LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21
PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Graag zou ik advies en ervaringen willen horen van andere consumenten. Ik heb dit onderwerp ook reeds ingestuurd bij Radar zelf.
Op 28 mei heeft mijn bezorger mijn aantekende pakket bij de buren afgeleverd en zelf getekend. De volgende dag heb ik gevraagd om dit in het vervolg niet meer te doen, omdat ik het niet voor niets aangetekend laat leveren. Bezorger werd vrijwel direct verbaal agressief, begon te schelden, en werd zeer dreigend. Hiermee is het allemaal begonnen.
Hierover contact opgenomen met PostNL. Klacht ingediend.
Sindsdien heeft hij 2 weken lang standaard mijn pakketten naar het PostNL punt gebracht, zonder aan mijn deur te komen. Hem in de wijk meermaals hierop aangesproken en gevraagd het alsjeblieft bij mij te bezorgen. Hij gaf aan dit te blijven doen, omdat dat mag bij zeikerds en ondankbare wijven zoals ik. Iedere keer is hij direct aan het schelden en vlakbij mijn gezicht komen schreeuwen.
Continue heb ik voor ieder voorval op advies van de klantenservice een klacht ingediend.
PostNL kon ook inzien dat hij binnen 5 minuten na vertrek depot al aangaf dat wij niet thuis waren.
Na 2 weken bracht hij mijn pakketten wel thuis, maar zette hij dit voor de deur als ik niet thuis was (soms stond het er een hele nacht), gooide het naar mij toe als ik in de deuropening stond vanaf de straat (ca 1,5 meter) of belt bewust aan terwijl er een briefje op de bel hangt met de vraag aan te kloppen omdat mijn peuter slaapt. Kortom, allerlei pesterijen. (Inmiddels brengt hij het weer naar een PostNL punt).
Bij aanspreken geeft hij aan hier niet mee te gaan stoppen en alles te gaan doen om het ons moeilijk te maken.
Afgelopen weekend hebben wij vriendelijk gevraagd om met ons in gesprek te gaan, om hier een einde aan te maken. Hij geeft hierop aan dat hij dat niet wil, dat wij idioten zijn en dat hij voor altijd zo door blijft gaan.
Uiteindelijk naar het depot gereden. Hier telefonisch met leidinggevende gesproken. Deze geeft aan dat bezorger zegt dat klachten niet waar zijn, en daarmee is de kous dan ook afgedaan. Ze doen er verder niets aan. Telefonisch kom je niet verder dan de klantenservice. Wij zijn een keer gebeld door de backoffice, die zet weer wat door, en vervolgens krijg je de standaardmail 'klacht is afgehandeld, bezorger is aangesproken'.
Brieven, logboeken, foto's, het lijkt allemaal geen zin te hebben bij PostNL. Zij nemen de bezorger hoe dan ook in bescherming.
Geschillencommissie kan niets doen omdat wij ontvangers zijn, en zij handelen alleen voor verzenders.
Wij zijn ten einde raad.
Notitie: inmiddels zitten we op 20+ ingediende klachten. Wij hebben veel pakketten ontvangen (en nog steeds) door een aankomende verbouwing, daarom speelt dit zeker wel 5x per week.
Op 28 mei heeft mijn bezorger mijn aantekende pakket bij de buren afgeleverd en zelf getekend. De volgende dag heb ik gevraagd om dit in het vervolg niet meer te doen, omdat ik het niet voor niets aangetekend laat leveren. Bezorger werd vrijwel direct verbaal agressief, begon te schelden, en werd zeer dreigend. Hiermee is het allemaal begonnen.
Hierover contact opgenomen met PostNL. Klacht ingediend.
Sindsdien heeft hij 2 weken lang standaard mijn pakketten naar het PostNL punt gebracht, zonder aan mijn deur te komen. Hem in de wijk meermaals hierop aangesproken en gevraagd het alsjeblieft bij mij te bezorgen. Hij gaf aan dit te blijven doen, omdat dat mag bij zeikerds en ondankbare wijven zoals ik. Iedere keer is hij direct aan het schelden en vlakbij mijn gezicht komen schreeuwen.
Continue heb ik voor ieder voorval op advies van de klantenservice een klacht ingediend.
