Problemen met Pronto Wonen
Geplaatst: 02 aug 2021 13:14
Sinds maart van dit jaar hebben wij de bank binnen die in Alkmaar is besteld en inmiddels onder nummer S-4551 bekent is als klacht. Wij hebben een bank gekregen die niet voldoet aan de verwachtingen.
Onze bank is ronduit slordig na een half uur zitten, zakt in en kussen hangen direct over zodat we ze telkens opnieuw moeten goed leggen.
De bank kraakt heel licht en het geheel zit totaal anders (lees niet lekker) dan getest in het filiaal. zelden ben ik zo ongelukkig geweest met een aankoop.
Ik wil ook niet meer horen dat "oudere" mensen nonchalant anders vinden dan jongere, slordig is slordig en die bank valt daar onder.
Aangezien we nog binnen de termijn van 6 maanden zitten verwacht ik oplossing, maar Pronto geeft aan dat er iets geregeld kan worden maar laat niets meer van zich horen.
Schandalig en tevens de laatste keer dat ik iets met dit bedrijf doe.
Intussen zit ik met een bank die eigenlijk al nutteloos is geworden in ongeveer 4 maanden tijd.
Ik denk dat ik uiteindelijk geen andere keuze heb dan het CBW in te schakelen en/of als laatste redmiddel mijn advocaat.
Pronto zelf intussen schijnt het allemaal niet belangrijk te vinden en doet niets.
Is er iets wat ik nog kan doen? want als ik eerlijk ben staat het huilen me nader dan het lachen.
Onze bank is ronduit slordig na een half uur zitten, zakt in en kussen hangen direct over zodat we ze telkens opnieuw moeten goed leggen.
De bank kraakt heel licht en het geheel zit totaal anders (lees niet lekker) dan getest in het filiaal. zelden ben ik zo ongelukkig geweest met een aankoop.
Ik wil ook niet meer horen dat "oudere" mensen nonchalant anders vinden dan jongere, slordig is slordig en die bank valt daar onder.
Aangezien we nog binnen de termijn van 6 maanden zitten verwacht ik oplossing, maar Pronto geeft aan dat er iets geregeld kan worden maar laat niets meer van zich horen.
Schandalig en tevens de laatste keer dat ik iets met dit bedrijf doe.
Intussen zit ik met een bank die eigenlijk al nutteloos is geworden in ongeveer 4 maanden tijd.
Ik denk dat ik uiteindelijk geen andere keuze heb dan het CBW in te schakelen en/of als laatste redmiddel mijn advocaat.
Pronto zelf intussen schijnt het allemaal niet belangrijk te vinden en doet niets.
Is er iets wat ik nog kan doen? want als ik eerlijk ben staat het huilen me nader dan het lachen.