Het leed dat Kwantum heet
Geplaatst: 10 jun 2021 23:11
Mijn naam is Angélique en ik ben woonachtig in Vlissingen, op 29 januari van dit jaar ben ik 50 jaar oud geworden.
Mijn familie en vrienden hebben allemaal geld bij elkaar gelegd om mijn al 25 jaar oude vloer eindelijk eens te vervangen.
Een prachtcadeau!
Op 18 april vloer, ondervloer en plinten uitgezocht bij Kwantum Middelburg.
Levering van de vloer 21 mei en legdatum 31 mei.
Op 21 mei staat de expediteur van de Kwantum 2 man sterk voor mijn deur, met slechts plinten en een ondervloer en de mededeling dat de vloer niet geleverd kan worden.
Compleet verbouwereerd bel ik naar het hoofdkantoor van Kwantum, waar zij mij vertellen dat de door mij uitgekozen vloer niet eens aan mij verkocht had mogen worden, daar het uit het assortiment is?
Zij gaan dit even uitzoeken en zullen mij later terugbellen, maar dit duurt en duurt na 2 nog belletjes naar Kwantum Middelburg belt het hoofdkantoor dat ik niet meer naar Kwantum Middelburg hoef te bellen.
Het is opgelost, want het filiaal Middelburg heeft de vloer zelf nog op voorraad.
Leveringsdatum nu is 28 mei, legdatum blijft 31 mei.
Op een zaterdag 22 mei krijg ik een mailtje waarin staat dat de transporteur op dinsdag 25 mei langskomt?
IWeekend en 2e Pinksterdag geen ruggespraak mogelijk dus vrij geregeld, 22 mei komt de expediteur met alleen een doosje met plakspullen voor de vloer.
Waar is mijn vloer?
Hij wist van niks, had alleen dit doosje voor mij?
Weer naar Kwantum Middelburg, de eerste medewerkster hoort mij aan en toont mij dat er nog voldoende pakketten zijn van de vloer die ik wil en nouja als ik zeker wil weten dat ze bij mij thuis komen dat ik ze anders nu meteen uit de winkel mee kan nemen, nee bedankt.
De manager komt erbij is verbaasd over het verhaal, maar dat hij echt 21 pakken laminaat achter heeft liggen die vrijdag wordt gebracht. En dat anders de stoffeerders het maandag mee kunnen nemen, daar de pakketten in een verwarmde ruimte liggen.
28 mei wordt het pallet met de pakketten voor mijn deur afgeleverd.
31 mei, de stoffeerders komen rond half 4 aan, om 16.15u roept een van de stoffeerders of ik naar beneden wil komen, de pakketten zijn niet gelijk.
Ik heb 8 pakken met een blauwe groef en 8 pakken zonder blauwe groef en hij heeft 5 pakken met groef al in mijn woonkamer gelegd en kan niet verder?
Bellen naar Kwantum Middelburg, mevrouw zegt mij; ‘Ja ik hoor u, maar het is Op = op laminaat’.
Nee sorry dit was geen op=op laminaat toen ik het vorige maand kocht!
Zij kon niets voor mij doen en het hoofdkantoor ook niet want 17.00u alles is dicht.
01 juni heen en weer gebeld over het laminaat en het hoofdkantoor kwam met de oplossing dat de al gelegde vloer eruit gehaald wordt en ik dus een andere vloer mag uitzoeken.
Naar Kwantum Middelburg gereden, maar de manager heeft ook met het hoofdkantoor gebeld en een nieuwe vloer uitkiezen is geen optie daar hij in zijn winkel nog voldoende pakketten heeft liggen en de al reeds uitgekozen vloer, de vloer is die mijn richting op komt op 8 juni!
8 juni, ik moet dan weer vrij vragen en ondertussen zit ik in een lege woonkamer met een halve vloer?
Het is dat of dat ik het zelf mee neem dan en de vloer leggen ja dat wordt rond 18 juni of later??!!
Dit menen jullie niet?
Weer bellen met het hoofdkantoor voor een mogelijke oplossing want, hoe dan?
We hebben contact, begrip, maar geen oplossing. In de ochtend wordt aan mijn zoon verteld dat ze mijn dossier als spoed zullen behandelen en ik zal die dag nog terug gebeld worden.
Om half 5 nog niet gebeld dus bel ik zelf nog maar eens en de dame aan de lijn biedt excuses en de mogelijkheid dat mijn dossier op Spoed gezet wordt, ja helaas is dat vanmorgen dus niet gedaan?
0p 2 juni bellen ze en de vloer wordt op 11 juni geleverd en de oude vloer wordt meegenomen.
Op 10 juni krijg ik een sms dat de vloer gelegd gaat worden op 8 juli 2021, weer bellen met het hoofdkantoor dit kan toch niet?
Nee sorry geen andere mogelijkheid.
Ik zoek hulp bij Kwantum Middelburg, dit kan toch niet?
Nee sorry geen andere mogelijkheid hier moet ik het maar mee doen?
Nou mevrouw misschien kunt u het zelf leggen, dan geven wij de legkosten wel terug als compensatie….
Ik heb toch betaald voor die service wat is dit?
Ik heb hier geen woorden voor!
Ik ben zo gestrestst en heb zelfs openlijk gehuild in de winkel omdat ik gewoon niet kan geloven dat het zo moet gaan????
En ik kan het wachtmuziekje tijdens het minstens 15 minuten in de wacht staan elk telefoontje weer ook niet meer aanhoren!!
