de hand? Spijtig, ander zou het misschien nog best interssant babbelen zijn met u.
Mooi woord trouwens 'charlatans'! U leert elke avond 5 woordjes uit de Van Dale begrijp ik? En u bent al bij de 'C'? Gaat goed, chapeau (heeft u net geleerd als het goed is).
Bedankt voor de oprechte groetjes en natuurlijk krijg je ze terug van jouw eigen Bert Kamander.
Wat bedoelt u in hemelsnaam met
"Trek nu je conclusie ik had meer economie gehad als julie beiden samen charlatans!!"
Ik kan er werkelijk geen wijs uit. Weer die emoties niet in de hand? Spijtig, ander zou het misschien nog best interssant babbelen zijn met u.
Mooi woord trouwens 'charlatans'! U leert elke avond 5 woordjes uit de Van Dale begrijp ik? En u bent al bij de 'C'? Gaat goed, chapeau (heeft u net geleerd als het goed is).
Bedankt voor de oprechte groetjes en natuurlijk krijg je ze terug van jouw eigen Bert Kamander.
-
R.Willems
Bert Kamander, je ben verdraagzaamheid en begrip voor debielen onwaardig!
-
Bert Kamander
Ik quote: "Bert Kamander, je ben verdraagzaamheid en begrip voor debielen onwaardig!"
Dus je vindt dat ik het niet waard ben jou te begrijpen? Ik eigenlijk ook. Er zijn natuurlijk grenzen aan mijn begrip voor de medemens. Wat ben je toch een heerlijk ruimdenkend mens, Meneer Willems. Ik ben dolblij u ontmoet te hebben.
Sterkte hoor en blijf reageren, dat maakt het wel zo leuk!
Bert
Dus je vindt dat ik het niet waard ben jou te begrijpen? Ik eigenlijk ook. Er zijn natuurlijk grenzen aan mijn begrip voor de medemens. Wat ben je toch een heerlijk ruimdenkend mens, Meneer Willems. Ik ben dolblij u ontmoet te hebben.
Sterkte hoor en blijf reageren, dat maakt het wel zo leuk!
Bert
-
R.Willems
Echt iets uit de oude doos, die Kamander Bert: het verdraaien, en dàn verziekt door arrogantie, triomfantelijk de borst naar voren steken. Heeft niets geleerd én niets vergeten, méér mensen moeten kennelijk voor hem sterven!!
Onwaardigheid zelve, het is te hopen, dat het bloedgeld dat hij van Legio krijgt, voldoende zal zijn voor de giftbeker! R.W.
Onwaardigheid zelve, het is te hopen, dat het bloedgeld dat hij van Legio krijgt, voldoende zal zijn voor de giftbeker! R.W.
-
harry
Beste heer Willems en Kamander,
Jullie gefit tegen elkaar loopt uit de hand.
Ik geloof niet dat dit forum hiervoor bestend is.
De meeste mensen proberen een nuttig advies te krijgen van een ander in deze ellende.
Mijn kontrakt loopt begin juni af en ik moet fors bijbetalen en ben de inleg van f 18.000,- ook kwijt.
Het houd me de hele dag bezig, maar toch denk ik dat ik stop, want nog minstens een jaar deze onzekereheid daar wordt ik gek van.
Zou dit een verstandige beslissing zijn?? wat zeggen de heren experts hiervan?
Harry
Jullie gefit tegen elkaar loopt uit de hand.
Ik geloof niet dat dit forum hiervoor bestend is.
De meeste mensen proberen een nuttig advies te krijgen van een ander in deze ellende.
Mijn kontrakt loopt begin juni af en ik moet fors bijbetalen en ben de inleg van f 18.000,- ook kwijt.
Het houd me de hele dag bezig, maar toch denk ik dat ik stop, want nog minstens een jaar deze onzekereheid daar wordt ik gek van.
Zou dit een verstandige beslissing zijn?? wat zeggen de heren experts hiervan?
Harry