Benudirect alleen nog online bestellingen en niet bereikbaar
Geplaatst: 15 jul 2021 13:59
Benudirect verzorgt o.a. het incontinentiemateriaal voor mijn moeder van 90. Dat ging tot nu toe telefonisch, maar Benudirect heeft in al haar wijsheid besloten dat dit voortaan alleen nog online kan. Ik geloofde het in eerste instantie niet, maar volgens de website blijkt het idd zo te zijn.
Natuurlijk, dat kan makkelijk als je niet meer met een laptop kunt werken vanwege leeftijd met bijbehorende gebreken. Ik heb dus maar op haar naam een account aangemaakt, ingelogd en aangemeld voor de herhaalservice. Zag geen andere optie om te bestellen. Omdat er vreemde dingen stonden bij eerdere bestellingen heb ik eerst geprobeerd te chatten, daar kreeg ik contact met een chatbot die mijn vraag niet begreep.
Toch maar het servicenummer gebeld. Ik heb 30!! minuten aan de lijn gehangen. Als dank voor mijn geduld kreeg ik een medewerkster aan de telefoon die inhoudelijk nergens antwoord op kon geven. Ik zou teruggebeld worden, dat was op 8 juli, het is nu 15 juli en heb nog steeds niks gehoord. Wel een mail gekregen nav mijn aanmelding voor de herhaalservice dat dat niet kan.
Vandaag poging 2. Telefonisch weer niet bereikbaar. Chatten lukt ook niet, alleen die verdomde chatbot die antwoordt dat het druk is. Ik vind het niet aanvaardbaar dat er niet gereageerd wordt en dat Benudirect niet bereikbaar is voor ondersteuning terwijl het gaat om hulpmiddelen voor de gezondheid. Het regent nu ook klachten op internet over dit bedrijf, met name over het niet bereikbaar zijn. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat zo'n bedrijf, wat veel zal leveren aan ouderen (die niet allemaal een vangnet hebben) besluit om alleen nog online bestellingen te accepteren.
Natuurlijk, dat kan makkelijk als je niet meer met een laptop kunt werken vanwege leeftijd met bijbehorende gebreken. Ik heb dus maar op haar naam een account aangemaakt, ingelogd en aangemeld voor de herhaalservice. Zag geen andere optie om te bestellen. Omdat er vreemde dingen stonden bij eerdere bestellingen heb ik eerst geprobeerd te chatten, daar kreeg ik contact met een chatbot die mijn vraag niet begreep.
Toch maar het servicenummer gebeld. Ik heb 30!! minuten aan de lijn gehangen. Als dank voor mijn geduld kreeg ik een medewerkster aan de telefoon die inhoudelijk nergens antwoord op kon geven. Ik zou teruggebeld worden, dat was op 8 juli, het is nu 15 juli en heb nog steeds niks gehoord. Wel een mail gekregen nav mijn aanmelding voor de herhaalservice dat dat niet kan.
Vandaag poging 2. Telefonisch weer niet bereikbaar. Chatten lukt ook niet, alleen die verdomde chatbot die antwoordt dat het druk is. Ik vind het niet aanvaardbaar dat er niet gereageerd wordt en dat Benudirect niet bereikbaar is voor ondersteuning terwijl het gaat om hulpmiddelen voor de gezondheid. Het regent nu ook klachten op internet over dit bedrijf, met name over het niet bereikbaar zijn. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat zo'n bedrijf, wat veel zal leveren aan ouderen (die niet allemaal een vangnet hebben) besluit om alleen nog online bestellingen te accepteren.