PostNL kon ook inzien dat hij binnen 5 minuten na vertrek depot al aangaf dat wij niet thuis waren.
Na 2 weken bracht hij mijn pakketten wel thuis, maar zette hij dit voor de deur als ik niet thuis was (soms stond het er een hele nacht), gooide het naar mij toe als ik in de deuropening stond vanaf de straat (ca 1,5 meter) of belt bewust aan terwijl er een briefje op de bel hangt met de vraag aan te kloppen omdat mijn peuter slaapt. Kortom, allerlei pesterijen. (Inmiddels brengt hij het weer naar een PostNL punt).
Bij aanspreken geeft hij aan hier niet mee te gaan stoppen en alles te gaan doen om het ons moeilijk te maken.
Afgelopen weekend hebben wij vriendelijk gevraagd om met ons in gesprek te gaan, om hier een einde aan te maken. Hij geeft hierop aan dat hij dat niet wil, dat wij idioten zijn en dat hij voor altijd zo door blijft gaan.
Uiteindelijk naar het depot gereden. Hier telefonisch met leidinggevende gesproken. Deze geeft aan dat bezorger zegt dat klachten niet waar zijn, en daarmee is de kous dan ook afgedaan. Ze doen er verder niets aan. Telefonisch kom je niet verder dan de klantenservice. Wij zijn een keer gebeld door de backoffice, die zet weer wat door, en vervolgens krijg je de standaardmail 'klacht is afgehandeld, bezorger is aangesproken'.
Brieven, logboeken, foto's, het lijkt allemaal geen zin te hebben bij PostNL. Zij nemen de bezorger hoe dan ook in bescherming.
Geschillencommissie kan niets doen omdat wij ontvangers zijn, en zij handelen alleen voor verzenders.
Wij zijn ten einde raad.
Notitie: inmiddels zitten we op 20+ ingediende klachten. Wij hebben veel pakketten ontvangen (en nog steeds) door een aankomende verbouwing, daarom speelt dit zeker wel 5x per week.
- J. Deltoer
- Berichten: 3741
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Beste antwoord
Gekozen door Lauraa1995
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
U heeft gewoon heel erg pech met deze bezorger en hij lijkt onaantastbaar omdat postnl veel te bang is om op racisme en islamofobie afgerekend te worden. Dat u puur omdat u vrouw bent daardoor nu minderwaardig wordt bevonden en dat dit door postnl getolereerd wordt vind ik een grote schande wat niet in Nederland zou moeten mogen voorkomen. Ik wens u sterkte. Daar hebt u niets aan, maar als ik sommige andere nare berichten lees hoop ik u hiermede een hart onder de riem te steken.
-
- Berichten: 13064
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Besteld u steeds bij dezelfde webwinkel of bij verschillende? Mocht u bij een wat groter bedrijf bestellen, dan hebben die een vaste procedure omtrent bezorgingen. Klachten worden daar verzameld en regelmatig is er contact tussen de verkoper en PostNL (of welke bezorgdienst dan ook) waarbij de klachten op managementniveau besproken worden. Wellicht is dat een insteek om de klacht bespreekbaar te maken. Één klacht doet dan niet zo veel, maar mochten er meer klachten komen (en die hebt u) dan is dat een reden voor PostNL om wel actie te ondernemen. Zij willen namelijk ook de grotere klanten behouden.
Als ontvanger zelf de weg omhoog zoeken binnen PostNL is nagenoeg onmogelijk. Wellicht lukt het dan wel via de verkoper.
Als ontvanger zelf de weg omhoog zoeken binnen PostNL is nagenoeg onmogelijk. Wellicht lukt het dan wel via de verkoper.
Lauraa1995
, Moneyman
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Krijg een beetje een dejavu gevoel bij dit topic, volgens mij heeft dit verhaal hier al een keer exact zo gestaan. ( daarbij zeg ik niet dat het hetzelfde is)
Ben eigenlijk heel nieuwsgierig naar het verhaal van de bezorger.
Lijkt mij toch echt niet dat hij er naar 20+ klachten niks van zou horen.
Wat is de toon van TS
Ben eigenlijk heel nieuwsgierig naar het verhaal van de bezorger.
Lijkt mij toch echt niet dat hij er naar 20+ klachten niks van zou horen.
