Pagina 1 van 1

Philips betaalt reparatiekosten niet terug

Geplaatst: 13 aug 2021 15:59
door libo1949
Mijn stofzuiger is onder garantie gerepareerd. Ik moest de kosten eerst zelf betalen en zou die dan terugkrijgen. Ik probeer dit nu al weken te regelen, maar geen succes. Ik heb een paar keer gebeld en krijg dan een meneer die nauwelijks Nederlands spreekt aan de lijn. Ook gemaild met Martine en Ana. Ik heb nu 2 keer mijn bankgegevens gemaild (iets waar ik een enorme hekel aan heb) en er gebeurt helemaal niets. Zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Een vergelijkbaar verhaal met een TV die ik besteld heb, maar dat is nu eindelijk opgelost.
Ik schaam me dat ik 35 jaar voor dit bedrijf heb gewerkt.

Re: Philips betaalt reparatiekosten niet terug

Geplaatst: 13 aug 2021 17:00
door J. Deltoer
breien schreef:
13 aug 2021 16:01
Bij welke winkel heeft u de stofzuiger gekocht. Voor service en garantie moet u de verkoper aanspreken, niet de producent.
Eerder kocht TS ook een produkt via de philips personeelswinkel (tegenwoordig hip myshop geheten) dus hij zal voor garantie wel degelijk bij philips moeten zijn.