Wij hebben geld gestort voor onze zoon. Nu hadden wij het pasje van mijn zoon niet dus moesten wij ons pasje gebruiken en omdat wij bij een andere bank zijn moesten wij vijf euro betalen. Dit vinden wij iemand bestelen. Vroeger kon je dat zo storten. Omdat wij regelmatig zijn geld op zijn rekening zetten, (omdat hij dat zo in handen krijgt ,want hij heeft vakantie werk en hij betaald wel alle belastingen). En zelf geen tijd heeft om het weg te brengen, doen wij dat voor hem. Ik vindt dit schandalig. Dus moeten wij een andere oplossing gaan zoeken. Want als dat elke keer zo moet, kost het wel veel geld.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen
met vr. groet Mevr. Belle
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geld storten Rabo bank
Re: geld storten Rabo bank
Dit is gewoon een betaling aan een derde, hier moet altijd voor worden betaald. Via een gewone overschrijving is het voor particulieren gratis.
Bij de CVB bank kun je kosteloos op iedere rekening storten.
Dit heeft te maken met de laatste update voor de CDS automaten waardoor deze realtime zijn gaan bijstorten.Het is dan alleen nog mogelijk met de eigen bank pas.(zonder extra kosten)te storten. heeft u deze niet stort dan het bedrag met uw eigen bankpas op uw eigen rekening en boek dit dan weer door via rabofoon of internet naar de rekening van uw kind, Het is vaak ook mogelijk om een losse stortingspas voor uw kind aan te vragen. bijv bij topkid rekening.