Wat is de toon van TS
-
- Berichten: 13064
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Er is inderdaad een soortgelijk topic, maar dat ging om de bezorging van flessen wijn en een ziek kind in bed.
-
- Berichten: 33205
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Maar Lauraa, wat is nu precies je vraag aan het forum? Wij kunnen dit ook niet oplossen voor je. Plus dat we het maar van één kant horen. Zijn er meer mensen in de straat die problemen met deze bezorger hebben? Of mensen in het depot?
Overigens, dat de bezorger momenteel zelf tekent is overal, dat is vanwege Corona. Aangetekend of niet, daar zul je het toch mee moeten doen.
Overigens, dat de bezorger momenteel zelf tekent is overal, dat is vanwege Corona. Aangetekend of niet, daar zul je het toch mee moeten doen.
sjohie
vindt dit leuk
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Misschien de “gesprekken” met die bezorger eens opnemen en zijn handelingen filmen?
Lauraa1995
vindt dit leuk
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Zo mogelijk een pakketkluis installeren bij de voordeur, dan hoeft er geen contact plaats te vinden en zou het ook geen probleem hoeven te geven als u niet thuis bent.
Echter, ook hiermee bent en blijft u afhankelijk van het gedrag van de bezorger.
Echter, ook hiermee bent en blijft u afhankelijk van het gedrag van de bezorger.
Lauraa1995
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12014
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Ik begrijp u. Dit is zo vervelend en ergerlijk!Lauraa1995 schreef: ↑14 jul 2021 21:38(...)Wij zijn ten einde raad.
Notitie: inmiddels zitten we op 20+ ingediende klachten. Wij hebben veel pakketten ontvangen (en nog steeds) door een aankomende verbouwing, daarom speelt dit zeker wel 5x per week.
In uw geval zou ik ervoor kiezen om de pakketjes op een ophaalpunt af te laten leveren.
Zeker omdat er meerdere keren per week een pakketje wordt verwacht.
U kunt dan bv 1 of 2x p.w naar dat ophaalpunt gaan en heeft u alles in één keer.
Lauraa1995
en Meiklokje
vinden dit leuk
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
20+ klachten is wel heul veul, of u heeft net de meest ongelukkige lompe bezorger van heel PostNL, of er is toch iets van een niet matchend verwachtingspatroon, oa ingevolge corona mbt het door de bezorger tekenen. Wat het is, is voor ons op basis van dit eenzijdige relaas, niks zinnigs over te zeggen.
Kortste klap is bestellen bij webwinkels die niet met PostNL bezorgen.
Kortste klap is bestellen bij webwinkels die niet met PostNL bezorgen.
-
- Berichten: 1068
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Ik zou de volgende keer iemand verdekt laten opstellen en alles laten filmen. Daarna weer de postbezorger aanspreken. Mocht dit weer uitdraaien op een verbaal "gevecht" dan hebt u daarvan in ieder geval een bewijs en de uitspraken van de bezorger.
U kunt ook kijken voor een kleine camera die u onzichtbaar op u kleding kunt bevestigen. Ook dan hebt u in ieder geval een bewijs waar PostNL niet omheen kan.
Als dit zou leiden tot het ontslag van de postbezorger dan is dat maar zo, dan is het gewoon eigen schuld.
Als de postbode de volgende keer wederom de pakket niet bezorgt gewoon klagen bij de webshop dat u het pakket niet hebt ontvangen en dat de webshop maar moet zorgen voor een juiste levering. Net zolang klagen en eisen totdat de webshop het zat is en zelf met PostNL in gesprek gaat. Elke klacht waar een webshop achteraan moet gaan of opnieuw moet leveren kost hun extra tijd en geld.
Uiteraard wel bestellen bij een webshop die is aangesloten bij de geschillencommissie. Mocht de webshop besluiten dat u vanwege de klachten niet meer mag bestellen kunt u altijd nog naar de geschillencommissie.
In dit geval is het een kwestie van lange adem, stug volhouden en niet opgeven.
U kunt ook kijken voor een kleine camera die u onzichtbaar op u kleding kunt bevestigen. Ook dan hebt u in ieder geval een bewijs waar PostNL niet omheen kan.