Help?
Met vriendelijke groeten Angélique
Mijn familie en vrienden hebben allemaal geld bij elkaar gelegd om mijn al 25 jaar oude vloer eindelijk eens te vervangen.
Een prachtcadeau!
Op 18 april vloer, ondervloer en plinten uitgezocht bij Kwantum Middelburg.
Levering van de vloer 21 mei en legdatum 31 mei.
Op 21 mei staat de expediteur van de Kwantum 2 man sterk voor mijn deur, met slechts plinten en een ondervloer en de mededeling dat de vloer niet geleverd kan worden.
Compleet verbouwereerd bel ik naar het hoofdkantoor van Kwantum, waar zij mij vertellen dat de door mij uitgekozen vloer niet eens aan mij verkocht had mogen worden, daar het uit het assortiment is?
Zij gaan dit even uitzoeken en zullen mij later terugbellen, maar dit duurt en duurt na 2 nog belletjes naar Kwantum Middelburg belt het hoofdkantoor dat ik niet meer naar Kwantum Middelburg hoef te bellen.
Het is opgelost, want het filiaal Middelburg heeft de vloer zelf nog op voorraad.
Leveringsdatum nu is 28 mei, legdatum blijft 31 mei.
Op een zaterdag 22 mei krijg ik een mailtje waarin staat dat de transporteur op dinsdag 25 mei langskomt?
IWeekend en 2e Pinksterdag geen ruggespraak mogelijk dus vrij geregeld, 22 mei komt de expediteur met alleen een doosje met plakspullen voor de vloer.
Waar is mijn vloer?
Hij wist van niks, had alleen dit doosje voor mij?
Weer naar Kwantum Middelburg, de eerste medewerkster hoort mij aan en toont mij dat er nog voldoende pakketten zijn van de vloer die ik wil en nouja als ik zeker wil weten dat ze bij mij thuis komen dat ik ze anders nu meteen uit de winkel mee kan nemen, nee bedankt.
De manager komt erbij is verbaasd over het verhaal, maar dat hij echt 21 pakken laminaat achter heeft liggen die vrijdag wordt gebracht. En dat anders de stoffeerders het maandag mee kunnen nemen, daar de pakketten in een verwarmde ruimte liggen.
28 mei wordt het pallet met de pakketten voor mijn deur afgeleverd.
31 mei, de stoffeerders komen rond half 4 aan, om 16.15u roept een van de stoffeerders of ik naar beneden wil komen, de pakketten zijn niet gelijk.
Ik heb 8 pakken met een blauwe groef en 8 pakken zonder blauwe groef en hij heeft 5 pakken met groef al in mijn woonkamer gelegd en kan niet verder?
Bellen naar Kwantum Middelburg, mevrouw zegt mij; ‘Ja ik hoor u, maar het is Op = op laminaat’.
Nee sorry dit was geen op=op laminaat toen ik het vorige maand kocht!
Zij kon niets voor mij doen en het hoofdkantoor ook niet want 17.00u alles is dicht.
01 juni heen en weer gebeld over het laminaat en het hoofdkantoor kwam met de oplossing dat de al gelegde vloer eruit gehaald wordt en ik dus een andere vloer mag uitzoeken.
Naar Kwantum Middelburg gereden, maar de manager heeft ook met het hoofdkantoor gebeld en een nieuwe vloer uitkiezen is geen optie daar hij in zijn winkel nog voldoende pakketten heeft liggen en de al reeds uitgekozen vloer, de vloer is die mijn richting op komt op 8 juni!
8 juni, ik moet dan weer vrij vragen en ondertussen zit ik in een lege woonkamer met een halve vloer?
Het is dat of dat ik het zelf mee neem dan en de vloer leggen ja dat wordt rond 18 juni of later??!!
Dit menen jullie niet?
Weer bellen met het hoofdkantoor voor een mogelijke oplossing want, hoe dan?
We hebben contact, begrip, maar geen oplossing. In de ochtend wordt aan mijn zoon verteld dat ze mijn dossier als spoed zullen behandelen en ik zal die dag nog terug gebeld worden.
Om half 5 nog niet gebeld dus bel ik zelf nog maar eens en de dame aan de lijn biedt excuses en de mogelijkheid dat mijn dossier op Spoed gezet wordt, ja helaas is dat vanmorgen dus niet gedaan?
0p 2 juni bellen ze en de vloer wordt op 11 juni geleverd en de oude vloer wordt meegenomen.
Op 10 juni krijg ik een sms dat de vloer gelegd gaat worden op 8 juli 2021, weer bellen met het hoofdkantoor dit kan toch niet?
Nee sorry geen andere mogelijkheid.
Ik zoek hulp bij Kwantum Middelburg, dit kan toch niet?
Nee sorry geen andere mogelijkheid hier moet ik het maar mee doen?
Nou mevrouw misschien kunt u het zelf leggen, dan geven wij de legkosten wel terug als compensatie….
Ik heb toch betaald voor die service wat is dit?
Ik heb hier geen woorden voor!
Ik ben zo gestrestst en heb zelfs openlijk gehuild in de winkel omdat ik gewoon niet kan geloven dat het zo moet gaan????
En ik kan het wachtmuziekje tijdens het minstens 15 minuten in de wacht staan elk telefoontje weer ook niet meer aanhoren!!
Help?
Met vriendelijke groeten Angélique