LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rechtzaak eegalease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
nemo

rechtzaak eegalease

Ongelezen bericht door nemo »

Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst van de rechtzaak eegalease tegen dexia zal zijn. (25 augustus)
Of zou dit weer uitgesteld worden?

ad snoeren

Re: rechtzaak eegalease

Ongelezen bericht door ad snoeren »

ja hoor dat wordt weer uitgesteld,
Daar kun je gerust gif op innemen.

Ik spreek uit ervaring.

liefs Ad

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

nee nee geen vergif innemen. wachten tot de overwinnig.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Ze kunnen lang , maar niet eindeloos uitstellen om recht te spreken, Wanneer dat zou gebeuren ziet toch iedereen dat men de waarheid niet durft uit te spreken.

Immers een negatieve uitspraak voor ons geven ze wel aan , dus een eindoordeel met een voor ons positieve uitspraak moet ook een keer worden uitgesproken.
Want een leugen is een leugen. en die zal ontmaskerd worden.

Er moet een keer een eind oordeel komen, waarin alles gewogen is. en de waarheid boven komt.

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel.

Alleen. zeer moeilijk voor alle mensen die door uitstel in de problemen komen.. Voor ons hoop ik dat het 25 augustus is.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Ad,

Dat de rechtzaak één keer uitgesteld is worden wil niet automatisch zeggen dat die de tweede keer weer uitgesteld zal worden.
Maar als u er vanuit gaat dat die uitgesteld gaat worden en u verwacht een positieve ontwikkeling (uitspraak) dan kan het u bij die gedachte alleen maar meevallen!

S6 en veel sterkte de komende dagen (of weken).

Justice man

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Bij mij is het geloof ik de zesde keer dat er is uitgesteld.
Ik raak langzamerhand de tel kwijt. Ik ga er wel steeds vanuit dat het dan gunstig is omdat een rechter blijkbaar in z'n eentj niet durft te beslissen over zoveel geld.

Ad

geldweg

Ongelezen bericht door geldweg »

uitstel bij de rechtbank in dit soort zaken is standaard. wegens zwangerschaps verlof, vakantie, cursus, onderbezetting en dergelijke onzin, het blijven ambtenaren en die hebben nu eenmaal of pauze of atv of vakantie of cursus, congres.
En ze zijn te laf een uitspraak te doen. Schikkingen willen ze op deze manier vaak afdwingen. Duur van rechtzaken in vergelijkbare geschillen is een jaar of 4 na 1e plaatsing op de rol.

Gesloten