Als dit zou leiden tot het ontslag van de postbezorger dan is dat maar zo, dan is het gewoon eigen schuld.
Als de postbode de volgende keer wederom de pakket niet bezorgt gewoon klagen bij de webshop dat u het pakket niet hebt ontvangen en dat de webshop maar moet zorgen voor een juiste levering. Net zolang klagen en eisen totdat de webshop het zat is en zelf met PostNL in gesprek gaat. Elke klacht waar een webshop achteraan moet gaan of opnieuw moet leveren kost hun extra tijd en geld.
Uiteraard wel bestellen bij een webshop die is aangesloten bij de geschillencommissie. Mocht de webshop besluiten dat u vanwege de klachten niet meer mag bestellen kunt u altijd nog naar de geschillencommissie.
In dit geval is het een kwestie van lange adem, stug volhouden en niet opgeven.
Laatst gewijzigd door Ik_weet_niet_alles op 15 jul 2021 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Lauraa1995
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1068
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Dat is niet correct. Dit staat op de site van Post.nl:witte angora schreef: ↑15 jul 2021 10:55Maar Lauraa, wat is nu precies je vraag aan het forum? Wij kunnen dit ook niet oplossen voor je. Plus dat we het maar van één kant horen. Zijn er meer mensen in de straat die problemen met deze bezorger hebben? Of mensen in het depot?
Overigens, dat de bezorger momenteel zelf tekent is overal, dat is vanwege Corona. Aangetekend of niet, daar zul je het toch mee moeten doen.
Wie mag tekenen voor ontvangst?
Is de geadresseerde zelf niet thuis? Dan mag een volwassen huisgenoot of gemachtigde ook tekenen voor ontvangst.
Een postbezorger is in ieder geval nooit een huisgenoot of gemachtigd. Alleen de geadresseerde mag iemand machtigen. Als de postbezorger tekent voor ontvangst is dat simpelweg valsheid in geschrifte en strafbaar.
TS kan bij PostNL de stukken opvragen wie getekend heeft voor ontvangst van het pakket. Het is aan PostNL om aan te tonen dat degene die getekend heeft ook gerechtigd was om te tekenen. Als TS daar werk van maakt dan kan PostNL zich er niet zomaar van afmaken omdat er een strafbaar feit is gepleegd. TS heeft niet getekend en heeft de buren niet gemachtigd. Evenmin zijn de buren huisgenoten van TS.
Lauraa1995
vindt dit leuk
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Postnl zegt ivm corona het volgende:
Voor een contactloze bezorging, vragen we je een geldig legitimatiebewijs bij de hand te hebben. Geef de drie laatste tekens hiervan door aan onze bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van het pakket.
Dus de postbezorger tekent dus zeker wel zelf maar met de nummers van uw id.
Voor een contactloze bezorging, vragen we je een geldig legitimatiebewijs bij de hand te hebben. Geef de drie laatste tekens hiervan door aan onze bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van het pakket.
Dus de postbezorger tekent dus zeker wel zelf maar met de nummers van uw id.
Lauraa1995
vindt dit leuk
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Ook dat is niet juist. De postbezorger mag wel degelijk tekenen voor ontvangst - met de laatste drie cijfers van je legitimatiebewijs.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑15 jul 2021 14:40Dat is niet correct. Dit staat op de site van Post.nl:witte angora schreef: ↑15 jul 2021 10:55Overigens, dat de bezorger momenteel zelf tekent is overal, dat is vanwege Corona. Aangetekend of niet, daar zul je het toch mee moeten doen.
Wie mag tekenen voor ontvangst?
Is de geadresseerde zelf niet thuis? Dan mag een volwassen huisgenoot of gemachtigde ook tekenen voor ontvangst.
Een postbezorger is in ieder geval nooit een huisgenoot of gemachtigd. Alleen de geadresseerde mag iemand machtigen. Als de postbezorger tekent voor ontvangst is dat simpelweg valsheid in geschrifte en strafbaar.
Wat uiteraard niet kan, is dat de postbezorger tekent voor ontvangst terwijl je niet thuis bent.
Lauraa1995
vindt dit leuk
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Het is roepen in de woestijn. Ook aangetekende brieven worden gewoon in de brievenbus gegooid. De pakkettenchauffeur tekent. Dat zijn geen incidenten meer maar de norm:
https://www.google.com/search?q=site%3A ... s-wiz-serp
PostNL laat mensen knalhard werken voor niets. Dan krijg je dit soort gedragingen. Klagen bij PostNL heeft dan ook geen zin. Het is gewoon de norm.
https://www.google.com/search?q=site%3A ... s-wiz-serp
PostNL laat mensen knalhard werken voor niets. Dan krijg je dit soort gedragingen. Klagen bij PostNL heeft dan ook geen zin. Het is gewoon de norm.
Lauraa1995
vindt dit leuk
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Als je al klaagt, klaag dan op de goede plek.
Dus bij de verzender van het produkt dat je aangetekend zou verzenden. Dit stelt een onderzoek in en reken maar dat er dan wel wat gebeurt.
Dus bij de verzender van het produkt dat je aangetekend zou verzenden. Dit stelt een onderzoek in en reken maar dat er dan wel wat gebeurt.
Lauraa1995
vindt dit leuk
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Ik ben nieuw hier en weet dus niet hoe ik persoonlijk op iedereen moet reageren, daarop op deze manier
Allereerst @sake1987 heeft dit topic hier niet eerder gestaan vanuit mijn naam, misschien een soortgelijk verhaal maar ik ben nieuw hier!
@NeoDutchio, bedankt voor je advies. Zijn verschillende bedrijven maar wel grotere bedrijven, zoals bol.com, etos, mediamarkt, bouwmarkten, ikea etc.
@witte Angora ik heb geen vraag of jullie dit kunnen oplossen. Ik ben op zoek naar soortgelijke verhalen of mensen die nog een idee kunnen hebben tot wie wij ons kunnen wenden om te zorgen dat dit stopt.
Er zijn inderdaad meerdere mensen die ook problemen hebben. Echter hebben zij hem nooit aangesproken en hebben zij alleen overlast van de manier waarop hij bezorgt. Geen scheldpartijen en pesterijen zoals bij ons. Er zijn door anderen en het PostNL punt ook al klachten ingediend.
Daarnaast is het inderdaad hoe @ik_weet_niet_alles, @moneyman en @P_gros het zeggen. De bezorger mag tekenen, maar wel met mij in zijn aanwezigheid! Ik behoor de laatste 3 cijfers van mijn ID-kaart te geven en daarmee tekent de bezorger. In dit geval is het getekend met letters (mogelijk zijn initialen?) en dat mag absoluut niet.
@Lady1234, dat is een goed idee. Vaak ben ik te laat, maar dat is zeker iets wat ik probeer. Wel heb ik foto's, maar geluid is natuurlijk veel beter.
@ scontra, @moederslink, @Ik_weet_niet_alles @angel1987 bedankt voor jullie tips!! Er staan zeker tips bij die ik nog kan proberen.
Ik hoor graag als er nog meer ideeën en ervaringen zijn

Allereerst @sake1987 heeft dit topic hier niet eerder gestaan vanuit mijn naam, misschien een soortgelijk verhaal maar ik ben nieuw hier!
@NeoDutchio, bedankt voor je advies. Zijn verschillende bedrijven maar wel grotere bedrijven, zoals bol.com, etos, mediamarkt, bouwmarkten, ikea etc.
@witte Angora ik heb geen vraag of jullie dit kunnen oplossen. Ik ben op zoek naar soortgelijke verhalen of mensen die nog een idee kunnen hebben tot wie wij ons kunnen wenden om te zorgen dat dit stopt.
Er zijn inderdaad meerdere mensen die ook problemen hebben. Echter hebben zij hem nooit aangesproken en hebben zij alleen overlast van de manier waarop hij bezorgt. Geen scheldpartijen en pesterijen zoals bij ons. Er zijn door anderen en het PostNL punt ook al klachten ingediend.
Daarnaast is het inderdaad hoe @ik_weet_niet_alles, @moneyman en @P_gros het zeggen. De bezorger mag tekenen, maar wel met mij in zijn aanwezigheid! Ik behoor de laatste 3 cijfers van mijn ID-kaart te geven en daarmee tekent de bezorger. In dit geval is het getekend met letters (mogelijk zijn initialen?) en dat mag absoluut niet.
@Lady1234, dat is een goed idee. Vaak ben ik te laat, maar dat is zeker iets wat ik probeer. Wel heb ik foto's, maar geluid is natuurlijk veel beter.
@ scontra, @moederslink, @Ik_weet_niet_alles @angel1987 bedankt voor jullie tips!! Er staan zeker tips bij die ik nog kan proberen.
Ik hoor graag als er nog meer ideeën en ervaringen zijn

-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Jammer dat u zo'n reactie moet neerzetten. Als ik makkelijk naar stenen winkels kon had ik dat wel gedaan. U weet mijn persoonlijke situatie niet waardoor ik momenteel winkels vermijd. Daarnaast lijkt het mij niet dat ik mijn bestelfrequentie moet verminderen, omdat ik een bezorger heb die zijn werk niet naar behoren doet.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Gewoon negeren dat soort reacties, daar heb je niets aan.
Kan beter in de huiskamer blijven.
Kan beter in de huiskamer blijven.
Lauraa1995
vindt dit leuk
-
- Berichten: 33205
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Eigenlijk is het me niet duidelijk welke oplossing je voor je ziet. Ontslag van de man? Dat kan alleen met zwaarwegende redenen. Er zijn volgens jou door meerdere mensen klachten ingediend. Je hebt in je omgeving dus al aardig wat medestanders - althans, op het moment dat ze met jou in gesprek zijn. Kennelijk heeft dat niet het gewenste effect.Lauraa1995 schreef: ↑15 jul 2021 15:15@witte Angora ik heb geen vraag of jullie dit kunnen oplossen. Ik ben op zoek naar soortgelijke verhalen of mensen die nog een idee kunnen hebben tot wie wij ons kunnen wenden om te zorgen dat dit stopt.
Er zijn inderdaad meerdere mensen die ook problemen hebben. Echter hebben zij hem nooit aangesproken en hebben zij alleen overlast van de manier waarop hij bezorgt. Geen scheldpartijen en pesterijen zoals bij ons. Er zijn door anderen en het PostNL punt ook al klachten ingediend.
Maar wat wil je eigenlijk precies wat er stopt? Het schelden enzovoorts? Daarover kan niemand hier iets zeggen, we zijn er niet bij geweest. Temeer omdat jij de enige bent die ermee te maken heeft, anderen kennelijk niet.
Laat je spullen voortaan bij het afhaalpunt bezorgen, dan heb je nergens meer last van. Die suggestie is al eerder voorbijgekomen. Naar mijn mening kon dat wel eens het meest effectief zijn, met zo min mogelijk gedoe.
-
- Berichten: 1068
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger
Mij lijkt valsheid in geschrifte toch een reden voor ontslag.witte angora schreef: ↑15 jul 2021 15:26Eigenlijk is het me niet duidelijk welke oplossing je voor je ziet. Ontslag van de man? Dat kan alleen met zwaarwegende redenen. Er zijn volgens jou door meerdere mensen klachten ingediend. Je hebt in je omgeving dus al aardig wat medestanders - althans, op het moment dat ze met jou in gesprek zijn. Kennelijk heeft dat niet het gewenste effect.Lauraa1995 schreef: ↑15 jul 2021 15:15@witte Angora ik heb geen vraag of jullie dit kunnen oplossen. Ik ben op zoek naar soortgelijke verhalen of mensen die nog een idee kunnen hebben tot wie wij ons kunnen wenden om te zorgen dat dit stopt.
Er zijn inderdaad meerdere mensen die ook problemen hebben. Echter hebben zij hem nooit aangesproken en hebben zij alleen overlast van de manier waarop hij bezorgt. Geen scheldpartijen en pesterijen zoals bij ons. Er zijn door anderen en het PostNL punt ook al klachten ingediend.
Maar wat wil je eigenlijk precies wat er stopt? Het schelden enzovoorts? Daarover kan niemand hier iets zeggen, we zijn er niet bij geweest. Temeer omdat jij de enige bent die ermee te maken heeft, anderen kennelijk niet.
Laat je spullen voortaan bij het afhaalpunt bezorgen, dan heb je nergens meer last van. Die suggestie is al eerder voorbijgekomen. Naar mijn mening kon dat wel eens het meest effectief zijn, met zo min mogelijk gedoe.